بازدید از پارک جهنم تایلند و آنچه در این پارک در انتظار شماست

بازدید از پارک جهنم تایلند و آنچه در این پارک در انتظار شماست


منبع: آرگا

566

1399/4/11

12:31


پارک جهنم یکی از پارک های جذاب و مهم در کشور تابلند به شمار می آید این پارک هر ساله بازدیدکنندگان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است این پارک را بازدیدکنندگان به عنوان یک جهنم واقعی می شناسند. این پارک بسیار پرطرفدار است و ه دلیل تفریحات جدید و مهیجی که دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد این مکان بسیار ترسناک است و صحنه هایی از یک جهنم واقعی را به تصویر کشیده است.

تایلند یکی از کشورهای پر جاذبه در دنیا است این کشور دارای جاذبه های بسیار زیادی است و این روزها نیز جاذبه های تفریحی مدرنی را برای گردشگران خود تدارک دیده است در این کشور یکی از جاذبه های مهیج وجود دارد که به عنوان ترسناک ترین پارک دنیا شناخته می شود صحنه هایی از نبردهای خشمگین و ترسناک با چهره پردازی های عجیب و وحشتناک در این پارک موجب شده تا یکی از مهم ترین تفریحات مهیج در تایلند به شمار آید.

شاید هر کسی جرات رفتن به این پارک را نداشته باشد و خیلی از علاقه مندانی که به این پارک سفر می کنند دوست دارند هیجان زیادی را تجربه نمایند این پارک با جاذبه های مهیج خود هر ساله میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. در این پارک رویدادهای بسیار عجیبی تصویرسازی شده اند اگر قصد سفر به این پارک را دارید باید یک ساعت و نیم از بانکوک دور شوید و تا به این پارک وانگ سائن سوک برسید و از نزدیک جاذبه های آن را مشاهده کنید. موضوع اصلی که در این پارک تصویرسازی شده است موضوع نارکا است و به همین خاطر خیلی از گردشگران نمی توانند از این پارک دیدن کنند با وارد شدن به این پارک مجسمه هایی را می بینید که به شکلی ترسناک ساخته شده اند این پارک در تایلند بسیار شناخته شده است که در بسیاری از کتاب های جهانگردی تایلند ذکر شده است در این پارک مذاهب بسیار گوناگونی را به چشم می بینید که از نزدیک آشنا شدن با مذاهب تجربه ای مناسب است.

پارک جهنم تایلند را بیشتر بشناسید:

شاید باورپذیری این امر که جهنم نیز می تواند یکی دیگر از جاذبه های دنیا باشد کمی برای گردشگران سخت باشد جالب است بدانید که کشور تایلند با وجود جاذبه های طبیعی خود دارای جاذبه های جدیدی همچون این پارک است خیلی از گردشگران تایلند به عنوان کشوری سرسبز می شناسند این کشور دارای جاذبه های بسیار زیادی است و هر ساله نیز علاقه مندان و توریستان زیادی به این کشور سفر می کنند. این جهنم واقعی بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد و یکی از جاذبه های پرطرفدار به شمار می آید. در این پارک صحنه هایی بسیار ترسناک بازسازی شده اند و در این بخش نیز می توانید با جاذبه های بیشتری از این پارک آشنا شوید.

پارک جهنم ترسناک

پارک ترسناک تایلند:

هر ساله گردشگران و مسافران زیادی هستند که از جاذبه های دیدنی پارک تایلند بازدید می کنند این پارک در فاصله ای نزدیک به بانکوک واقع شده است بانکوک پایتخت کشور تایلند است شما با وارد شدن به این پارک عجیب ترین مجسمه های را می بینید این جاذبه ها شاید برای خیلی از افراد جذابیت خاصی نداشته باشد اما افرادی که دوست دارند تا هیجان های جدیدی را تجربه کنند می توانند از این پارک دیدن نمایند. موضوع این پارک درباره جهنم است و یک تصویرسازی جالب از جهنم می باشد اگر شما نیز دوست دارید تا فضاهای عجیب را مشاهده کنید توصیه می کنیم به سراغ این پارک زیبا و دیدنی بروید.

اگر اهل تجربه هیجان های ترسناک هستید و به اصطلاح دل و جرات دیدن صحنه های وحشتناک را دارید می توانید به این پارک بروید و از نزدیک آن را مشاهده کنید صحنه های وحشتناک خون ریزی و زخم های عمیقی که بر روی مجسمه های این پارک تصویرسازی شده است برای هر کسی قابل مشاهده نیست و به همین خاطر باید خودتان را برای دیدن چنین چشم اندازها و مناظری آماده کنید حالا باید دید که این جهنم چه چیزهای دیگری را در خود جای داده است.

پارک جهنم

این جهنم  چه چیزهایی دارد؟

جهنم در مذاهب و فرهنگ های مختلف دارای تعابیر بسیار زیادی است در بسیاری از این آیین ها جهنم مجازات کننده افراد است در اینجا روح و کالبد افراد در عذاب است بسیاری از این مجسمه ها نشان دهنده روح مخدوش شده در جهنم هستند و بسیاری دیگر نیز نشان دهنده جسمی است که زخمی و خونی شده است. نظیر این پارک را در کمتر جایی از دنیا می توانید ببینید خیلی از افرادی که به این پارک رفته اند و از نزدیک آن را مشاهده کرده اند هنوز فلسفه ساخت این پارک را نمی دانند اما با این وجود خیلی از افراد هستند که از آن دیدن می کنند.

پارک جهنم

این پارک در حقیقت برخی از باروهای دینی و آیینی را به نمایش می گذارد شما در این پارک صحنه های زیادی را از مجازات شدن افراد مشاهده می کنید در واقع جهنم در زبان تایلندی ها به معنای ناراکا است این پارک در حقیقت نشان دهنده انتظار در دنیای دیگری است که به جهنم تعبیر می شود. هر ساله گردشگران زیادی هستند که از جاذبه های این پارک دیدن می کنند ماجرای ترسناک و وحشتناکی که در این پارک باید مشاهده کنید بسیار متنوع است.

مجسمه های پارک جهنم

جالب است بدانید در سردر ورودی این بنا نیز به شکل جالبی نوشته شده است “به جهنم خوش آمدید” این متن در وهله اول توجه گردشگران و بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند در درون این پارک مجسمه های عظیم و بزرگی به چشم می خورند که هر یک به شکلی وحشتناک و ترسناک هستند. پارک جهنم تایلند یکی از دیدنی های تایلند محسوب می شود که بهتر است کودکان خود را به همراهتان نبرید این مکان اغلب برای کودکان جای مناسبی نیست در گوشه و کنار این پارک مجسمه هایی از انسان دیده می شود که تمام بدنشان زخم های دلخراش دارد و ممکن است حال بازدیدکنندگان را کمی بد کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو