آموزش تصویری گریم گونه و برجسته سازی گونه

آموزش تصویری گریم گونه و برجسته سازی گونه


منبع: آرگا

266

1399/11/14

08:38


در این بخش از آرایش و زیبایی آموزش تصویری و مرحله به مرحله گریم گونه ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با استفاده از این آموزش بتوانید گونه هایتان را به شکل دلخواه خود در آورید.

اغلب افراد تمایل دارند گونه های شیک و بدون نقصی داشته باشند که یکی از انواع روش های آسان برای داشتن گونه هایی جذاب و شیک گریم گونه است شما می توانید با استفاده از میکاپ زیبا و شیک گونه هایتان را به شکل دلخواه خود در آورید.

با کمک میکاپ و آرایش می توانید حالت گونه هایتان را تغییر دهید و عیب های موجود در گونه هایتان را به بهترین شکل ممکن اصلاح کنید همچنین می توانید برای برجسته سازی گونه ها از روش های میکاپ و آرایش گونه استفاده کنید.

مدل آرایش رژگونه

آموزش گریم گونه به صورت مرحله به مرحله

امروزه با کمک میکاپ و آرایش های مختلف می توانید عیب هایی که در اجزای صورت شما وجود دارد را تا حدودی برطرف کنید. گریم بینی و میکاپ گونه، از انواع ترفندهای آرایشی برای داشتن بینی و گونه ای زیبا و جذاب است و اگر شما به درستی از گریم صورت استفاده کنید چهره ای متفاوت پیدا خواهید کرد.

مراحل زدن رژگونه

آموزش تصویری میکاپ گونه با جدیدترین متدهای آرایش روز دنیا

۱. برای شروع کار گریم گونه بهتر است قبل از هر چیز رنگ پوست خود را یکنواخت کنید برای یکنواخت کردن پوست صورت خود می توانید از کرم پودر های هم رنگ با پوست و یا کرم پودر های مات استفاده کنید. استفاده از کرم پودر باعث می شود تا شما ظاهر طبیعی تری داشته باشید و علاوه بر این دوام رژگونه روی پوست صورتتان بیشتر باشد.

آموزش تصویری گریم کردن گونه


۲. اگر می خواهید میکاپ گونه هایتان متفاوت و حرفه ای باشد بهتر است با کمک کرم پودر های برنزه و برسی پف دار و بزرگ گوشه های صورت تان را به شکل ۳ انگلیسی تیره کنید و در نهایت روی قسمت های تیره را مقداری رژگونه بزنید. توجه داشته باشید که باید گوشه های فک و پیشانی و گونه ها را تیره کنید.

آموزش مرحله به مرحله گریم و آرایش گونه


۳. جنس رژگونه یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه خانم ها قرار بگیرد اگر شما دارای پوست چربی هستید بهتر است از رژگونه های پودری برای زدن رژگونه استفاده کنید و اگر پوست شما خشک است بهتر است از رژگونه های براق و کرمی برای زدن رژگونه استفاده کنید. افرادی که دارای پوست طبیعی هستند می توانند از هر رژگونه ای استفاده کنند.

۴. با توجه به جنس رژگونه می توانید مدل برس لازم برای زدن رژگونه را انتخاب کنید. بهتر است برای زدن رژگونه های پودری از برس های بزرگی که به تدریج سر آن ها بزرگ می شود استفاده کنید. برای استفاده از رزگونه های کرمی به شما توصیه می کنیم از نوک انگشتان و یا اسفنج های سه گوش استفاده کنید.

۵. برای زدن رژگونه باید ابتدا کار را با سیب های گونه هایتان آغاز کنید در این روش باید قسمتی از گونه ها را که در زمان لبخند زدن بیشتر از بقیه قسمت ها برجسته می شوند رژگونه بزنید سپس رنگ رژگونه را تا قسمت خط رویش موهایتان پخش کنید تا رنگ پوستی طبیعی داشته باشید. برای پخش کردن رژگونه روی استخوان گونه ها باید از حرکت های نیمه هلالی فرچه روی استخوان های گونه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای داشتن آرایشی مطابق با مد روز بهتر است از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید تا رنگ رژگونه شما طبیعی تر به نظر برسد همچنین نباید رژگونه تان را تا نزدیک پرده بینی پخش کنید.

گریم کردن گونه ها

۶. با استفاده از سایه ها با رنگ روشن و تیره می توانید عیب های موجود در صورت خود را بپوشانید و ظاهر بهتر و جذاب تری پیدا کنید. استفاده از سایه ها با رنگ روشن و تیره بستگی به فرم کلی صورت دارد. اگر صورت شما مربعی شکل است باید گوشه های صورتتان را ملایم کنید برای اینکه صورتتان گرد به نظر برسد رژگونه باید روی خط های فک زده شود. اگر صورت شما کشیده و لاغر است برای پوشاندن گردی صورت خود می توانید قسمت شقیقه ها را مقداری تیره کنید. خانم ها با صورت گرد بهتر است برای لاغر تر به نظر رسیدن صورتشان روی استخوان گونه هایشان را مقداری رژگونه بزنند.

۷. علاوه بر نحوه صحیح میکاپ گونه باید روی انتخاب رنگ رژگونه نیز حساسیت لازم را داشته باشید. برای پوست های رنگ پریده می توانید از رژگونه صورتی و یا صورتی پر رنگ استفاده کنید. افراد با رنگ پوست تیره و سبزه بهتر است از رنگ های قرمز تیره و جگری برای زدن رژگونه استفاده کنند.

۸. برای ماندگاری بیشتر رژگونه روی پوست صورت خود می توانید از پودر مات کاری استفاده کنید توجه داشته باشید برای اینکه ظاهر طبیعی تری داشته باشید باید همه بخش های صورت خود را با کمک پودر بپوشانید با استفاده از این روش رژگونه تان در طول روز پاک نمی شود.

میکاپ گونه ها


۹. برای داشتن میکاپ گونه حرفه ای تر می توانید با کمک سایه ای که رنگ آن روشن تر از رژگونه و رنگ پوست شما است قسمت بالای استخوان گونه یتان را روشن تر کنید. توجه داشته باشید که باید از قسمت زیر چشم تا بالای استخوان گونه ها را مقداری روشن تر کنید.

آموزش گریم گونه

نکات طلایی برای میکاپ کردن گونه ها

  • توجه داشته باشید که در هنگام زدن رژگونه نباید برس را زیاد پر کنید زیرا رنگ رژگونه تان پررنگ تر به نظر می رسد و علاوه بر این رژگونه روی گونه یتان خط دار به نظر می رسد.
  • اگر رژگونه تان را زیاد زده اید می توانید با کمک مقداری پودر شفاف کننده میکاپ گونه هایتان را طبیعی تر کنید.
  • برای زیبایی بیشتر رژگونه می توانید در هنگام آرایش کردن گونه ها لبخند بزنید تا آرایش گونه تان زیباتر به نظر برسد.
  • خط زیر گونه هایتان را می توانید در هنگام میکاپ کردن گونه ها با کمک پد پنکیک ایجاد کنید تا مرز بوجود آمده گونه های شما را برجسته تر نشان دهد.
  • توجه داشته باشید برای داشتن آرایشی طبیعی و زیبا بهتر است رنگ رژگونه و رنگ رژلب را از یک طیف رنگی انتخاب کنید همچنین بهتر است از زدن رژگونه ها با رنگ تیره خودداری کنید زیرا آرایش شما غلیظ و نامطلوب به نظر می رسد.

آموزش آرایش گونه

مدل های میکاپ گونه و برجسته سازی آن

افراد با هر فرم صورت که گونه های آن ها برجستگی ندارند و تخت و یکدست می باشد، همچنین کسانی که گونه های فرو رفته دارند و یا دارای گونه های مانکنی و کشیده هستند باید تمامی اصول و ترفندهای گریم کردن گونه ها را برای برجسته شدن گونه ها اعمال و رعایت نمایند تا میکاپ گونه های آن ها طبیعی تر به نظر برسد. در هر یک از این فرم گونه ها باید گونه سازی به درستی انجام گیرید و عدم توجه به حالت های گونه، صورت را غیر طبیعی جلوه خواهد داد.

در ادامه این بخش نمونه های جذاب از میکاپ گونه برای صورت ها با فرم های لاغر و کشیده، گرد و … را به اشتراک گذاشته ایم که در هر یک از این گریمها از تکینک های سایه روشن و فون های تیره و روشن مورد استفاده قرار گرفته است تا عیوب صورت کاملا پوشانده شود و زیبایی چهره بیشتر نمایان گردد. به همین منظور شما همراهان عزیز را به تماشای این تصاویر متفاوت و دوست داشتنی از گریمهای گونه دعوت می نماییم. خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید و با توجه به فرم صورت خود بهترین آرایش های گونه را انتخاب نمایید.

جدیدترین گریم گونه

مدل قشنگ میکاپ گونه

مدل جذاب میکاپ گونه

مدل جدید میکاپ گونه

مدل دیددنی میکاپ گونه

مدل فوق العاده میکاپ گونه

قشنگ ترین گریم گونه

مدل آرایش زیبای گونه

مدل آرایش مد روز گونه

مدل آرایش جذاب گونه

مدل آرایش فوق العاده گونه

مدل آرایش بی نظیر گونه

بهترین ترین گریم گونه

میکاپ گونه زیبا

میکاپ گونه دوست داشتنی

میکاپ گونه جذاب

میکاپ گونه قشنگ

میکاپ گونه ایده آل

به روز ترین گریم گونه

در این مطلب آموزش میکاپ گونه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید گونه هایتان را به بهترین شکل ممکن برجسته و میکاپ کنید. در صورت تمایل می توانید برای آشنایی بیشتر با روش های آرایش گونه کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو