مارک ویتن از مایکروسافت جدا شد

منبع: فوت و فن

80

1400/8/3

08:00


مارک ویتن از مایکروسافت جدا شد

مارک ویتن یکی از مدیران برجسته و کارآمد شرکت بود که نقش موثری در تولید و عرضه محصولات سرگرمی مایکروسافت داشته و حالا قصد ترک این شرکت را دارد.
 
وی در متن خداحافظی خود اینگونه نوشته: "ایکس‌باکس {برای من} بسیار خاص بوده، به خاطر تیمی که این فرصت را داشتم با آن‌ها کار کنم و به خاطر طرفدارانمان که فوق‌العاده‌ترین طرفداران روی این سیاره هستند. کار کردن روی محصولی که به این اندازه محبوب است قسمتی برجسته از دوران کاری من بوده. ترک گفتن بسیار سخت خواهد بود اما با اعتماد کامل می‌گویم که بهترین روزها به مدد توانایی استعدادهای شگرف در انتظار طرفداران ایکس‌باکس است."
 
ویتن سال ۲۰۰۰ به مایکروسافت پیوست و در هر ۳ نسل ایکس‌باکس نقشی تمام و کمال ایفا کرد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شکل دادن جامعه مجازی ایکس‌باکس لایو اشاره کرد. وی قرار است که به شرکت Sonos، یک تولید کننده دستگاه‌های صوتی بی‌سیم، بپیوندد که در این شرکت هم نقشی مشابه آنچه در مایکروسافت داشت اما این بار کلی‌تر را به عهده می‌گیرد و مسئول ارشد محصولات این شرکت خواهد بود.
 
اکنون و با وجود اینکه ویتن قرار است تا ساعاتی دیگر از این شرکت جدا شود، تیم ایکس‌باکس به تری میرسون، معاون اجرایی بخش سیستم عامل‌های مایکروسافت، گزارش می‌دهد تا زمانی که جایگزینی برای مارک ویتن به صورت رسمی اعلام شود.

محسن وفانژاد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو