طرز تهیه ساندویچ کراکف محبوب با دستور اصلی در خانه

منبع: آرگا

161

1399/9/17

08:05


در این مقاله آشپزی آرگا آموزش طرز تهیه ساندویچ کراکف را با بیانی ساده آموزش خواهد داد، شما کدبانوهای عزیز و خوش سلیقه می توانید این ساندویچ فوق العاده را به راحتی در منزل تهیه کنید.

ساندویچ کراکف یکی از ساندویچ های خوشمزه محسوب می شود که دارای انواع مختلفی است، این ساندویچ علاوه بر طعم لذیذ دارای روش پختی ساده می باشد که از مزیت های این ساندویچ به شمار می رود، در این مطلب طرز تهیه ساندویچ کراکف را آموزش خواهیم داد.

یکی از فست فودها که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به سبک زندگی حال حاضر بسیار هم پرکاربرد می باشند؛ ساندویچ ها به دو صورت گرم و سرد تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند و دارای تنوع زیادی هستند. ساندویچ همبرگر، ساندویچ مرغ، ساندویچ میگو و ساندویچ سوسیس از انواع این ساندویچ می باشند که خود هر یک از این ساندویچ ها نیز متنوع طبخ می شوند، یکی از ساندویچ های سوسیس؛ ساندویچ کراکف است که بسیار خوش طعم و با وجود تشکیل شدن نصف آن از پنیر به عنوان چاشنی دارای طعمی دلچسب می باشد.

آشنایی با شیوه ی تهیه ساندویچ کراکف خوش طعم

مواد مورد نیاز

  • به تعداد کافی نان ساندویچی
  • ۴ عدد سوسیس کراکف
  • ۸ عدد قارچ
  • ۲ عدد پیاز (متوسط)
  • ۴۰۰ گرم فلفل دلمه ای
  • نصف پیمانه خیارشور خرد شده
  • ۱ پیمانه پنیر پروسس
  • ۱ قاشق غذاخوری کره
  • میزان لازم سس مایونز

طرز تهیه ساندویچ کراکف با چاشنی پنیر

در اولین مرحله سوسیس ها را درون فر و یا درون تابه گریل نمایید، برای این منظور در صورت استفاده از فر؛ آن را بر روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

پس از گرم شدن سوسیس ها را به سیخ جوجه گردان فر متصل کرده و بگذارید تا سرخ گردند.

در این مرحله پس از گریل شدن سوسیس ها قارچ ها را ریز نمایید، درون تابه ای کمی روغن بریزید و پس از داغ شدن قارچ های خرد شده را در تابه ریخته و تفت دهید تا پخته گردند.

طرز تهیه ساندویچ کراکف با روشی ساده

درون تابه ای دیگر کره را بر روی حرارت ملایم قرار بدهید تا آب گردد.

حالا در این مرحله ۲ عدد پیاز را به شکل نگینی ریز نموده و داخل تابه حاوی کره تفت بدهید

فلفل سبز را هم ریز کنید و به مواد داخل تابه اضافه نموده؛ همراه با پیازها تفت بدهید.

در مرحله پایانی سوسیس آماده(گریل شده) را درون نان ساندویچی قرار دهید و مخلوط آماده شده را با قارچ پخته شده بر روی هات داگ بریزید و لایه ای از یپنیر پروسس روی سطح آن بکشید.

ساندویچ شما در آخرین مرحله ی پخت می باشد،  آن را در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد بگذارید، پس از گذشت ۲۰ دقیقه ساندویچ لذیذ شما آماده است می توانید آن را با سس کچاپ یا سس مایونز نوش جان کنید.

ساندویچ لذیذ را می توانید برای دورهمی های ساده، انواع مهمانی و مراسم مورد استفاده قرار دهید.

طرز پخت ساندویچ کراکف با چاشنی پنیر

در این مطلب آشپزی آرگا طرز تهیه ساندویچ کراکف را با روشی ساده آموزش داد، از این که در این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم. برای آشنایی بیشتر با تزیین ساندویچ بر روی آن کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو