ووچر پرفکت مانی؛ یکی از روش‌های امن و سریع برای پرداخت‌های آنلاین

منبع: فوت و فن

5

1402/2/30

09:57


پرفکت مانی به عنوان یکی از پذیرفته‌‌ شده‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پرداخت آنلاین بین المللی مدت‌ها است که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. استفاده از این سرویس امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که جالب توجه است.

ووچر پرفکت مانی؛ یکی از روش‌های امن و سریع برای پرداخت‌های آنلاین

پرفکت مانی به عنوان یکی از پذیرفته‌‌ شده‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پرداخت آنلاین بین المللی مدت‌ها است که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. استفاده از این سرویس امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که جالب توجه است. یکی از امکانات بارز این شرکت ارائه ووچر پرفکت مانی است که افراد را قادر می‌سازد تا بتوانند با مبالغ دلخواه خود را با آن تولید کنند. اگر شما هم قصد خرید ووچر پرفکت مانی را دارید یا می‌خواهید با کاربردهای ووچر پرفکت مانی آشنا شوید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یکی از سرویس‌های پرداخت آنلاین بین المللی یعنی چیزی شبیه به پی‌ پال است. کاربران این سرویس می‌توانند در هر زمان هر مقدار از پول را به هر نقطه‌ای از جهان انتقال دهند. همچنین امکان خرید کالا و خدمات از وبسایت‌های پذیرای سرویس پرفکت مانی وجود دارد. این موضوع برای کاربران ایرانی پررنگ‌تر است چرا که این شرکت مشکلی با فعالیت کاربران ایرانی نداشته و این دسته از کاربران می‌توانند بدون محدودیت اقدام به افتتاح حساب و فعالیت در سیستم پرفکت مانی کنند.

علاوه بر این موضوع، پرفکت مانی از تعداد مناسبی از ارزها و دارایی‌ها مانند دلار آمریکا، یورو، طلا و بیت کوین پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند هر کدام از این دارایی‌ها را در حساب پرفکت مانی خود نگهداری و یا به یکدیگر تبدیل کنند. همچنین نگهداری دارایی‌ها در کیف پول پرفکت مانی می‌تواند شامل سود ثابت ماهیانه شود.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

حال که با پرفکت مانی آشنا شدیم بهتر است تا به ووچر پرفکت مانی بپردازیم. ووچر پرفکت مانی یا همان Prefect Money e-Vocher یکی از خدمات جذاب پرفکت مانی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای درک راحت‌تر این موضوع می‌توانید کارت‌های هدیه بانکی را تصور کنید. ووچر پرفکت مانی دقیقاً مانند کارت هدیه با یک مبلغ مشخص ایجاد می‌شود اما تاریخ انقضا ندارد. این ووچر از یک کد ووچر ۱۰ رقمی و یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی برخوردار است و هر شخصی که این دو کد را در دست داشته باشد می‌تواند ووچر را خرج کند.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

همان‌طور که گفته شد پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی آمده است تا امکان پرداخت در وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی را ایجاد کند. ووچر پرفکت مانی نیز به عنوان یکی از ابزارهای این شرکت چنین امکانی را به دارنده آن می‌دهد تا بتواند از طریق آن به خرید از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بپردازد.

همچنین ووچر پرفکت مانی می‌تواند مناسب افرادی باشد که تمایلی برای حمل پول نقد با خود ندارد. در این صورت فرد می‌تواند با تهیه ووچر پرفکت مانی در مبالغ دلخواه آن را به همراه داشته باشد و هر زمان که تمایل داشته باشد آن را خرج کند. شما می‌توانید به منظور تهیه ووچر پرفکت مانی به پلتفرم تبادل آنلاین ایکس پی اکسچنج به آدرس http://xpayex.com مراجعه کنید. پلتفرم تبادل ایکس پی اکسچنج با هدف ارائه خدمات مالی مانند خرید و فروش دلار و ووچر پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال با ایجاد محیطی امن امکان خرید ووچر پرفکت مانی را مهیا کرده است.

بسیاری از افراد این‌گونه تصور می‌کنند که برای دریافت ووچر پرفکت مانی نیاز است تا به افتتاح حساب در وبسایت رسمی پرفکت مانی بپردازند. این در حالی است که برای تهیه ووچر پرفکت مانی الزامی برای داشتن حساب کاربری در پرفکت مانی نیست و شما می‌توانید ووچر پرفکت مانی را با مبلغ دلخواه از پلتفرم تبادل ایکس پی اکسچنج دریافت کنید.

آیا دریافت ووچر پرفکت مانی شامل کارمزد می‌شود؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده است که آیا هنگام صادر کردن ووچر کارمزدی دریافت می‌شود یا خیر. باید گفت که اگر حساب مورد نظر احراز هویت شده باشد به ازای تولید یک ووچر ۰.۵ درصد مبلغ آن به عنوان کارمزد کسر می‌شود اما اگر این موضوع از یک حساب احراز هویت نشده انجام شود شامل کارمزد ۱.۹ درصدی از مبلغ ووچر خواهد شد.

آیا می‌توان ووچر پرفکت مانی را به راحتی به سایر ارزها تبدیل کرد؟

بله یکی از ویژگی‌های محبوب ووچر پرفکت مانی مخصوصاً در ایران استقبال پلتفرم تبادل‌هایی همچون ایکس پی اکسچنج از این دارایی است. تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال و نقد کردن آن کار دشواری نیست و شما می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. اگر ووچر پرفکت مانی در اختیار دارید می‌توانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کرده و نقد کنید. همچنین این امکان نیز وجود دارد تا ووچر پرفکت مانی خود را به سایر ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، کاردانو و لایت کوین تبدیل کنید.

کلام پایانی

ووچر پرفکت مانی به عنوان یکی از ابزارهای شرکت پرفکت مانی می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد. خرید از وبسایت‌ها، ارسال پول به دوستان و آشنایان، حمل بی‌دردسر و امن پول و امکان نقد کردن دارایی‌های خارجی از مزایای ووچر پرفکت مانی هستند. همچنین شما می‌توانید به منظور خرید ارزهای دیجیتال نیز از ووچر پرفکت مانی خود استفاده کنید. استفاده کردن از ووچر پرفکت مانی بسیار آسان بوده و تنها نیاز به کد ۱۰ رقمی ووچر و کد ۱۶ رقمی فعالسازی آن دارد تا ووچر را خرج کنید. یکی دیگر از مزایای بزرگ ووچر پرفکت مانی عدم نیاز به پیچیدگی‌های ثبت نام در وبسایت پرفکت مانی است و شما می‌توانید ووچر پرفکت مانی خود را با مبلغ دلخواه از پلتفرم تبادل‌های داخلی همانند پلتفرم تبادل آنلاین ایکس پی اکسچنج به آسانی دریافت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو