دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹ نوزدهم با لینک مستقیم قسمت 19

منبع: شبونه

3

1402/3/2

20:36


قسمت 19 سریال سرگیجه را در این صفحه دانلود کنید قسمت نوزدهم سرگیجه قطعا برای شما مخاطبان این سریال جذابیت خاصی خواهد داشت و اتفاقات جالبی در آن رخ میدهد که مخاطبان مدتها به دنبال پیدا شدن معما بوده اند. به شما پیشنهاد میکنیم که به هیچ عناون قسمت 19 سریال سرگیجه را از دست …

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹ نوزدهم با لینک مستقیم قسمت 19

قسمت 19 سریال سرگیجه را در این صفحه دانلود کنید قسمت نوزدهم سرگیجه قطعا برای شما مخاطبان این سریال جذابیت خاصی خواهد داشت و اتفاقات جالبی در آن رخ میدهد که مخاطبان مدتها به دنبال پیدا شدن معما بوده اند.

به شما پیشنهاد میکنیم که به هیچ عناون قسمت 19 سریال سرگیجه را از دست ندهید چرا که شما را غافلگیر میکند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹

دانلود با لینک مستقیم

سرگیجه با مجموعه ای از بازیگران حرفه ای و محبوب توانسته داستان معمایی و جنایی را به نمایش دربیاورد.

بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال آن را در ژانر درام اجتماعی تهیه کرده است. این کارگردان ایرانی را بیشتر با سریال محبوب آقازاده می‌شناسیم، این بار با سریال سرگیجه آمده تا بار دیگر موفقیت خود را تکرار کند.

بازیگران سریال سرگیجه

در سریال ایرانی سرگیجه بازیگران مطرحی نظیر حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان سریال سرگیجه

در خلاصه داستان سریال سرگیجه اینگونه آمده است که، پیمان و کامران دچار یک سوء تفاهم خانوادگی می‌شوند و همین سوء تفاهم باعث درگیر شدن آن دو با هم می‌شود. اما با قتل کامران، شک‌ها به سمت پیمان می‌رود و تصور می‌رود که پیمان او را کشته است. این ماجرا ممکن است به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

زمان پخش سریال سرگیجه

زمان پخش این سریال از ۲۶ دی ۱۴۰۱ هر هفته روز‌های دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌گردد، همچنین مدت زمان نمایش این سریال برای هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه است.

در سریال سرگیجه از ترکیب خوبی برای نویسندگان استفاده شده است، سرگیجه به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده است. مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن، سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور هستند. همچنین تهیه کنندگی این سریال را مهدی بدرلو برعهده دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو