آخرین وضعیت کرونا درکشور 7 آبان 1401

منبع: آکا

14

1401/8/7

18:17


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _شنبه هفتم آبان‌ماه_ به شرح زیر اعلام کرد:

در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۲۴ نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۶۴ نفر رسیده است.

آخرین آمار کرونا در ایران / شناسایی ۱۲۴ مورد جدید

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون هفت میلیون و ۳۳۱ هزار و ۵۹۵ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۴۴ هزار و ۵۷۱ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۵۷ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۱۳۷ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بایگانی

در حال حاضر ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸.۱ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۲ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۳۷۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۵۰۸ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۴ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۹۵۸ دوز واکسن در ایران که ۵ هزار و ۳۲۱ دوز آن در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو