مبل های راحتی اسپرت مدرن

منبع: زیبامون

141

1400/2/1

11:19


در این مقاله سعی بر آن داریم تا پیرامون مبلمان راحتی مدرن و اسپرت مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در همین راستا ایده پردازی های را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

مبل های راحتی اسپرت مدرن

مبل های راحتی همان طور که از اسم آن مشخص است برای دکوراسیون های اسپرت و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که دیزاین کردن اتاق نشیمن و اتاق کار خیلی دشواری نیست به راحتی با ترکیب رنگ های متمایز و سبک های متفاوت از مبل راحتی می توان به این مهم دست پیدا کرد. این امر به دلیل سادگی، راحتی و تم های رنگی بسیار جذابی است که برای مبل های راحتی اسپرت و مدرن در نظر گرفته شده است. سادگی اولین آیتمی است که سبب می شود شما از مبل راحتی برای دکوراسیون های مدرن خود استفاده کنید.

این امر بدان معنا است که همانند مبلمان کلاسیک از دسته و تاج های تزئینی بزرگ برای مبل های راحتی استفاده نشده است. به همین خاطر به سادگی می توانید از آن برای دکوراسیون کردن فضاهای اسپرت و مدرن بهره بگیرید. امر دیگر جذابیت در طراحی مبل های راحتی است که سبب خاص شدن دکوراسیون داخلی منزل شما می شود.

به عنوان مثال دو مبل تکی و دو صندلی مهمانی که برای مبل های راحتی مدرن در نظر گرفته می شود عموما به سبک متفاوتی طراحی می شود یا با رنگ متضادی با کاناپه ها دیزاین آن به انجام می رسد تا خاص تر به نمایش گذاشته شود. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مبلمان راحتی مدرن و اسپرت مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در همین راستا ایده پردازی های را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

اگر می خواهید با شروع سال جدید و یا به منظور دیزاین کردن متفاوت منزل خود یک مبل راحتی شیک تهیه کنید به شما توصیه می کنیم با ما همراه شوید.

 

برای چه فضای مبل راحتی استفاده می شود؟

عموما مبل های راحتی برای کانون مرکزی منزل استفاده می شود. شما به سادگی می توانید برای دیزاین کردن اتاق نشیمن خود از یک سرویس مبل راحتی هفت نفره در کنار دو صندلی مهمان بهره بگیرید. این امر بسته به فضایی که در منزل در اختیار دارید برای شما در نظر گرفته می شود. کانون مرکزی نیز به نقطه ای گفته می شود که حول محور آن چیدمان مبلمان راحتی عموما دنبال می شود. بر فرض در اطراف میز تلویزیون یا در اطراف شومینه در فصل زمستان مبل راحتی استفاده می شود.

این امر به دلیل دور همی های دوستانه ای است که اعضای خانواده در این فضا به انجام می رسانند. از همین رو بهتر است از مبل های که دارای اسفنج نرم تر و متریال مرغوب تری است در راستای خرید مبل راحتی بهره گرفته شود؛ زیرا نشستن و برخواستن در این فضا به مراتب از اتاق پذیرایی بیشتر انجام می شود. از همین رو اگر مبل شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد در طی گذر زمان هزینه های شما را چندین برابر می کند.

پس در کنار جلوه بصری مبلمان راحتی باید به سبک طراحی و متریال استفاده شده برای مبل های راحتی نیز توجه شود. استفاده از تم های رنگی شاد و رنگ های تیره نیز بسته به سلیقه و نیاز شما دنبال می شود.

 

مبل راحتی مدرن 1

 

مبل راحتی چستر

 در کنار متریال استفاده شده سبک طراحی مبل های راحتی نیز از یک دیگر متمایز است. به عنوان مثال برخی از مبل های راحتی ساده و برخی دیگر به صورت لمسه دوزی شده طراحی می شوند. آیا شما با واژه لمسه و هنر لمسه کاری روی مبل های راحتی آشنایی کافی دارید؟ اصلاً برای چه از هنر لمسه دوزی برای مبلمان استفاده می شود و چه ارتباطی با مبل های چستر دارد؟ باید به شما بگویم هنر لمسه دوزی امری است که با طرح دوخت روی قسمت نشیمن گاه، پشتی و تکیه گاه مبل به تصویر کشیده می شود.

این امر به دو صورت دستی و ماشینی انجام می شود. هر چقدر کار لمسه دوزی پیوسته تر و نزدیک تری داشته باشد کار روی آن سخت تر است. در برخی مواقع دکمه و الماس های میخ کوب شده روی آن استفاده می شود و در بیشتر مواقع کار تنها با طرح دوخت دیزاین می شود. این امر بیشتر به این دلیل استفاده می شود که راحتی مضاعف تری را برای مصرف کننده فراهم می کند. این قبیل مبلمان به مبل های چستر راحتی شهرت دارند.

برای دیزاین کردن فضای کار و محیط های اداری به دلیل رسمی تر بودن سبک طراحی بیشتر از مبلمان راحتی چستر استفاده می شود. شما می توانید این مهم را برای سه آیتم پشتی، نشیمن گاه و دسته های مبل خود به صورت سفارشی به انجام برسانید یا فقط برای پشتی مبل انجام دهید که سبب راحتی بیشتر شما در زمان استراحت می شود.

 

مبل تخت خواب شو

 مبل تخت خواب شو محصول بسیار مدرنی است که با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زند. اگر می خواهید از شر رخت خواب های اضافه در اتاق نشیمن خود برای همیشه در امان باشید به شما توصیه می کنیم با خرید یک مبل تخت خواب شو و بهره گرفتن از یک پتو دکوری شیک که به شال مبل شهرت دارد بستری را برای استراحت های روزانه اعضای خانواده خود در نظر بگیرید.

مبل های تخت خواب شو بسیار مدرن و زیبا هستند و شما به صورت سرویس یا به صورت تکی می توانید از آن ها بهره بگیرید. برای مراقبت از سالمندان در فضای گرم خانواده مبل های راحتی تخت خواب شو یک نفره ایده ال ترین گزینه انتخابی برای شما به شمار می آید.

همچنین می توانید برای فضای روبروی میز تلویزیون از یک مبل تخت خواب شو که شبیه کاناپه به صورت دو نفره طراحی شده است استفاده کنید تا فضای راحتی را برای استراحت های روزانه خود فراهم سازید. استفاده از دو پاف کنار مبلی در کنار این مبل زیبا جلوه بصری بهتری را برای شما فراهم می کند.

 

مبل راحتی مدرن 2

 

مبل راحتی ال  مدرن

 مبل های راحتی را می توانید به صورت سرویس یا به صورت ال و پیوسته به یک دیگر خریداری کنید. همان طور که می دانید مبل های راحتی به دلیل سبک ساده ای که با خود به همره دارند برای دکوراسیون های مدرن و خانه های نقلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید از مبل های ال که در گوشه ای ترین فضای اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد در راستای ایده پردازی منزل خود استفاده کنید.

این مهم که این مبل ها باید چند نفره باشد نیز امری است که به مساحت اتاق نشیمن شما بستگی دارد. بر فرض شما می توانید شبیه خرید مبل های نیم ست که از دو مبل تکی و یک کاناپه بهره گرفته است از یک مبل ال سه نفره در راستای ایده پردازی خود بهره مند شوید. این مهم را می توانید با میز های پذیرایی که متصل همراه با مبل عرضه می شود نیز دنبال کنید زیرا از بهم ریختگی و آشفتگی فضای داخلی منزل شما جلوه گیری می کند.

در صورت داشتن فضای بیشتر می توانید قسمت نشیمن گاه مبل ال خود را عریض تر سفارشی سازی کنید تا شبیه یک مبل تخت خواب شو در صورت نیاز به کار شما نیز بیاید. همچنین برای خانه های ویلایی می توانید از مبل های ال یازده نفره نیز استفاده کنید که بدون تردید جمع شما را دوستان تر و صمیمی تر با تعداد اعضای بیشتر تداعی می کند.

خرید صندلی های تکی، پاف های دکوری و مبل مان تکی در کنار مبل های ال بزرگ و کوچک هیچ مانعی ندارد و این امر به سلیقه شما منوط می شود.

 

کلام آخر پیرامون مبل های راحتی مدرن

 همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل های راحتی با سبک و سیاق متفاوت برای دکوراسیون های متمایز شما در نظر گرفته می شوند. به صورت روتین می توانید از سرویس مبل راحتی استفاده کنید که به صورت هفت نفره، نه نفره و یازده نفره همراه با کاناپه و مبل های اضافه برای شما طراحی می شود. از سوی دیگر می توانید از مبل های که از هنر لمسه دوزی بهره گرفته است برای ایده پردازی های شکیل تر و راحت تر خود استفاده کنید.

به مبل های راحتی لمسه دوزی مبل های چستر نیز گفته می شود از مولفه های بارز این مبلمان هم سطح بودن قسمت نشیمن گاه با دسته های پارچه ای و لمسه دوزی شده مبل است. این امر یک نشیمن بسیار عالی و ایده ال را برای شما فراهم می آورد. در قدم آخر می توانیم به مبل های راحتی ال مانند اشاره داشته باشیم که در صورت نیاز می توانید با اندازه های متفاوت و متمایز با توجه به مساحتی که در منزل از آن بهره گرفته اید آن را مورد استفاده قرار دهید.

مبل های ال را از سه نفره تا یازده نفره و یا حتی بیشتر می توانید سفارشی سازی کنید. اینکه میز های پذیرایی همراه با مبل و متصل با آن در نظر گرفته می شود خود پارامتر دیگری است که از بهم ریختگی و آشفتگی دکوراسیون های خانه های مدرن و آپارتمانی شما جلوگیری می کند. امید است مطالب پیش رو در راستای دیزاین کردن فضای داخلی منزل شما با مبلمان راحتی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین ها در خانه شما عزیزان مهمان باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو