ساعت پخش سریال تمام رخ [+ ساعت تکرار]

ساعت پخش سریال تمام رخ [+ ساعت تکرار]


منبع: تکراتو

15

1401/9/13

16:03


در این نوشتار به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال تمام رخ پرداخته‌ایم. مجموعه امنیتی جاسوسی «تمام رخ» جدیدترین ساخته‌ی محمود معظمی است.

ساعت پخش سریال تمام رخ [+ ساعت تکرار]

در این نوشتار به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال تمام رخ پرداخته‌ایم. مجموعه امنیتی جاسوسی «تمام رخ» جدیدترین ساخته‌ی محمود معظمی است.
«تمام رخ» جدیدترین سریال شبکه سه سیماست که به سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شده و به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی پرداخته است.

سریال تمام رخ را می‌توان فصل دوم مجموعه پربیننده‌ی سارق روح دانست. تهیه‌کنندگی این سریال 30 قسمتی را ابوالفضل صفری برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال تمام رخ

سریال تمام‌رخ به قلم حسین تراب نژاد به نگارش درآمده است. تراب نژاد پیش از این در سریال‌های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ترور خاموش، نفس گرم، بیدار باش و پرده نشین حضور داشته است.

ساعت پخش سریال تمام رخ

ساعت پخش سریال تمام رخ

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش سریال تمام رخ هر شب ساعت 20:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:30، 9:30 و 14:30 روز بعد که زمان تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان سریال تمام رخ

در سریال تمام رخ زندگی افرادی به تصویر کشیده شده است که شخصیت متزلزلی دارند و تحصیلات عالی هم مانع فریب خوردنشان نمی‌شود. طمع پول و ثروت و فقدان امنیت و عشق در خانواده باعث خیانت، طلاق عاطفی و حتی وطن‌فروشی آدم‌های قصه‌ی سریال تمام رخ شده است.

ساعت پخش سریال تمام رخ

زمان تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه

در واقع درون مایه اصلی داستان روایت معضلاتی است که گاهی افراد فریب خورده را تا آلوده شدن به سایت‌های شرط‌بندی پیش می‌برد. زندگی شخصیت‌های این سریال خصوصاً شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی است تا اینکه برای بدست آوردن پول بیشتر راه خطا را به مسیر درست ترجیح می‌دهند.

بازیگران سریال تمام رخ

در مجموعه جاسوسی امنیتی تمام رخ بازیگران مطرح بسیاری که تا کنون در سریال‌های پربیننده تلویزیونی بازی داشته‌اند، به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

علیرام نورایی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در تمام رخ ایفای نقش می‌کنند.

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر زن خارجی این مجموعه است که پیش از این در سریال سرخوجه ایفای نقش کرده بود.

کارگردان سریال تمام رخ

محمود معظمی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی بوده و کارگردانی را به طور حرفه‌ای از تلویزیون آغاز کرده است.

ساعت پخش سریال تمام رخ

وی سال 1387 کارگردانی سریال سرشاخ را برعهده داشت و پس از آن، مجموعه تکیه بر باد را ساخت. اما شهرت محمود معظمی برای قسمت های متعدد مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.

سریال بوی باران (1396)، سریال پیکسل (1395)، فیلم نازلی (1395)، فیلم بعد از غبار (1392)، فیلم رویای کبود (1390)، فیلم کارد و پنیر (1388) و سریال فاخته از دیگر آثار کارنامه هنری محمود معظمی هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال تمام رخ نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

علیرام نورایی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در مجموعه‌ی تمام رخ ایفای نقش می‌کنند.

سریال تمام رخ چند قسمت دارد و موضوع اصلی آن چیست؟

سریال تمام رخ در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای، با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی به کارگردانی محمود معظمی ساخته شده است.

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال تمام رخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو