دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۴ چهارم (سیاهچاله قسمت 4) کامل

منبع: شبونه

5

1402/2/22

16:39


قسمت ۴ سریال سیاه چاله منتشر شد سریال کمدی سیاهچاله با حضور بازیگران شناخته شده همچون حسن پورشیرازی و ژاله صامتی و مهران احمدی و سلطانی از طریق پلتفرم فیلم نت عرضه می‌شود. قسمت ۴ سریال سیاه چاله دانلود با لینک مستقیم علاقه‌مندان به سریال سیاه چاله میتوانند قسمت چهارم این مجموعه را در این …

قسمت ۴ سریال سیاه چاله منتشر شد سریال کمدی سیاهچاله با حضور بازیگران شناخته شده همچون حسن پورشیرازی و ژاله صامتی و مهران احمدی و سلطانی از طریق پلتفرم فیلم نت عرضه می‌شود.

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۴ چهارم (سیاهچاله قسمت 4) کامل

قسمت ۴ سریال سیاه چاله

دانلود با لینک مستقیم

علاقه‌مندان به سریال سیاه چاله میتوانند قسمت چهارم این مجموعه را در این صفحه دانلود و تماشا کنند توجه داشته باشید که دانلود از سایت شبونه به صورت نیم بها محاسبه می شود سریال سیاهچاله وسط حسین نمازی کارگردانی شده و در ۱۵ قسمت ساخته شده است که در حال حاضر چهار قسمت آن است پلتفرم فیلم نت پخش میشود.

زمان پخش و داستان

این سریال روزهای جمعه ساعت ۱۲ ظهر پخش خواهد شد داستان سریال سیاه چاله درباره شخصی به نام جمشید بوده که به دلیل مشکلات مالی مجبور میشود به خانه پدری اش در یک روستای دور افتاده برگردد.

او متوجه می شود که لوله های نفت خام از زیر خانه عبور می کند و به سرش می زند که از این لوله ها نفت استخراج کند و به فروش برساند در نهایت او اقدام به استخراج نفت خام از این لوله ها می کند که وزارت اطلاعات از این موضوع باخبر شده و به سراغ او می آیند.

اسامی بازیگران

رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه، حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، رایان بیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، با هنرمندی بیوک میرزایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو