10 مدل از بهترین بالم لب‌ها به انتخاب خریداران

10 مدل از بهترین بالم لب‌ها به انتخاب خریداران


منبع: مدیسه

16

1401/9/4

16:36


شاید از خود بپرسید بالم لب چیست؟ بهترین بالم لب کدام است و در چه مواردی از این وسیله می‌توان

10 مدل از بهترین بالم لب‌ها به انتخاب خریداران

شاید از خود بپرسید بالم لب چیست؟ بهترین بالم لب کدام است و در چه مواردی از این وسیله می‌توان استفاده کرد؟ در پاسخ باید گفت بالم لب یکی از بهترین وسیله‌ها است که اکثرا در میان لوازم آرایش همه خانم‌ها وجود دارد. بالم لب معمولا با هدف دارویی برای رفع ترک و خشکی‌های لب ساخته شده که در برخی موارد کاربرد آرایشی نیز دارد. در ادامه 10 مدل بالم لب موجود در بازار ایران را معرفی کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی 10 مدل از بهترین بالم لب‌ها

بالم لب‌های مختلفی در بازار موجود است که برخی از آن‌ها بالم حجم دهنده برای لب‌ها هستند و امروزه در بین خانم‌ها کاربرد بسیاری دارد. در پاسخ به این سوال که بهترین بالم لب چیست، به معرفی ده مورد از بهترین آن‌ها در فروشگاه مدیسه می‌پردازیم.

بالم لب هیدرودرم

انواع بالم لب هیدرودرم در بازار موجود است که همه مدل‌های این نوع بالم لب دارای مرطوب کننده قوی هستند. این محصول به دلیل بی‌رنگ بودن برای آقایان نیز قابل استفاده است، به همین دلیل یکی از بهترین بالم لب محسوب می‌شود. مواد استفاده شده در این برند شامل روغن کالاندولا، روغن کرچک، ویتامین E و روغن دانه انگور هستند که به عنوان یکی از بهترین بالم لب گیاهی شناخته شده است. این بالم لب علاوه بر مرطوب و نرم کردن لب، از آلودگی آن‌ها در مقابل هوا و تابش آفتاب جلوگیری می‌کند.

بالم لب هیدرودرم.

بالم لب طرح نوشابه جدید BEER

شاید از خود بپرسید بهترین بالم لب طبیعی کدام است؟ بالم لب BEER یکی از بالم لب‌هایی بوده که در ساخت آن از مواد طبیعی استفاده شده است. ویتامین E موجود در این محصول به لطافت و زیبایی بیشتر لب‌ها کمک بسیاری می‌کند.

در این بالم لب از موم عسل با هدف نرم‌کنندگی بیشتر برای لب استفاده شده است که از پوسته پوسته شدن آن نیز جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های این بالم لب می‌توان به نداشتن سرب، نرم کنندگی قوی لب، داشتن ویتامین‌های لازم برای تقویت لب و ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

بالم لب طرح نوشابه جدید BEER

بالم لب ایمیجز

بالم لب ایمیجز ساخت کشور چین است که جزو بهترین بالم لب‌ها در ایران محسوب می‌شود. برخی از ویژگی‌های این محصول شامل جلوگیری از پوسته پوسته شدن، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، رفع ترک و خشکی، خوشبو کننده و مرطوب کننده لب‌ها است. علاوه بر آن این بالم لب، جزو بهترین بالم لب برای تیرگی لب نیز محسوب می‌شود.

بالم لب ایمیجز.

مشاهده قیمت انواع بالم لب

بالم لب الارو

بالم لب الارو یکی از محصولات پرطرفدار بوده که مناسب لب‌هایی با آسیب دیدگی بسیار است. این بالم لب به دلیل داشتن ویتامین E، ترمیم‌کنندگی و رطوبت‌رسانی بالایی که دارد، باعث می‌شود یکی از بهترین بالم لب برای خانم‌ها و آقایان محسوب شود. علاوه بر کیفیت بالای این محصول، می‌توان از آن به عنوان بهترین بالم لب رنگی نیز برای داشتن لب‌هایی خوش‌رنگ استفاده کرد.

بالم لب الارو.

بالم لب مای مدل ضد آفتاب

بالم لب برند مای یکی از محصولات پرطرفدار ساخت ایران بوده که هنگام تولید آن از موادی مثل عصاره آلوئه‌ورا، جوانه گندم، روغن جوجوبا، اسکوالان و روغن کنجد استفاده شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به آبرسانی قوی، ویتامین‌های E و B، ضد التهاب، حاوی نرم کننده و آنتی اکسیدان، جلوگیری از تخریب سلول‌های لب و محافظت در مقابل عوامل آلرژی‌زا در محیط اشاره کرد.

بالم لب مای.

بالم لب Tinted طرح مداد سبز

این بالم لب به دلیل طرح زیبایی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. علاوه بر آن، ویژگی‌هایی مثل جلوگیری از خشکی لب، رطوب رسانی، نرم کنندگی و ایجاد درخشندگی در لب‌ها می‌شود.

بالم لب Tinted طرح مداد سبز.

مطالب مرتبط :  بهترین مارک لوازم آرایشی که حتماً باید بشناسید

بالم لب لابلو

این محصولی یکی از قدیمی‌ترین بالم لب در ایران است که استفاده روزانه آن به افراد با لب‌های آسیب دیده توصیه می‌شود. این محصول می‌تواند به عنوان رژ لب مخصوص استفاده روزانه نیز کاربردی باشد، چرا که علاوه بر تقویت لب، به زیبایی و درخشندگی آن کمک بسیاری می‌کند.

بالم لب لابلو.

بالم لب Lidanxia سری Pet Park دارای عصاره گیلاس

این بالم لب دارای عصاره گیلاس، انواع ویتامین‌ها و چربی‌های ضروری برای لب است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مرطوب کنندگی قوی لب، از بین بردن پوسته پوسته شدن لب، ترمیم کننده قوی لب‌های ترک خورده و زخمی و ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

بالم لب Lidanxia سری Pet Park.

بالم لب Pet Park دارای عصاره لیمو ترش

این برند از بالم لب یکی از بهترین بالم لب‌ها محسوب می‌شود که دارای عصاره لیمو ترش و موم عسل است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به انواع ویتامین‌ها و چربی‌های لازم برای لب، مرطوب و نرم کنندگی لب، ترمیم لب‌های زخمی و ترک خورده، کیفیت و ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

بالم لب Pet Park.

مطالب مرتبط :  10 مدل آرایش چشم خیره کننده؛ ترند داغ 2022

بالم لب حرارتی Favor Beauty طرح کاپ قهوه

یکی از زیباترین طرح‌های این بالم لب، طرح کاپ قهوه است که علاوه بر زیبایی، ویتامین‌های لازم برای پوست لب و رایحه خوش آبنبات چوبی را دارد. ویژگی‌های این محصول شامل رطوب‌رسانی و نرم کنندگی قوی لب، رفع ترک و پوسته پوسته شدن لب‌ و داشتن رنگی زیبا که با حرارت بدن تغییر می‌کند، است.

بالم لب حرارتی.

اکثر افراد برای جذاب‌تر شدن لب‌های خود از بالم لب استفاده می‌کنند که بتوانند علاوه بر زیبایی، سلامت لب‌های خود را نیز حفظ کنند. پوست لب در برابر عواملی مثل سرما، گرما، باد و … حساس است و ممکن است دچار آسیب شود. برای جلوگیری از این آسیب‌دیدگی و لطافت بیشتر لب‌ها، می‌توان از بالم‌ لب‌های مختلف استفاده کرد. استفاده از این وسیله آرایشی بسیار راحت است و نیاز به هیچ نوع محدودیتی ندارد.

در این مقاله به بررسی و معرفی 10 مدل از بهترین بالم لب‌های موجود در بازار ایران پرداختیم که بسیاری از آنها را در فروشگاه مدیسه نیز می‌توانید پیدا کنید و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.. امیداواریم با خواندن این مقاله در انتخاب بالم لبی مناسب، به شما کمکی کرده باشیم.

 

منبع : allure

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو