با این پارچه کسب درآمد راحت تر و آسان تر است

منبع: فیگار

12

1401/8/25

13:16


برای شروع کسب و کار آسان شما می توانید با انواع پارچه به درآمد بالایی برسید، پارچه با توجه به انوع گوناگونی که دارد از محصولات برتر در حوزه کسب…

برای شروع کسب و کار آسان شما می توانید با انواع پارچه به درآمد بالایی برسید، پارچه با توجه به انوع گوناگونی که دارد از محصولات برتر در حوزه کسب و کار به شمار می رود، فقط کافی است خودتان را باور کنید و با ارده ای محکم و قوی به کسب و کارتان فکر کنید تا به موفقیت برسید، در ادامه این مطلب چند نوع پارچه را بررسی می کنیم.

پارچه حریر

در دنیای کنونی با توجه به انواع مختلفی که از پارچه حریر وجود دارد ما می خواهیم در این قسمت از مقاله به معرفی پارچه حریر پرداخته و درباره انواع پارچه حریر صحبت کرده و از مشخصات هر کدام از آنها با شما صحبت کنیم تا نسبت به این پارچه اطلاعات در دست داشته باشید. در خرید و انتخاب این نوع پارچه به اندازه کافی آگاهی داشته باشید. با توجه به انواع مختلفی که از پارچه وجود دارد ما در این مقاله قصد داریم به بررسی یک از آنها پرداخته و درباره آن با شما صحبت کنیم؛ اسم این نوع پارچه حریر می باشد، پارچه حریر یکی از پارچه های پرکاربرد و محبوب بوده که اگر استفاده شود.

پارچه مازراتی

قبل از اینکه به تنوع بافت این مدل از پارچه بپردازیم و انواع پارچه مازراتی را برای شما تشریح کنیم، شما را با کلیت و ساختار و فرآیند تولید این نوع پارچه آشنا می کنیم. یکی از پر کاربردترین پارچه های کرپ، پارچه مازراتی است، این نوع پارچه حاصل فرآیندهای شیمایی خاص در محیطی کنترل شده  با استفاده از نخهای تابیده شده است و همین پروسه تولید باعث شده که این مدل پارچه بافتی ضخیم تر و متراکم تر از سایر پارچه ها داشته باشد. ظاهر پارچه مازراتی به گونه ای است که سطح آن دارای حالتی دانه دانه بوده که اتفاقا برجسته نیز هستند، بافت تار و پود آن به گونه ای متراکم بافته شده که درز و چین بسار کمی دارند و اجازه عبور راحت هوا و آب را نمی دهد.

پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز که نام دیگر آن ریون است دارای منشأ گیاهی و طبیعی هستند و فرایند تولید آن شباهت زیادی به خط تولید کاغذ دارد زیرا از مواد طبیعی که به شکل خمیر درآمده اند تهیه می شود. پارچه ویسکوز برخی به اشتباه الیاف ویسکوز را مصنوعی پندارند در صورتی که ماهیت این پارچه ها گیاهی است و به همین علت هم به برخی لباس ها، لباس گیاهی می گویند. فروش عمده پارچه ویسکوز طرح دار توسط کارخانه های تولید کننده به منظور تولید لباس های رنگی به تولید کننده های لباس صورت می گیرد.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو