سریال لوسیفر (Lucifer): معرفی کامل سریال و زمان پخش فصل 5

سریال لوسیفر (Lucifer): معرفی کامل سریال و زمان پخش فصل 5


1,570

1399/5/26

01:34


معرفی سریال Lucifer و تاریخ انتشار و تیزر فصل 5، اخبار و حواشی، معرفی بازیگران و قسمت های برتر و هرآنچه لازم است درباره سریال لوسیفر و فصل پنجم آن بدانید.

سریال لوسیفر (Lucifer): معرفی کامل سریال و زمان پخش فصل 5

۲۱ روز پیش
معرفی سریال Lucifer و تاریخ انتشار و تیزر فصل 5، اخبار و حواشی، معرفی بازیگران و قسمت های برتر و هرآنچه لازم است درباره سریال لوسیفر و فصل پنجم آن بدانید.

سریال لوسیفر (Lucifer): معرفی کامل سریال و زمان پخش فصل 5

اختصاصی سلام سینما - «لوسیفر» (Lucifer) یک سریال تلویزیونی در ژانر پلیسی و فانتزی شهری محصول کشور آمریکاست که خالق آن «تام کاپینوس» است و پخش جهانی آن توسط کمپانی فاکس در 25 ژانویه 2016 آغاز شد. داستان این سریال بر اساس یک کاراکتر کتاب‌های کمیک شرکت دی‌سی که توسط «نیل گیمن»، «سم کیت» و «مایک درینگنبرگ» خلق شده،‌ طراحی شده است.

«لوسیفر» (Lucifer) به تهیه‌کنندگی «جری بروکهایمر»، کمپانی دی‌سی و کمپانی برادران وارنر ساخته شده است. پس از اتمام پخش فصل سوم که بسیار مورد توجه منتقدین قرار گرفت، کمپانی فاکس از ادامه‌ی پخش سریال اعلام انصراف کرد. یک ماه بعد، شرکت نتفلیکس ادامه‌ی پخش سریال را بر عهده گرفت و اعلام کرد که حداقل دو فصل دیگر برای این سریال سفارش خواهد داد.

تمام اطلاعاتی که برای تماشای سریال «لوسیفر» (Lucifer) نیاز دارید را می‌توانید همین‌جا بخوانید.


امتیاز سریال تا پایان فصل چهارم در سایت آی ام دی بی : 8/2 از 10 (199918 رای)

 

طرح کلی داستان سریال لوسیفر (Lucifer)

«لوسیفر مورنینگ‌استار» که از زندگی خود در جهنم به تنگ آمده، به لس‌آنجلس نقل مکان کرده تا زندگی جدیدی برای خود بسازد. از زمانی که به این شهر نقل مکان کرده، تلاش می‌کند که با استفاده از تجربیات و توانایی‌هایش به مردم کمک کند تا از مشکلات خویش رهایی یابند و همواره به فکر آنهاست. در همین حال، دیداری در کلوپ شبانه «لاکس» با کاراگاهی بنام «کلوئی دکر» باعث می‌شود که «لوسیفر» به عنوان مشاور در اداره‌ی پلیس لس‌آنجلس مشغول به کار شود و مجرمین را از طریق قانون مجازات کند.

 

اولین تیزر سریال لوسیفر (Lucifer) - برای کسانی که هنوز سریال را ندیده‌اند

 

تاریخ پخش فصل پنجم سریال لوسیفر (Lucifer)

کمپانی نتفلیکس اعلام کرده که در تاریخ 21 آگوست 2020 (31 مرداد 1399)، نیمی از فصل پنجم سریال «لوسیفر» (Lucifer) بر روی سرویس پخش این شبکه در دسترس خواهد بود.

 

تیزر فصل پنجم سریال لوسیفر (Lucifer)

*خطر لو رفتن داستان*

- تئوری‌های هواداران که برگرفته از تریلر فصل پنجم است، حکایت از آن دارد که «کلوئی» پس از رفتن «لوسیفر» حال خوشی ندارد. «آمنه‌دیل» و «لوسیفر» وارد نبردی برادرانه می‌شوند و برادر دوقلوی «لوسیفر» یعنی «مایکل» برای او نقشه‌هایی در سر دارد.

 

امتیاز هر قسمت فصل 5 سریال لوسیفر (Lucifer)

این بخش پس از شروع پخش فصل پنجم سریال «لوسیفر» (Lucifer) بروزرسانی می‌شود.

 

معرفی بازیگران سریال لوسیفر (Lucifer)

معرفی بازیگران سریال لوسیفر (Lucifer)

- تام الیس در نقش لوسیفر مورنینگ‌استار، که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفا می‌دهد و پادشاهی خود را رها می‌کند. (69 قسمت)

- لورن جرمن در نقش کلوئی دکر، یک کارآگاه جنایی لس‌آنجلس است که با لوسیفر راز پشت جنایات را حل می‌کند. (68 قسمت)

- کوین آلخاندرو در نقش دن اسپینوزا، یک کارآگاه جنایی لس آنجلس و شوهر سابق کلوئی است. (68 قسمت)

- لزلی ان برنت در نقش مازیکین، محرم و متحد لوسیفر مورنینگ استار است. (68 قسمت)

- راچل هریس در نقش دکتر لیندا مارتین، روانشناس درمانگر لوسیفر (68 قسمت)

- دی بی وودساید در نقش آمنه‌دیل، فرشته‌ای تیره بال و برادر لوسیفر که به لس آنجلس می‌آید و به تشویق او برای بازگشتن به جهنم می‌پردازد. (67 قسمت)

- اسکارلت استیوز در نقش ترکسی اسپینوزا (68 قسمت)

- ایمی گارسیا در نقش الا لوپز (55 قسمت)

- تریشا هلفر در نقش شارلوت (44 قسمت)

- تام ولینگ در نقش مارکوس پیرس (22 قسمت)

 

اخبار و حواشی فصل پنجم سریال لوسیفر (Lucifer)

- «ایلدی مودروویچ» از تهیه‌کنندگان اصلی «لوسیفر» در توئیتی درباره‌ی فصل پنجم سریال گفت: وای، وای فصل پنجم بزودی پخش می‌شود. از خانواده‌ی لوسیفری‌ زیبایم بسیار ممنونم که تمام این مدت از عشق و حمایت لبریزمان کردند. از نتفلیکس تشکر می‌کنم که بهترین شریک ممکن هستند. این فصل نهایی ماست و می‌خواهیم ماندگار شود.

- «جو هندرسون» از دیگر تهیه‌کنندگان «لوسیفر» در مصاحبه‌ای گفت : هواداران ما را به زندگی برگرداند و حالا نوبت ماست تا با به پایان رساندن این داستان، لطف آنها را جبران کنیم.

- «تام الیس» بازیگر نقش «لوسیفر» نیز در توئیتی درباره‌ی فصل پنجم این چنین گفته است : خب ببینید چه شده! فصل پنجم که فصل نهایی «لوسیفر» است به زودی روی نتفلیکس قرار می‌گیرد. از همه‌ی شما هواداران وفادار «لوسیفر» ممنونم. حالا بیایید این سریال را آبرومندانه تمام کنیم.

اخبار و حواشی فصل پنجم سریال لوسیفر (Lucifer)

 

بهترین قسمت‌های سریال لوسیفر (Lucifer)

*خطر لو رفتن داستان*

رتبه اول- فصل سوم، ‌قسمت بیست و چهارم : حرف‌های تلخ من

معرفی بهترین قسمت های سریال لوسیفر (Lucifer) - حرف های تلخ من (a devil of my word)

امتیاز : 9/8 از 10

کلوئی، لوسیفر و بقیه‌ی اعضای تیم که از کشته شدن کسی شوکه شده‌اند، ‌تصمیم می‌گیرند تا تمام تلاش خود را برای به دام انداختن قاتل به کار بگیرند.

 

رتبه دوم- فصل چهارم، قسمت دهم : پادشاه جدید جهنم کیست؟

معرفی بهترین قسمت های سریال لوسیفر (Lucifer) - پادشاه جدید جهنم کیست (Who is da New King of Hell)

امتیاز : 9/7 از 10

این لوسیفر است که باید به حساب هیولاهای آدمکشی که در لس‌آنجلس آزادانه به جنایت‌هایشان ادامه‌ می‌دهند، برسد و از کسانی که به آنها اهمیت می‌دهد، محافظت کند.

 

رتبه سوم- فصل چهارم، ‌قسمت نهم :‌ نجات لوسیفر

معرفی بهترین قسمت های سریال لوسیفر (Lucifer) - نجات لوسیفر (Save Lucifer)

امتیاز : 9/6 از 10

قدرت ادراک «لوسیفر»، «کلوئی» را نگران کرده اما این تغییرات فیزیکی «لوسیفر» است که او را وحشت‌زده می‌کند. «میز» نیز تلاش می‌کند تا به «ایو» روحیه دهد.

 

خلاصه فصل‌های قبل سریال لوسیفر (Lucifer)

*خطر لو رفتن داستان*

فصل اول – «لوسیفر مورنینگ‌استار» حاکم بازنشسته‌ی جهنم، مالک یک کلوپ شبانه بنام «لاکس» در شهر لس‌آنجلس است. هنگامی که یک ستاره‌ی موسیقی پاپ، که با کمک «لوسیفر» توانسته بود پیشرفت کند، جلوی چشمان او توسط یک قاچاقچی مواد مخدر کشته می‌شود، او به کمک کاراگاه «کلوئی دکر» می‌شتابد تا با استفاده از توانایی‌های ویژه‌اش به کشف راز قتل آن ستاره‌ی پاپ کمک کند.

در همین میان برادر «لوسیفر»، «آمنه‌دیل» از سوی پدرشان به سراغ او می‌آید تا او را به جهنم برگرداند،‌ جایی که او پنج سال گذشته ترکش کرده است.

تام الیس و لزلی ان برنت در فصل اول سریال لوسیفر (Lucifer)

 

فصل دوم – وقتی «لوسیفر» به «کلوئی» برای حل پرونده‌ی قتل بازیگر برنامه‌ی کودک کمک می‌کند،‌ درمی‌یابد که روح مادرش وارد جسم قاتل شده تا او را عذاب بدهد. «لوسیفر» به «دکتر مارتین» توضیح می‌دهد که چگونه پیوند پدر و مادرش، ‌هستی را تشکیل داده اما مادرش برای همیشه محکوم به زندگی در جهنم است.

«کلوئی» به «لوسیفر» می‌گوید که نمونه‌ای از خون او را در جریان تیراندازی به دست آورده و می‌خواهد آن را به آزمایشگاه بسپارد تا ادعای او درباره‌ی شیطان بودنش ثابت شود. وقتی «آمنه‌دیل» متوجه این ماجرا می‌شود، داستان‌هایی برای «کلوئی» درباره‌ی انسان بودن لوسیفر می‌بافد اما به او می‌گوید که «لوسیفر» دچار توهم است.

تام الیس در فصل دوم سریال لوسیفر (Lucifer)

 

فصل سوم - «لوسیفر» با یک مجرم فراری روبرو می‌شود و قبل سپردن او به دست پلیس، لباس‌هایش را می‌دزدد. «لوسیفر» از «لیندا» تقاضا می‌کند که بال‌هایش را از بین ببرد اما «لیندا» تقاضای او را رد می‌کند. «کلوئی» برای کمک به سراغ «لوسیفر» می‌رود تا درباره‌ی یک جنازه‌ی خشک‌شده در یک کویر به او کمک کند.

«کلوئی» به همراه ستوان «مارکوس پیرس» که به تازگی به این بخش از اداره پلیس آمده، درمی‌یابد که آن جنازه خشک‌شده متعلق به پیرمردی ثروتمند است. «آمنه‌دیل» که به دنبال بازسازی بال‌هایش است، متوجه می‌شود که «لوسیفر» به شدت به بال‌هایش آسیب رسانده است.

«لوسیفر» تلاش می‌کند تا چهره‌ی شیطانی‌اش را به «کلوئی» نشان دهد اما موفق نمی‌شود. «مارکوس»، «دن» را راهنمایی می‌کند تا در یک عملیات پیچیده، خود را به دست آدم‌ربایان بیاندازد و پلیس بتواند راز قتل پیرمرد ثروتمند را کشف کند. طولی نمی‌کشد که آنها فردی بنام «سینرمن» را شناسایی می‌کنند.

تام الیس و تام ولینگ فصل سوم سریال لوسیفر (Lucifer)

 

فصل چهارم – یک ماه پس از مرگ «کین» و رفتن «شارلوت» به بهشت توسط «آمنه‌دیل»، «لوسیفر» از تصور اینکه چگونه «کلوئی» باید با حقیقت شیطان بودن او روبرو شود، به شدت افسرده شده است. هنگام بررسی صحنه‌ی قتل زنبورداری به نام «باب گلدباخ»، «کلوئی» متوجه سرگشتگی «لوسیفر» می‌شود.

در حین تلاش برای برقراری دوباره‌ی ارتباطشان، آن‌ها با مارشالی به نام «لوک رینولدز» روبرو می‌شوند که مسئول حفاظت از «باب» تحت برنامه‌ی حفاظت از شاهدان بوده است. آنها درمی‌یابند که «باب» یکی از افراد قدرتمند مافیای لس‌آنجلس است و تلاش می‌کنند تا اعضای خانواده مافیایی او را در لس‌آنجلس شناسایی کنند اما چیزی دستگیرشان نمی‌شود.

«کلوئی» و «لوسیفر» متوجه می‌شوند که «رینولدز» قاتل «باب» است و نقشه کشیده تا همسر «باب» را نیز به قتل برساند اما «کلوئی» و «لوسیفر» جلوی او را می‌گیرند. با وجود اینکه «کلوئی» به «لوسیفر» می‌گوید او را شریک ‌زندگی‌اش می‌داند، اما به یک کشیش مراجعه می‌کند تا از او برای محافظت از خودش در برابر «لوسیفر» کمک بگیرد.

فصل چهارم سریال لوسیفر (Lucifer)

 

تصاویر فصل پنجم سریال لوسیفر (Lucifer)

هنوز تصاویر رسمی از فصل پنجم این سریال منتشر نشده است.

 

جوایز

- نامزد بهترین سریال جدید در مراسم جوایز انتخاب نوجوان 2016

- نامزد بهترین سریال جنایی در مراسم جوایز سینمایی ساترن 2017

- نامزد بهترین سریال علمی تخیلی و فانتزی در مراسم جوایز دراگون 2018

- نامزد بهترین سریال علمی تخیلی و فانتزی در مراسم جوایز دراگون 2019

 

منابع :

IMDB

Wikipedia

What’s On Netflix

خبرهای مرتبط :

سریال وایکینگ ها/Vikings


سریال The 100: معرفی سریال


سریال بازی تاج و تخت


بنر سریال آناتومی گری (Greys Anatomy)


بنر سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)


بنر سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو