شاسی بلند‌های کامپکت با بیشترین فضای حمل بار! (قسمت دوم)

شاسی بلند‌های کامپکت با بیشترین فضای حمل بار! (قسمت دوم)


منبع: فوت و فن

295

1398/9/28

02:42


شاسی بلند‌های کامپکت با بیشترین فضای حمل بار! (قسمت دوم)

فضای حمل بار یکی از مزیت‌های کلیدی خرید یک خودرو کراس اور یا شاسی بلند به جای یک اتومبیل عادی به شمار می‌رود یا حداقل این موضوع احتمالاً نکته‌ای است که خریداران این دسته از خودرو به آن اشاره خواهند کرد.

بنابراین در هنگام خرید یک شاسی بلند کامپکت بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اگرچه اکثر خودرو‌های شاسی بلند‌ ممکن است از شکل یا اندازه‌ی مشابهی برخوردار باشند اما با این حال برند‌های مختلف سطوح متفاوتی از مهارت در زمینه‌ی به حداکثر رساندن فضای داخلی خودرو را ارائه می‌دهند.

برای پیدا کردن جادار‌ترین شاسی بلند‌های کامپکت موجود به لحاظ فضای حمل بار ما تمامی مدل‌های موجود در رتبه بندی‌های این کلاس خودرو را بر اساس حداکثر فضای حمل بار موجود در آن‌ها که شامل فضای موجود در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف عقب می‌شود، مورد بررسی قرار داده‌ایم.

در رابطه‌ با شاسی بلند‌های سه ردیفه‌ی انگشت شمار موجود در این کلاس خودرو نیز حداکثر فضا بر مبنای خواباندن صندل‌های موجود در هر دو ردیف عقب این خودرو در نظر گرفته شده است.

در هر بخش نیز به بحث درباره‌ی فضای پیش فرض موجود در درون صندوق عقب هر مدل خواهیم پرداخت.

علاوه بر این در این مطلب امتیاز کل اعطا شده به هر خودرو توسط وبسایت یو اس نیوز نیز ذکر خواهد شد.

به یاد داشته باشید که همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدید امتیازات و نقد و بررسی‌های ما نیز به روز رسانی خواهند شد، بنابراین امتیازات موجود در این مطلب ممکن است با امتیازات ذکر شده در بخش نقد و بررسی‌های ما مغایر باشند.

اکنون در پیدا کردن جادار‌ترین شاسی بلند‌های کامپکت موجود در بازار همراه ما باشید:

۷) تویوتا راوفور و راوفور هیبرید (مساوی) ۲۰۱۹

حداکثر فضای حمل بار: ۶۹.۸ فوت مکعب

قیمت: ۲۷,۸۵۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۴

تویوتا راوفور هیبرید درست مانند همتای بنزین سوز خود بار دیگر به طور کامل طراحی شده و در رتبه بندی شاسی بلند‌های هیبرید و برقی جایگاه نخست لیست را به خود اختصاص داده است.

مشخصات فضای حمل بار هر دو خودرو درست مشابه یکدیگر است که نشان از عملکرد خوب کمپانی تویوتا در جای دادن اجزای اضافه‌ی سیستم پیشرانه‌ی هیبریدی بدون ایجاد مزاحمت برای فضای اتاق می‌دهد.

با خرید این خودرو از ۳۷.۶ فوت مکعب فضا در صندوق عقب و با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب مجموعاً‌ از فضایی ۶۹.۸ فوت مکعبی بهره مند خواهید شد.

علاوه بر این، چند اسب بخار قدرت بیشتر و راندمان سوخت فوق العاده نیز از دیگر نقاط قوت این خودرو به شمار می‌روند.

۵) جیپ ونگلر آنلیمیتِد ۲۰۲۰

حداکثر فضای حمل بار: ۷۲.۴ فوت مکعب

قیمت: ۳۱,۵۴۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ‌نامشخص

اگرچه جیپ ونگلر در برخی زمینه‌های کلیدی همچون ارائه‌ی تجربه‌‌ای پرماجرا و همچنین قابلیت آفرود چشمگیر خودرو فوق العاده‌ای محسوب می‌شود اما با این حال به لحاظ کاربردی بودن و یا راحتی نسبت به بیشتر رقبای خود عملکرد ضعیف‌تری را از خود به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این برای دستیابی به فضای حمل بار ذکر شده باید نسخه‌ی دو در پایه‌ی این خودرو را به ورژن چهار در آنلیمیتد ارتقاء دهید.

فضای حمل بار موجود در قسمت پشت صندلی‌های ردیف عقب برابر با ۳۱.۷ فوت مکعب برآورد شده و در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف عقب فضای حمل بار کلی این شاسی بلند به ۷۲.۴ فوت مکعب افزایش می‌یابد که وسایل اردو زنی شما را به راحتی در خود جا خواهد داد.

۴) نیسان روگ ۲۰۲۰

حداکثر فضای حمل بار: ۷۰ فوت مکعب

قیمت: ۲۵,۲۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۶

مدل کارآمد و مجهز نیسان روگ در اواسط رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما جای می‌گیرد.

از زمان رونمایی از مدل روگ این شاسی بلند یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های موجود در کلاس خود به شمار رفته که بخش عمده‌ای از این موفقیت را مدیون لیست بلند امکانات پیش فرض و اتاق راحت و تطبیق پذیر خود می‌باشد.

ظرفیت حمل بار استاندارد نیسان روگ در صورت استفاده همزمان از صندلی‌های ردیف عقب برابر با ۳۹.۳ فوت مکعب بوده که یکی از بهترین ارقام در این کلاس خودرو به شمار می‌رود و حداکثر ظرفیت حمل بار این خودرو که برابر با ۷۰ فوت مکعب برآورد شده نیز ظرفیت چشمگیری محسوب می‌شود.

علاوه بر این به لطف سیستم مدیریت فضای حمل بار Divide-N-Hide مدیریت این فضا به راحتی صورت خواهد گرفت که در این کلاس خودرو بی‌نظیر است.

درب خودکار صندوق عقب نیز به صورت آپشن در این شاسی بلند کامپکت قابل دسترس خواهد بود.

۳) فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۹

حداکثر فضای حمل بار: ۷۳.۵ فوت مکعب

قیمت: ۲۴,۲۹۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۰

فولکس واگن تیگوان شاسی بلند کامپکت دیگری است که برای خانواده‌هایی که به دنبال فضای نشیمن اضافه در ردیف سوم هستند گزینه‌‌ی مناسبی در نظر گرفته می‌شود.

تیگوان خودرویی جادار و راحت به شمار می‌رود اما با این حال به دلیل پرفورمنس خسته کننده و ناکارآمد خود در اواسط رتبه بندی‌های ما قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که ورژن‌های دو و سه ردیفه‌ی تیگوان دارای تفاوت‌های چشمگیری در حداکثر فضای حمل بار می‌باشند.

حداکثر فضای حمل بار ذکر شده مربوط به نسخه‌ی دو ردیفه این خودرو بوده که دارای ۳۷.۶ فوت مکعب فضا در قسمت صندوق عقب بوده و با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب این رقم به ۷۳.۵ فوت مکعب افزایش می‌یابد.

با خرید مدل سه ردیفه‌ی این خودرو حداکثر فضای حمل بار نیز به تنها ۶۶ فوت مکعب کاهش می‌یابد و به همین دلیل این نسخه جایگاه بسیار پایین‌تری را در این رتبه بندی به خود اختصاص می‌دهد.

۲) هوندا CR-V 2019

حداکثر فضای حمل بار: ۷۵.۸ فوت مکعب

قیمت: ۲۴,۴۵۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۶

شاسی بلند فوق العاده مجهز CR-V بخاطر جای دادن ویژگی‌های فراوان در خودرویی کوچک شهرت دارد.

این خودرو به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی ارزشمند‌ترین شاسی بلند کامپکت سال ۲۰۱۹ برگزیده شده و هم اکنون صدرنشین رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما نیز محسوب می‌شود.

هوندا CR-V برخلاف ظاهر کوچکش یکی از بهترین اعداد و ارقام در زمینه‌ی فضای حمل بار در این کلاس خودرو را ارائه می‌دهد.

فضای حمل بار استاندارد در صندوق عقب این خودرو برابر با ۳۹.۲ فوت مکعب برآورد شده که اختلافی جزئی با نیسان روگ داشته و حداکثر فضای حمل بار ۷۵.۸ فوت مکعبی آن نیز مطمئناً‌ مورد پسند اکثر خریداران واقع خواهد شد.

درب برقی و درب خودکار صندوق عقب نیز از جمله آپشن‌های قابل خرید این شاسی بلند کامپکت محسوب می‌شوند.

۱) سوبارو فارستر ۲۰۲۰

حداکثر فضای حمل بار: ۷۶.۱ فوت مکعب

قیمت: ۲۴,۴۹۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۳

سوبارو فارستر که برای سال ۲۰۱۹ مجدداً به طور کامل طراحی شده با سبقت از رقبای خود بهترین ظرفیت حمل بار در این کلاس و همچنین جایگاهی نزدیک به صدر رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت را به خود اختصاص داده است.

سوبارو فارستر شاسی بلندی جذاب و خانواده پسند به شمار می‌رود که به صورت پیش فرض به سیستم سواری دو دیفرانسیل مجهز بوده و در قسمت پشت صندلی‌های ردیف عقب خود دارای ظرفیت چشمگیر ۳۵.۴ فوت مکعبی می‌باشد.

به لطف قابلیت تقسیم فضای ۴۰/۶۰ این خودرو در صورتیکه به فضایی بیشتر نیازمندید می‌توانید قسمت یا تمامی صندلی‌های ردیف عقب را بخوابانید که با این کار مجموعاً ۷۶.۱ فوت مکعب فضا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

درب برقی صندوق عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین قابلیت خواباندن صندلی‌های ردیف عقب با تنها فشردن یک دکمه از جمله آپشن‌هایی هستند که می‌توان در این شاسی بلند به آن‌ اشاره کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو