اختصاصی/آخرین آمار مرگ و میر تاکسیرانان به دلیل کرونا در پایتخت/ دز سوم واکسن به رانندگان می رسد؟

42

1400/9/13

08:45


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به آخرین آمار مرگ و میر تاکسیرانان به دلیل کرونا گفت: در تلاشیم که رانندگان تاکسی شهید راه خدمت محسوب شوند.

اختصاصی/آخرین آمار مرگ و میر تاکسیرانان به دلیل کرونا در پایتخت/ دز سوم واکسن به رانندگان می رسد؟

مهدی اسماعیل بگی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با بهداشت نیوز درباه آخرین آمار مرگ و میر تاکسیرانان به دلیل کرونا اظهارداشت: خوشبختانه با تسریع واکسیناسیون و دریافت دو دز واکسن میان رانندگان تاکسی آمار ابتلا و فوتی های ناشی از این بیماری در مکاین رانندگان تاکسی به شدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه  وضعیت سلامت تاکسیرانان برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: متأسفانه در شرایط کرونا بیش از 400 تاکسیران  جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کووید ـ 19 از دست دادند که باید از خانواده‌های آنها حمایت و تقدیر شود چرا که این افراد در راه خدمت به مردم از دنیا رفتند و در شرایط کرونا در یک محیط بسته مجبور به فعالیت بودند.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای دز سوم واکسن کرونا پیگیری‌های لازم در حال انجام است که البته برای رانندگانی که سنین آنها بالا است بر اساس برنامه‌های انجام شده در وزارت بهداشت اقدامات مانند سایر اصناف انجام خواهد گرفت.

اسماعیل بیگی خاطرنشان کرد: برای سایر رانندگان هم با توجه به مواجه زیاد آنها با مسافران تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر با همکاری وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا دز سوم واکسن برایشان اختصاص یابد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو