مدل عینک طبی مردانه 2020 + راهنمای انتخاب عینک طبی براساس فرم صورت

مدل عینک طبی مردانه 2020 + راهنمای انتخاب عینک طبی براساس فرم صورت


منبع: زیبامون

1,012

1399/9/19

17:39


در این بخش از زیبامون با بهترین عینکهای طبی مردانه 2020 از برندهای معروف آشنا بشید و راهنمای انتخاب عینک بر اساس فرم صورت رو بخونید و از این طریق بهترین انتخاب رو داشته باشید.

مدل عینک طبی مردانه 2020 + راهنمای انتخاب عینک طبی براساس فرم صورت

استفاده از عینک طبی یکی از نیازهای عادی و روزمره برای تمام افرادی هست که در بینایی خود مشکل دارند و به این افراد کمک میکنه تا دید واضح تر و بهتری داشته باشند. اگر در انتخاب فریم عینک طبی، هوشمندانه و دقیق عمل کنید، این اکسسوری ضروری و لازم میتونه باعث افزایش جذابیت چهره شما باشه و صورت شما رو متفاوت‌تر و خاص‌تر نشان خواهد داد.

گاهی اوقات هم بسیاری از افراد به دلیل جذابیتی که بعد از عینک زدن پیدا می‌کنند، ترجیح میدن تا این عینکهای طبی با فریم های جذاب رو به استایل خودشون اضافه کنند و از این طریق، زیباتر و خاص‌تر به نظر برسند هر چند ممکنه از نظر پزشکی به عینک طبی نیاز نداشته باشند!

اگر شما نیز جز آن دسته از آقایانی هستید که باید از عینک طبی استفاده کنند و یا اینکه تمایل دارید با استفاده از یک عینک طبی، خاص و جذاب شوید، حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید. ما در این بخش، راهنمای کاملی برای انتخاب عینک طبی بر اساس فرم صورت آقایان رو آماده کردیم و همچنین نمونه‌های جدیدی از عینک طبی مردانه 2020 رو براتون گردآوری کردیم که میتونید با ایده گرفتن از این مدلهای جذاب، یک عینک طبی عالی و خاص برای خودتون انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

 

راهنمای انتخاب عینک طبی مردانه بر اساس فرم صورت

مهم ترین چیزی که باید در هنگام انتخاب و خرید عینک طبی به آن توجه داشته باشید، تناسب بین فریم عینک طبی و فرم صورت شماست. بر این اساس چند تا نکته مهم و کلیدی برای انتخاب عینک طبی مردانه وجود داره که در زیر به این نکات اشاره کردیم:

 

  • خط بالای فریم عینک باید مطابق با ابروهای شما باشه.
  • ابروهای شما باید در بالای فریم عینک دیده بشه بدون اینکه فضای زیادی بین فریم عینک و ابروها وجود داشته باشه.
  • چشمان شما باید در مرکز لنزها و فریم عینک طبی مردانه باشند.
  • عینکهای دارای فریم بزرگ باعث میشن تا صورت شما کوچک به نظر برسه.
  • اگر دهان یا بینی بزرگ دارید بهتره از عینکهای بزرگ استفاده کنید. زیرا عینکهای بزرگ میتونن بر این ویژگیهای صورت غلبه داشته باشند.

 

  • اگر فرم صورت شما گرد هست (یعنی صورت دارای عرض و ارتفاع تقریبا یکسان و چانه گرد هست) باید عینک طبی رو انتخاب کنید که دارای زاویه مستطیلی و مسطح باشه و از این طریق به لاغرتر دیده شدن صورت شما کمک خواهد کرد. بهتره به سراغ فریم عینک ضخیم هم نروید زیرا این مدل از فریم های عینک طبی مردانه تناسبی با صورت گرد ندارند و هرچه فریم عینک شما نازک تر باشه، بهتر خواهد بود.

 

  • اگر فرم صورت شما مثلثی هست (یعنی قسمت پایین صورت پهن و قسمت بالای صورت باریک هست)، فریم عینک گرد کمک میکنه تا ویژگی‌های صورت شما متعادل تر به نظر برسه. علاوه براین عینکهای طبی مردانه که شبیه به D هستند و همچنین فریم عینک طبی خلبانی (aviator) هم میتونن این فرم صورت رو تکمیل کنند.

 

انتخاب یک طبی مردانه بر اساس فرم صورت

 

  • اگر فرم صورت شما مربعی هست (عرض و ارتفاع صورت یکسان و زاویه دار بوده و دارای چانه و فک قوی هستید) عینکهای طبی مردانه با فریم گرد میتونن فرم صورت شما رو متعادل کنند. علاوه بر این، عینکهای مربعی و عینکهای باریک و مستطیلی به هیچ عنوان برای صورت مربعی مناسب نیستند.

 

  • اگر فرم صورت شما بیضی هست (یعنی طول صورت بیشتر از عرض ان بوده و دارای چانه و پیشانی تقریبا گرد هستند)، میتونید از هر مدل فریم عینک طبی مردانه استفاده کنید. فریمهای عینک طبی مربع شکل و فریمهای دارای منحنی میتونن یکی از انتخابهای عالی برای مردان دارای صورت کشیده و بیضی شکل باشند و همچنین عینکهای طبی مردانه که کاملا مربعی یا گرد هستند، برای صورت بیضی شکل انتخاب خوبی نخواهند بود.

 

  • اگر فرم صورت شما قلبی هست ( یعنی یک سوم بالایی صورت پهن بوده و دو سوم پایین صورت باریک هست)، میتونید از فریم عینکی که قسمت پایین آن کمی پهن‌تر هست استفاده کنید تا تعادل خوبی در چهره شما برقرار بشه. فریم عینک طبی مردانه باریک با رنگ روشن و عینک‌های طبی بدون فریم هم گزینه مناسبی برای صورت قلبی شکل هستند.

 

حتما بخوانید: 4 مدل عینک طبی پرطرفدار در سال 2018

 

انواع مدل عینک طبی مردانه 2020 از بهترین برندهای دنیا

 

1. عینک طبی مردانه با فریم خلبانی بزرگ

این عینک طبی مردانه از برند Marc Jacobs، با طراحی بسیار شیک و مدرنی که داره میتونه جز انتخابهای خیلی خوب برای اقایان شیک پوش باشه. این عینک طبی خلبانی و بزرگ نه تنها بسیار شیک و جذاب هست بلکه با هر نوع از استایل آقایان از تیشرت و شلوارک گرفته تا کت و شلوار به خوبی ست میشه و جذابیت آنها رو چند برابر میکنه.

 

عینک طبی مردانه با فریم خلبانی بزرگ

 

2. بهترین مدل عینک طبی مردانه

این عینک طبی مردانه از برند Saint Laurent، به عنوان یکی از بهترین عینکهای طبی مردانه با طراحی خاص و پیچیده معرفی کنیم. ترکیبی از یک قاب فلزی و ظریف به رنگ طلایی در کنار فریمی از صدف لاکپشت هاوانا در قسمت بالا و روی دسته های عینک باعث شده تا این عینک طبی به یکی از پرطرفدارترین عینکهای طبی مردانه تبدیل بشه و برای افرادی که نمیتونن بین دو مدل عینک طبی ساده یکی رو انتخاب کنند، گزینه مناسبی خواهد بود. 

 

بهترین مدل عینک طبی مردانه

 

3. عینک طبی مردانه 2020 با فریم گرد

با استفاده از این عینک طبی مردانه از برند Tommy Hilfiger، میتونید خیلی سریع ظاهر جذاب و فریبنده ای برای چهره خود به وجور بیارید. عینک طبی با فریم گرد یکی از اولین انتخابها برای افرادی هست که دارای هوش و عقل فهیم بوده و اینطور به نظر میرسه که شما ساعت های طولانی رو مشغول خواندن کتابهای خوب و ارزشمند هستید!

 

عینک طبی مردانه 2020 با فریم گرد

 

4. عینک طبی مردانه با طراحی کلاسیک

این عینک طبی مردانه کلاسیک از برند Tom Ford، دارای فریم ضخیم و مشکی رنگ هست که ترکیبی از فریم گرد و مربعی رو میشه در ان دید و علامت T استفاده شده در دو طرف این عینک باعث شده تا این عینک مردانه، فوق العاده خاص و جذاب باشه.

 

عینک طبی مردانه با طراحی کلاسیک

 

5. عینک طبی مردانه با فریم خلبانی

اگر به فکر داشتن یک عینک طبی فوق العاده شیک و عالی هستید، مطمئنا این عینک طبی مردانه از برند Dior Homme نظر شما رو به خودش جلب خواهد کرد. این عینک طبی خلبانی، دارای فریم باریک و ظریف طلایی بوده و حذف میله بینی در طراحی آن باعث شده تا به یک عینک طبی فوق العاده مدرن و جذاب تبدیل بشه.

 

عینک طبی مردانه با فریم خلبانی

 

حتما بخوانید: مدل عینک طبی زنانه و مردانه، مدل های جدید 2018

 

6. عینک طبی مردانه با فریم گرد و ظریف

اگر به دنبال یک مدل عینک طبی مد روز و جدید هستید، حتما سری به عینکهای طبی برند Mykita بزنید. این برند آلمانی همیشه در طراحی و تولید عینکهای طبی مد روز و نوآورانه معروف هست و همیشه مطابق با نیاز مشتریان خود، بهترین فریمها رو طراحی و تولید میکنه. این عینک طبی گرد مردانه با فریم فلزی فوق العاده ظریف و نازک، یکی از مدلهای جدیدی هست که آقایان در سال 2020 به ان علاقه مند بوده و یک عینک طبی فوق العاده سبک هست که میتونه استایل هنرمندانه و منحصر به فردی رو برای آقایان به وجود بیاره.

 

عینک طبی مردانه با فریم گرد و ظریف

 

7. جدیدترین مدل عینک طبی مردانه

عینک طبی مردانه با فریم شفاف به دلیل ظاهر متفاوتی که نسبت به سایر مدلهای عینک طبی دارند، خیلی زود محبوب و پرطرفدار شدند و در سال 2020 بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این عینک طبی مردانه 2020 با فریم شفاف از برند Retrosuperfuture، نمونه فوق العاده جدید و عالی از این مدل عینک طبی مردانه هست که فریم آن به شکل مربع - گرد کلاسیک طراحی شده و باعث میشه تا بعد از استفاده از این عینگ، احساس فوق العاده‌ای پیدا کنید.

 

جدیدترین مدل عینک طبی مردانه

 

8. مدل عینک طبی مردانه جدید

اگر به مدل عینک طبی خلبانی (aviator) علاقه مند هستید اما در مورد ظاهر یکپارچه و فلزی این مدل از عینکها کمی تردید دارید، این عینک طبی فلزی از برند Dior که شکل و ظاهر مدرنی از عینک خلبانی رو طراحی کرده است، میتونه یکی از گزینه های خیلی عالی برای شما باشه. این مدل عینک طبی مردانه جز پرفروش ترین مدلهادر سال 2020 هست!

 

مدل عینک طبی مردانه جدید

 

9. عینک طبی مردانه با فریم هشت ضلعی

این عینک طبی مردانه با فریم هشت ظلعی فوق العاده ظریف و زیبایی که داره، میتونه یکی از بهترین انتخابها برای آقایانی باشه که تمایل دارند از اکسسوریهای خاص و متفاوت استفاده کنند. فلز سبک این عینک طبی مردانه، برای استفاده روزمره بسیار عالی هست و شکل هندسی منحصر به فرد آن، شخصیت ویژه‌ای رو برای آقایان ایجاد میکنه. این عینک از برند Ottoto Otho هست.

 

عینک طبی مردانه با فریم هشت ضلعی

 

10. عینک طبی مردانه 2020 با طراحی ساده و کلاسیک

این عینک طبی مردانه از برند Ray-Ban (مدل 5228)، جز مدلهای فوق العاده شیک، کلاسیک و ساده ای هست که تقریبا تمام افراد اون رو میپسندند و ظاهری شیک و باکلاسی رو برای استایل آقایان به وجود میاره. این مدل از عینک طبی مردانه برای استفاده روزمره مناسبه و هیچ وقت از مُد نمی افته!

 

عینک طبی مردانه 2020 با طراحی ساده و کلاسیک

 

حتما بخوانید: چگونه عینک ریبن اصل از تقلبی را تشخیص دهیم؟

 

سخن آخر

اگر قرار هست به طور مداوم از عینک طبی استفاده کنید، بهتره به سراغ مدلی برید که علاوه بر تناسب خوبی که با فرم چهره شما داره، با شخصیت، میزان فعالیت روزمره و سبک و استایل شما هم تناسب داشته باشه. انتخاب عینک طبی بر اساس مد روز اگرچه میتونه استایل شما رو جدید و مدرن نشون بده اما ممکنه این مدل عینکها خیلی زود از مد خارج بشن و دیگه تمایلی به استفاده از اون مدل خاص نداشته باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو