آشنایی با آتلیه عکاسی کودک و بارداری !

آشنایی با آتلیه عکاسی کودک و بارداری !


منبع: دلگرم

261

1399/11/28

04:26


آشنایی با آتلیه عکاسی کودک و بارداری !

عکاسی بارداری (عکس بارداری) به عنوان یکی از عکس های پرطرفدار ، در بین خانم های باردار شناخته شده است. نام دیگر این عکاسی maternity photography می باشد که این عکاسی مهارت و تجربه بالایی می طلبد

به طور حتم یکی از دوران های زیبا و شیرین زندگی برای هر بانویی دوران بارداری است .عکاسی بارداری میتواند یکی از لذت بخش ترین و ماندگارترین خاطرات برای هر مادر بارداری باشد و باید این خاطره ی زیبا را به گونه ای ثبت کرد تا خاطره ای ماندگار برای مادر و فرزند تا آخر عمر باشد .

مهارت عکاسان باید به گونه ای باشد که با شرایطی که مادران باردار دارند بتوانند بهترین عکس ها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

آتلیه بارداری

این روزها مراجعه به آتلیه بارداری و گرفتن عکس بارداری، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و انتخاب آتلیه بارداری متخصص به چالشی مهم برای خانم های باردار تبدیل شده است .

آتلیه عکاسی بارداری در تهران

آتلیه عکس بارداری و آتلیه کودک

یافتن آتلیه بارداری و آتلیه کودک در تهران که بتواند امکانات و کیفیت مناسبی را عرضه کند کار دشواری است معدود آتلیه بارداری هایی ،در تهران هستند که هم امکانات مختلف و هم کیفیت بالا در عکاسی را با هم به طور همزمان ارائه کنند. پس برای انتخاب آتلیه بارداری مناسب برای عکاسی بارداری خود حتما باید دقت لازم را داشته باشید.

آتلیه عکاسی بارداری ، نوزاد و کودک ترمه با همکاری متخصیص مجرب باعث ایجاد محیطی شده که کمترین زحمت را برای خانم های باردار ایجاد کند و به طور کامل مشاوره و راهنمایی های لازم را جهت عکسبرداری به شما خانواده های عزیز ارائه خواهد داد .

انتخاب زمان مناسب برای حضور در آتلیه بارداری

یکی از مهم ترین گزینه ها در عکاسی بارداری انتخاب زمان مناسب برای حضور در آتلیه بارداری می باشد.

هدف از رفت به آتلیه بارداری و گرفتن عکس‌های بارداری نشان دادن بارداری‌شماست. پس نباید زودتر از موعد به آتلیه برای عکسبرداری مراجعه کنید و همچنین نباید زمانی که حرکت شما محدود شده است را برای عکاسی در نظر بگیرید.

شرایط بارداری در افراد مختلف گوناگون است اما به صورت کلی می توان گفت بهترین زمان عکاسی بارداری هفت ماهگی است.لازم است بدانید بهترین عکس‌ها زمانی گرفته می‌شوند که شما بدون استرس از گرفتن عکس‌ها لذت ببرید.

ویژگی های یک آتلیه بارداری حرفه ای

  • داشتن فضاهای متفاوت برای عکس های دوره بارداری
  • بهداشتی بودن محیط ، که یکی از دغدغه های مهم مادران می باشد
  • مناسب بودن و راحتی محیط، به طوری که مادر در هنگام عکاسی دچار زحمت و یا ناراحتی نشود و در آرامش کامل به سرببرد .
  • در واقع عکاسی بارداری باید کاملا در محیطی آرامش‌بخش صورت گیرد در این زمان مادر میتواند عشق، صمیمیت و لذت بارداری را در عکس ها نشان دهد
  • استفاده از تیم کاملا حرفه ای و عکاسان خانم ، جهت راحت بودن مادر
  • داشتن بهترین کیفیت عکاسی و چاپ
  • دارا بودن تم های متفاوت و دکور های متنوع
  • داشتن قیمت مناسب، که قطعا قیمت های متعادل موجب افزایش مشتریان آتلیه های بارداری می شود .
  • راهنمایی و مشاوره کامل برای لباس و ژست ها در عکسبرداری
  • عکسبرداری با بهترین کیفیت در کمترین زمان

آتلیه عکاسی تخصصی کودک و بارداری ترمه در شرق تهران واقع در پیروزی توانسته با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات فضای صمیمی و محیطی آرامش بخش و همچنین محیطی بهداشتی را جهت ارائه خدمات آتلیه بارداری ، آتلیه کودک ، آتلیه نوزاد آتلیه خانوادگی و... فراهم کند.

همچنین با تجهیز کردن آتلیه تخصصی نوزاد ، کودک و بارداری به انواع لباس بارداری ، لباس کودک پسر و دختر و همچنین ست لباس مادر و پسر ، ست لباس مادر و دختر ، ست لباس خواهری ، ست لباس برادری ، ست لباس خواهر برادری ، اکسسوری نوزاد و تدارک تم و دکورهای متنوع مناسبتی (از جمله تم تولد ، پاییز ، زمستون ، بهار ، کریسمس ، ولنتاین ، هالوویین ، نوروز ) به صورت رایگان ، به عنوان یکی از بهترین آتلیه های کودک ، نوزاد و بارداری در سراسر تهران شناخته شده باشد .

ژست عکس بارداری

ژست عکس بارداری در آتلیه عکاسی بارداری در شرق تهران

عکاسی بارداری یکی از تکرار نشدنی ترین دوره های زندگی هر فرد است عکاسی بارداری با ژست های جدید و به روز به صورت انفرادی و به صورت ژست عکس بارداری با همسر انجام می گیرد.

در آتلیه کودک و بارداری ترمه زیباترین ژست های عکس بارداری توسط عکاسان حرفه ای ما انتخاب می شود تا شما را در جهتی قرار دهد که در زیبا ترین حالت خود به نظر برسید. همچنین این نوید را به شما می دهیم که نیاز نیست نگران پف های بارداری خود باشید چرا که با ادیت های حرفه ای آتلیه عکاسی ترمه این موارد به درخواست شما اصلاح خواهد شد.

در عکسهای بارداری تمرکز عکاس بر ، شخصیت و احساسات و نمایش پیوند بین شما و کودکی که در انتظار او هستید قرار دارد.

بر همین اساس در بسیاری از ژست های بارداری دستها در کنار شکم یا نگاه به سمت شکم می باشد تا بیانگر احساسات و عمق ارتباط شما باشد. .

ویژگی های لباس مادر برای عکاسی بارداری

از مهمترین نکات در عکسبرداری بارداری پوشش مادر در هنگام عکاسی است .

  • در این نوع عکسبرداری مادران عزیر نباید لباس های گشاد و راحت بر تن کنند
  • لباس ها باید تنگ و ساده باشند، تا برآمدگی شکم را بهتر نشان دهند
  • اگر میخواهید عکس هایی با همسرتان گرفته شود، بهتر است لباستان با همسرتان هماهنگ باشد. این هماهنگ بودن باید به صورت متضاد ، مکمل یا هم شکل باشد و یا از رنگ های خنثی برای لباس او استفاده گردد.
  • ترجیحا رنگ لباس ها شاد و روشن و ساده باشد .
  • لباس باید بر اساس قد و ظاهر و پوست و موی مادر لباس ها انتخاب شود.
  • اگر لباس توری و حریر باشد عکس بسیار جذاب می شود .

آتلیه کودک و بارداری ترمه یکی از آتلیه با لباس بارداری در تهران می باشد. پس دیگر نگران هزینه و تنوع لباس خود نباشید چرا که در استودیو بارداری ما انواع لباس متناسب با انواع سلایق موجود است که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

حضور زوجین در عکاسی بارداری

عکس با همسر در بارداری طرفداران زیادی دارد و البته که جذابیت خیلی زیادی نیز دارد شما غیر از عکس های تکی بارداری میتوانید به همراه همسرتان نیز عکس های زیبایی بگیرید .در عکاسی بارداری ، حضور زوجین به همراه هم الهام بخش ژست های مختلفی همچون انتظار ، همراهی ، شادی و ... می باشد .

عکس بارداری در فضای باز تهران

در آتلیه عکس و فیلم ترمه ، عکاسی بارداری و کلیپ بارداری در آتلیه ، فضای باز ، باغ و عمارت به صورت حرفه ای، با نگاه خاص به حالتهای مادرانه، پدرانه و لطافتهای ظریف دوران بارداری عکاسی ها را انجام می گیرد و خانم های باردار می توانند این تجربه شیرین فراموش نشدنی را برای همیشه برای خود ایجاد کنند.

در نتیجه حضور پدر و مادر در کنار هم هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری امکان ایجاد ژست های بیشتری را برای عکاس و فیلمبردار فراهم می نماید.

آتلیه کودک در تهران

یکی از دغدغه مادران پس از تولد فرزندشان عکاسی خانوادگی و یا عکاسی از نوزادشان در آتلیه عکاسی نوزاد می باشد که با توجه به آنکه بهترین زمان عکاسی نوزاد ( به دلیل خواب عمیق او) حدودا ده روزگی می باشد، شرایط مادر به گونه ای نیست که به دنبال آتلیه ای مناسب باشد ، پس چه بهتر همان محیطی باشد که مادر از قبل در دوران بارداری تجربه کرده است و همچنین می تواند فرزند خود را در کودکی نیز برای گرفتن عکس کودک و مناسبتی به مانند عکس تولد به آنجا ببرد.

آتلیه عکاسی کودک در تهران

آتلیه تخصصی نوزاد، کودک و بارداری ترمه در تهران واقع در شرق تهران محدوده پیروزی به عنوان یکی از بهترین آتلیه عکاسی تهران شناخته شده است و با ارئه خدمات با کیفیت و نداشتن سقف خرید و دارا بودن تم ها و دکورها متفاوت و لباسهای متنوع کودک پسر و دختر و همچنین ست لباس مادر و پسر ، ست لباس مادر و دختر ، ست لباس خواهری ، ست لباس برادری ، ست لباس خواهر برادری ، دارای سایزبندی و رنگبندی، رضایت مشتریان خود را کسب نموده است. برای تایید این ادعا می توانید نمونه کارهای ما را در بخش های مختلف وبسایت و پیج اینستاگرام آتلیه کودک و بارداری ترمه ملاحظه نمایید و با یک بار عکاسی مشتری همیشگی ما شوید از بارداری تا کودکی.

آتلیه عکاسی ترمه همیشه سعی و امید در این دارد که همواره روزهای شاد و سرشار از موفقیتی را در پیش داشته باشید و خوشحال خواهد شد که لحظات زیبای شما را با بهترین کیفیت برای شما ثبت کند.

برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید: 09122725901 - @terme.kids.studio

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو