بهترین فیلم و سریال‌های هیلی استاینفلد

بهترین فیلم و سریال‌های هیلی استاینفلد


منبع: فوت و فن

163

1400/5/21

16:44


در گذر زمان، بازیگران زن و مرد جدیدی با فیلم‌ها و سریال‌های خود، محبوب و مشهور می‌شوند و طرفداران، علاقه بسیاری به آنها پیدا می‌کنند. یکی از این بازیگران، هیلی استاینفلد است که کارنامه بسیار پر زرق و برقی در حرفه خود شکل داده است.

اولین نقش مهم و بزرگ هیلی استایفلد، در فیلم True Grit (شهامت واقعی) محصول سال ۲۰۱۰ بود. او با نقش‌آفرینی در فیلم Ender’s Game (بازی اندر) محصول سال ۲۰۱۳ موفق شد تا راه خود به فیلم‌های اکشن را باز کند. جدیدترین پروژه وی نیز سریال Hawkeye (هاک‌آی) است که در آینده از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در زیر لیستی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌هایی که هیلی استاینفلد در آنها نقش‌آفرینی کرده است را مشاهده می‌نمایید.

 

فیلم True Grit (شهامت واقعی)

در این فیلم درام وسترن، هیلی استاینفلد نقش یک دختر جوان سرکش و ستیزه‌جو را ایفا می‌کند که از یک کلانتر کمک می‌طلبد تا مردی که پدرش را به قتل رسانده است را پیدا کند. در حقیقت، این فیلم شهامت واقعی بود که سبب شد تا هیلی استاینفلد به عنوان یک ستاره جوان در هالیوود شناخته شود. او برای این نقش‌آفرینی، نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد. داستان فیلم پر از شور و هیجان است ولی نقش‌آفرینی او در این فیلم سبب شده تا این فیلم، یکی از بهترین فیلم‌هایش باشد.

 

فیلم  Days To Kill ۳ (۳ روز برای کشتن)

در فیلم سه روز برای کشتن، زمانی که یک جاسوس متوجه می‌شود که دچار بیماری غیرقابل درمانی شده و به زودی می‌میرد، تصمیم می‌گیرد تا از این زندگی و حرفه خطرناکش دست بکشد تا وقت بیشتری با خانواده‌اش و به خصوص دخترش سپری کند. با این وجود، شرایط و موقعیت، او را مجبور می‌سازد تا بار دیگر به این شغل پرخطر خود بازگردد.

با وجود وضعیت اسف‌باری که آنها دچار هستند، رابطه و پیوندی بین این پدر و دختر شکل می‌گیرد. اگرچه صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز این فیلم سبب شده تا این فیلم، یک اکشن بسیار عالی باشد اما رابطه دختر و پدری که در این فیلم شکل می‌گیرد سبب شده تا این فیلم جزو بهترین فیلم‌های هیلی استاینفلد باشد.

 

فیلم Romeo And Juliet (رومئو و ژولیت)

در فیلم رومئو و ژولیت، ما داستان کلاسیک عشقی ممنوعه را بین رومئو و ژولیت دنبال می‌کنیم. آنها برای رسیدن به این عشق در مخمصه‌هایی گرفتار می‌شوند و همین سبب شده تا بیشتر برای عشق خود تلاش کنند. این داستان، اقتباسی از داستانی کلاسیک از شکسپیر است و تاکنون، اقتباس‌های بسیار زیادی از این داستان صورت گرفته است.

 با اینکه همه داستان را می‌شناسند و می‌دانند که چگونه به اتمام می‌رسد اما همیشه جا برای اقتباسی تازه از این داستان وجود دارد. با اینکه این نسخه، بهترین اقتباس از این داستان نیست اما هیلی استاینفلد با توجه به داستانی که به او داده شده، نقش‌آفرینی خوبی انجام می‌دهد و یک جلوه خاص و جدیدی به کاراکتر ژولیت اضافه می‌کند.

 

فیلم Begin Again (دوباره شروع کن)

توانایی‌های خوانندگی و آواز هیلی استاینفلد بسیار شگفت‌انگیز است. در فیلم دوباره شروع کن، ما داستان دختر جوانی به نام گرتا را دنبال می‌کنیم که ترانه و آهنگ می‌سراید. دوست‌پسرش به نام دیو، موفق می‌شود تا با یک کمپانی قرارداد امضا کند اما همانطورکه شهرت او بزرگ و بزرگتر می‌شود، او با گرتا غریبه‌تر می‌شود و او را به حال خودش رها می‌کند.

اگرچه، پایه و اساس داستان این حس را منتقل می‌کند که این فیلم، یک فیلم موزیکال اندوهگین است اما مطمئنا این گونه نیست. کمدی ترکیب شده با موسیقی در این فیلم، لبخند را بر لبان شما جاری می‌کند. بازیگران فیلم، نقش‌آفرینی بسیار عالی را به تصویر می‌کشند. هیلی استاینفلد و کیرا نایتلی، آوازخوانی دونفره بسیار شگفت‌انگیز و خارق‌العاده‌ای با یکدیگر دارند و صداهایشان به بهترین شکل ممکن با یکدیگر هماهنگ می‌شود. اگرچه ممکن است فیلم موزیکال سلیقه هر کسی نباشد اما نباید از این فیلم صرفه نظر کرد.

 

فیلم Ender’s Game (بازی اندر)

فیلم بازی اندر داستان پسر جوانی به نام اندر ویگین را دنبال می‌کند که به یک موسسه آموزشی به نام مدرسه مبارزه که در بالای مدار زمین قرار دارد، فرستاده می‌شود. در آنجا، او آموزش می‌بیند تا چگونه با نژاد بیگانه بزرگی به نام فورمیکس مبارزه کند.

این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام بوده است. فیلم دارای بازیگرانی بسیار خوبی است اما با توجه به محتویات کتاب، می‌توانست اثر بسیار بهتری باشد. با این وجود، همچنان می‌توان از این اقتباس سینمایی لذت کامل را برد. هیلی استاینفلد در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هریسون فورد، ویولا دیویس و بن کینگزلی نقش‌آفرینی می‌کند.

 

سریال Dickinson (دیکینسون)

سریال دیکینسون محصولی از سرویس آنلاین اپل پلاس است و چهره جدید و طنزی از هیلی استاینفلد ارائه می‌دهد. در این سریال کمدی، استاینفلد نقش نویسنده و شاعر معروف امیلی دیکینسون را بازی می‌کند.  این سریال با دیدگاهی مدرن  به بررسی مسائلی همچون محدودیت‌های جامعه، جنسیت و خانواده از نقطه نظر امیلی دیکینسون می‌پردازد. تاکنون دو فصل از این سریال منتشر شده است. مطمئنا همه موافق هستند که هیلی استاینفلد بهترین انتخاب برای ایفای نقش امیلی دیکینسون بوده است. الا هانت و جین کراکوفسکی نیز در این سریال نقش‌آفرینی می‌نمایند.

 

فیلم Bumblebee (بامبلبی)

هیلی استاینفلد تصمیم گرفت تا با فیلم بامبلبی وارد دنیای سینمایی Transformers (تبدیل‌شوندگان) شود و بار دیگر در فیلمی اکشن بازی کند. در این فیلم، داستان اصلی یکی از تبدیل‌شوندگان مشهور یعنی بامبلبی و نحوه آشنایی و پیوندش با دختر جوانی به نام چارلی واتسون به تصویر کشیده می‌شود.

می‌توان گفت که فیلم بامبلبی یکی از بهترین فیلم‌های مجموعه تبدیل‌شوندگان تا به امروز بوده است. فیلم، احساس صمیمت خاصی در مورد کاراکتر چارلی و همچنین بامبلبی ارائه می‌کند. رابطه آنها در فیلم به طرز شگفت‌انگیزی باورپذیر است حتی با وجود اینکه بامبلبی یک ربات ساخته شده با کامپیوتر است. علاوه بر این، از آنجا که این فیلم یکی از فیلم‌های تبدیل‌شوندگان است، شاهد صحنه‌های اکشن زیادی هستیم که مطمئنا طرفداران خود را دارد.

 

فیلم The Edge of Seventeen (آستانه هفده‌سالگی)

در فیلم آستانه هفده‌سالگی، یک نوجوان دبیرستانی که در نزدیکی حومه پورتلند زندگی می‌کند به معلم خود در مورد قصد و برنامه‌اش برای خودکشی می‌گوید و همچنین، داستان زندگی‌اش تا به اینجا و اینکه چطور تصمیم به این کار گرفته را با او در میان می‌گذارد.

با اینکه داستان و موضوع فیلم ممکن است بسیار اندوهگین و افسرده‌کننده به نظر برسد اما فیلم کاملا خلاف این موضوع ظاهر می‌شود. هیلی استاینفلد و وودی هارلسون که نقش معلم را بازی می‌کند، در کنار یکدیگر بسیار کامل و شگفت‌انگیز هستند. رابطه خارق‌العاده بین آن دو سبب شده تا این فیلم، یکی از بهترین فیلم‌های استاینفلد باشد.

 

فیلم Pitch Perfect 2 (آوازخوان حرفه‌ای ۲)

در فیلم آوازخوان حرفه‌ای ۲، گروه خوانندگی باردن بلا بار دیگر قرار است در مسابقه‌ای بزرگ شرکت کنند و این بار به رقابت با گروهی آلمانی خواهند پرداخت. کاراکتری که استاینفلد بازی می‌کند، یک تازه‌کار در گروه است و او واقعا خارق‌العاده است. فیلم آوازخوان حرفه‌ای ۲ نه تنها راهی بسیار عالی برای نشان دادن توانایی‌های کمدی هیلی استاینفلد بوده بلکه صدا و آواز او نیز حیرت‌انگیز است.

 

انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی)

این انیمیشن، آخرین فیلم در لیست بهترین فیلم و سریال‌های هیلی استاینفلد است. این انیمیشن، داستان خاستگاه یکی از نسخه‌های بسیار زیاد مرد عنکبوتی به نام مایلز مورالز را بازگو می‌کند. در این انیمیشن، مایلز مورالز با چندین مرد عنکبوتی متفاوت از چندین دنیای دیگر که به دنیای عنکبوتی شناخته می‌شود، آشنا می‌شود.

این انیمیشن جایزه بهترین انیمیشن سال اسکار را برده است. این انیمیشن از همه لحاظ و جنبه‌ها، از موسیقی متن تا انیمیشن سازی، از صداپیشگی تا داستان، شگفت‌انگیز است. هیلی استاینفلد در این انیمیشن صداپیشگی کاراکتری به نام گوئن استیسی را برعهده دارد که با نام زن عنکبوتی یا اسپایدر وومن شناخته می‌شود. در قسمت دوم این انیمیشن نیز قرار است بار دیگر هیلی استاینفلد صداپیشگی این کاراکتر را برعهده داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو