بهترین مراکز تخصصی کاشت مو در تهران

منبع: زیبامون

5

1402/3/3

18:33


در ادامه اطلاعات دقیقی در رابطه با کاشت مو کسب کنید و با بهترین مراکز تخصصی کاشت مو در تهران آشنا شوید.

بهترین مراکز تخصصی کاشت مو در تهران

کاشت مو، یک راه نجات عالی برای بسیاری از افرادی است که از ریزش مو رنج می برند. خوشبختانه در حال حاضر روش های زیادی برای کاشت مو وجود دارد و هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما نکته قابل توجه این است که با ورود روش های جدیدتر برای کاشت مو، عوارض کاشت مو کاهش یافته و کیفیت آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و از طرفی در روش های جدیدتر، موها متراکم‌تر و طبیعی‌تر به نظر می رسند. 

به طور کلی، با وجود این پیشرفت‌ها در کاشت مو، امروزه بسیاری از افراد تمایل به درمان ریزش مو با استفاده از کاشت موی طبیعی دارند. بنابراین اگر شما نیز تصمیم دارید تا از روش های کاشت مو برای افزایش زیبایی و جذابیت موها و چهره خود استفاده کنید، لازم است قبل از هر اقدامی، ابتدا با روش‌های مختلف کاشت مو آشنا شوید، مزایا و معایب هر کدام از این روشها را بشناسید با بهترین مراکز تخصصی کاشت مو در تهران یا شهر خود آشنا شوید و سپس اقدام به کاشت مو نمایید.

پس اگر به فکر کاشت مو هستید و نگران انتخاب روش مناسب برای کاشت مو هستید و می خواهید بهترین و تخصصی ترین مرکز کاشت مو در تهران را بشناسید، در ادامه مطلب با زیبامون همراه باشید.

 

حتما بخوانید : جدیدترین روش های کاشت مو در ایران چیست؟

 

آشنایی با روش های کاشت مو 

جراحی کاشت مو روشی است که برای درمان ریزش مو استفاده می شود. خوشبختانه روش ها و تکنیک‌های مختلفی برای انجام این کار در دسترس است، اما همه روش های  کاشت‌ مو شامل برداشتن پوست مودار از یک قسمت از پوست سر و پیوند این تکه‌های پوست بر روی نواحی طاس یا نازک‌شده پوست سر یا نواحی آسیب‌دیده است.

به طور کلی، چندین روش رایج برای کاشت مو وجود دارد که شامل روش های FUE، FUT و DHI است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. یکی از رایج ترین سوالاتی که ممکن است ایجاد شود این است که کدام یک از این روش ها بهتر است. توصیه می کنیم پس از مشورت با جراح پلاستیک خود، با در نظر گرفتن اهداف، تراکم موی موجود، بودجه و سایر عوامل، انتخاب را انجام دهید. در این مقاله به طور خاص در مورد روش های کاشت مو  و تفاوت این سه روش با یکدیگر و همچنین نقاط قوت و ضعف آنها صحبت خواهیم کرد:

 

کاشت مو به روش FUT 

 

کاشت مو به روش FUT 

 

Follicular Unit Transplant یا پیوند واحد فولیکولی یکی از روش های کاشت مو است که با نام روش FUT شناخته می شود. در واقع FUT قدیمی ترین روش کاشت مو است که در آن یک نوار نازک از پوست پشت سر 0ناحیه اهداکننده) با جراحی برداشته می شود. این ناحیه از سر به این دلیل استفاده می شود که موها در آنجا نسبت به شقیقه ها و تاج سر، کمتر در معرض ریزش مو هستند و کمتر تحت تأثیر آلوپسی آندروژنیک قرار می گیرند.

قبل از عمل، جراح موها را تا 2 میلی متر تراشیده و پوست سر را بی حس می کند. این روش نیازی به بیهوشی کامل ندارد، اما در صورت تمایل می توان آن را تحت آرامبخشی انجام داد. سپس فولیکول های مو توسط دستیاران پزشک به واحدهای جداگانه تقسیم می شوند. سپس ناحیه اهدا کننده به هم بخیه می شود.

تکنیک FUT یک اسکار قابل توجه در ناحیه اهداکننده بر جای می گذارد. کاشت فولیکول‌های مو با ایجاد برش‌ها یا سوراخ‌هایی در ناحیه درمان و قرار دادن فولیکول‌های مو با فورسپس (انبر مخصوص جراحی) انجام می‌شود. در این روش کنترل کمی بر عمق، زاویه و جهت وجود دارد و به همین دلیل، نتایج حاصل از آن، طبیعی نیستند.

10 تا 14 روز پس از جراحی، بخیه ها برداشته می شوند. بهبودی پس از کاشت مو به روش FUT در مقایسه با روشهای دیگر طولانی‌تر است. در 3-4 هفته اول باید از فعالیت بدنی و استخر خودداری کنید.

از مزایای روش FUT می توان به پیوند خوب مو اشاره کرد. گرافت‌ها از ناحیه‌ای از پوست سر گرفته می‌شوند که بیشترین مقاومت را در برابر ریزش مو دارد. علاوه بر این، بافت های اطراف فولیکول بیشتری استخراج می شود که از موها محافظت می کند و به ریشه دار شدن بهتر آنها کمک می کند.

 

کاشت مو به روش FUE

 

کاشت مو به روش FUE

 

Follicular Unit Extraction یا استخراج واحد فولیکولی، یکی دیگر از رایج ترین تکنیک های کاشت مو است که در آن فولیکول‌ها به صورت جداگانه از ناحیه پوست اهداکننده استخراج و به محل درمان پیوند می‌شوند.

در این روش از کاشت مو نیز، فولیکول های مو نیز با همان روش FUT، کاشته می شوند. سوراخ هایی در ناحیه درمان ایجاد می شود و فولیکول های مو با فورسپس قرار می گیرند. این امر کنترل کمی بر عمق، زاویه و جهت می دهد و بنابراین، نتایج طبیعی نیستند.

به طور کلی، جراحی کاشت مو به روش FUE شامل سه مرحله است. 

  • در مرحله اول، جراح پلاستیک فولیکول‌ها را از ناحیه اهداکننده با استفاده از ابزار خاصی به نام پانچ استخراج می‌کند. معمولاً در این مرحله حدود 4000 فولیکول استخراج می شود.

 

  • مرحله دوم آماده سازی پوست سر برای پیوند است. پزشک با استفاده از چاقوی جراحی، برش هایی ایجاد می کند که فولیکول ها در آن کاشته می شوند. تجربه و مهارت پزشک تعیین می کند که نتیجه چقدر خوب و طبیعی به نظر می رسد. در این روش، تراکم کانال ها و زاویه رشد مو نقش اصلی را ایفا می کند.

 

  • در مرحله سوم، گرافت ها در کانال های تشکیل شده کاشته می شوند.پس از این، آنتی بیوتیک و بانداژ روی پوست سر اعمال می شود. 

 

همانند سایر روش های کاشت مو، بلافاصله پس از عمل باید منتظر ریزش مو باشید و این یک روند عادی است. پس از آن، موهای جدید در جای خود شروع به رشد می کنند و نتایج نهایی کاشت مو باید 8-6 ماه بعد از عمل قابل رویت باشد.

مزیت اصلی کاشت مو به روش FUE این است که جراح جای زخم بزرگی در ناحیه اهداکننده سر باقی نمی گذارد. نقاط کوچک دایره ای در محل استخراج گرافت ها باقی می ماند که حتی با مقدار کمی مو کاملاً پنهان می شوند. به همین دلیل است که کاشت مو FUE برای مردانی که کوتاهی مو را ترجیح می دهند توصیه می شود.

دومین مزیت عمده روش FUE کم تهاجمی بودن آن است. این روش فشار کمتری به بدن وارد می کند و بیماران سریعتر بهبود می یابند. بیشتر افراد می توانند تنها پس از 1 تا 2 هفته به ورزش بازگردند و حتی می توانند در آب های بدون کلر شنا کنند.

 

کاشت مو به روش DHI 

 

کاشت مو به روش DHI 

 

Direct Hair Implantation یا کاشت مستقیم مو، پیشرفته ترین روش کاشت مو است که در آن، فولیکول های مو یکی پس از دیگری از ناحیه اهداکننده با استفاده از یک استخراج کننده بسیار ظریف با قطر 1 میلی متر یا کمتر برداشته می شوند. در واقع ماهیت کاشت مو به روش DHI استفاده از ابزار خاصی به نام قلم چوی (Choi pen) برای استخراج و کاشت فولیکول ها است. در این روش، جراح نیازی به باز کردن مجزای مجاری در ناحیه پوست بازیابی شده ندارد و از آنجایی که فولیکول‌ها برای مدت کوتاه‌تری در خارج از پوست باقی می‌مانند، خطر آسیب ریشه کاهش می‌یابد و موها بهتر کاشته می‌شوند. همچنین در بسیاری از موارد، جراحان می توانند با روش DHI به تراکم موی بیشتری نسبت به روشهای FUE یا FUT دست یابند.

همچنین با کاشت مو DHI امکان تراشیدن موهای ناحیه ای که کاشت در آن انجام می شود وجود دارد. به همین دلیل، این روش اغلب برای زنانی که از ریزش مو رنج می برند توصیه می شود.

برخی از مراکز جراحی زیبایی، کاشت موی رباتیک را به روش DHI انجام می دهند. این روش از سیستم خاصی استفاده می کند که عمق و زاویه مناسب پیوند را برای هر فولیکول محاسبه می کند و اینکار به عنوان یک تضمین اضافی برای نتیجه ای طبیعی عمل می کند.

از مزایای کاشت مو به روش DHI می توان به نتایج 100% طبیعی، بدون برش، بدون بخیه، بدون جای زخم، بدون درد، حداکثر میزان بقای فولیکول های مو (بیش از 90٪) و زمان نقاهت کوتاه اشاره کرد.

عیب اصلی کاشت مو با DHI هزینه بالاتر عمل است و این هزینه بالا به این دلیل است که به این دلیل است که جراح در هر عمل از 6 تا 10 تیغه ایمپلنت Choy استفاده می کند.

 

حتما بخوانید: معرفی دکتر خوب کاشت ابرو در تهران

 

برای پیدا کردن بهترین مرکز کاشت مو در تهران چه ویژگی هایی را باید بررسی کرد؟

برای اینکه بتوان یک کلینیک را به عنوان بهترین مرکز کاشت مو در تهران معرفی کرد، باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. مشخص کردن یک مرکز که بتواند همه این معیارها را برآورده کند بسیار دشوار است، اما پیدا کردن یک یا دو نفر که می توانند اکثر این کادرها را علامت بزنند می تواند کار ساده تری باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو در تهران اشاره کردیم:

 

مدارک پزشک

اولین و مهمترین عامل ، اعتبار و مدارک پزشکی شخصی است که عمل جراحی را انجام می دهد. زیرا مطمئناً نمی خواهید سر خود را در دستان تکنسینی بگذارید که آموزش اولیه جراحی را ندارد یا از ابتدا پزشک نیست. بنابراین در هنگام جستجو برای پیدا کردن بهترین مرکز کاشت مو در تهران، لازم است اطلاعات دقیقی از پزشکان فعال در آن مرکز یا کلینیک کسب کنید و مطمئن شوید که مدارک پزشکی مرتبط با کاشت مو را دارند. 

 

تجربه پزشک

معیار بعدی، تجربه پزشک در انجام جراحی کاشت مو است. زیرا کاشت مو به مهارت های هنری برای قرار دادن گرافت ها در محل مناسب با توجه به ساختار صورت، بافت، سن و جنس بیمار نیاز دارد و داشتن مدرک پزشکی و صلاحیت بدون تجربه مناسب ارزشی ندارد. همچنین، این تجربه  باید به روز رسانی شده و با آخرین پیشرفت ها در زمینه روش های کاشت مو و سایر تکنیک های ترمیم نیز همراه باشد.

 

پرسنل کلینیک

کاشت مو یک کار تیمی است و پرسنل و کارکنان کلینیک نیز در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو نقش مهمی ایفا می کنند. از این رو، باید در مورد مهارت ها و رفتار کارکنانی که در جراحی شرکت می کنند، تحقیقات کافی انجام دهید و نتایج پس از جراحی پیگیری کنید تا بتوانید بهترین مرکز کاشت مو در تهران یا شهر خود را انتخاب کنید.

 

زیرساخت و فناوری مورد استفاده

استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات در درمان های جراحی و غیرجراحی تفاوت زیادی در نتیجه موفقیت آمیز عمل ها ایجاد می کند. بنابراین اگر قصد دارید بهترین نتیجه از کاشت مو را دریافت کنید باید کلینیکی را انتخاب نمایید که از جدیدترین تکنیک ها و فناوری ها برای انجام این عمل جراحی استفاده می کنند و این خدمات را با بهترین کیفیت و استانداردهای جهانی ارائه می دهند.

 

میزان موفقیت

برای هر موفقیتی باید برنامه ریزی، تحلیل و مهارت مناسب وجود داشته باشد. اگرچه در کاشت مو، مو از بدن خود بیمار گرفته می شود و اصطلاحی به نام «رد شده» وجود نخواهد داشت، اما موفقیت کاشت مو به آنالیز موی انجام شده توسط پزشک بستگی دارد زیرا هیچ دو نفری بافت مو یا پوست مشابهی ندارند. شاید در این شرایط بررسی میزان موفقیت کاشت مو کمی سخت باشد اما می‌توان عکس‌های قبل و بعد از بیماران را درخواست کرد و حتی می‌توان بررسی‌ها را از طریق اینترنت بررسی کرد و با کسانی که در مرکز کاشت مو مورد نظر شما این جراحی را انجام داده اند، صحبت کرد و اطلاعات دقیقی کسب کرد.

 

کاشت مو

 

آشنایی با بهترین مراکز تخصصی کاشت مو در تهران 

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه کاشت مو  کسب کنید و بدانید که کدام روش کاشت مو برای شما مناسب تر است، لازم است که ابتدا با بهترین مراکز تخصصی کاشت مو در تهران آشنا شوید. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران را معرفی کردیم:

 

1. کلینیک بین المللی پوست و مو هلیا، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

دکتر حمیدرضا خراسانی یکی از پزشکان متخصص و باتجربه در زمینه کاشت مو است که در کلینیک پوست و مو هلیا، یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تخصصی پیوند طبیعی مو در ایران فعالیت داشته و خدمات کاشت مو را با بهترین کیفیت و با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا به مراجعه کنندگان ارائه می دهد. این مرکز دارای یک شعبه در کشور امارات (دبی) نیز بوده و به صورت بین المللی در حال فعالیت است.

 

  • آدرس کلینیک پوست و مو هلیا : تهران، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان تاجیکی، پلاک ۱
  • شماره تلفن کلینیک پوست و مو هلیا : ۰۲۱۷۹۵۴۷
  • وب سایت کلینیک پوست و مو هلیا: heliaclinic.com

 

2. کلینیک کاشت مو دکتر رضایی، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

یکی دیگر از کلینیک های کاشت مو در تهران، کلینیک دکتر رضایی است که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو فعالیت دارند و تمامی خدمات کاشت مو زیر نظر دکتر رضایی، انجام می شود.

 

  • آدرس کلینیک دکتر رضایی: قیطریه، ۳۵ متری قیطریه، ضلع شرقی پارک قیطریه، نرسیده به میدان کتابی، اول خیابان حداد نژاد، کوچه اتحادیه املاک، پلاک 4
  • شماره تماس کلینیک دکتر رضایی: 02122232380   - 09121180588
  • وب سایت کلینیک دکتر رضایی: hairiran.com

 

3. کلینیک تخصصی پوست و مو سپنتا، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

اگر می خواهید به یکی از مجهزترین کلینیک های کاشت مو در تهران مراجعه کنید، حتما سری به کلینیک تخصصی پوست و مو سپنتا بزنید. این مرکز با بیش از 20 سال تجربه و بهره مندی از بهترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با کمک پزشکان مجرب و پرسنل دلسوز، بهترین خدمات کاشت مو و سایر خدمات مربوط به زیبا سازی و جوانسازی پوست را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. کلینیک تخصصی پوست و مو سپنتا را می توان به عنوان مجهزترین کلینیک پوست و مو و بهترین کلینیک کاشت مو در شمال تهران معرفی کرد. 

 

  • آدرس کلینیک تخصصی پوست و مو سپنتا: تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، خیابان مهرمحمدی جنوبی، کوچه روحانی، پلاک ۲
  • شماره تماس کلینیک پوست و مو سپنتا: 02122239328  -  09363197506
  • وب سایت کلینیک سپنتا: sepantaot.ir

 

4. کلینیک زیبایی بهدیس، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

یکی دیگر از مراکز تخصصی کاشت مو در تهران، کلینیک تخصصی پوست و مو بهدیس است که دارای 10 سال سابقه در این زمینه بوده که با استفاده از جدیدترین دستگاه ها، به روزترین متدها و مجرب ترین متخصصین و بهترین دستیاران، در ارائه خدمات کاشت مو به مراجعه کنندگان فعال است.

 

  • آدرس کلینیک زیبایی بهدیس: تهران شریعتی خیابان ظفر پلاک 101
  • شماره تماس کلینیک تخصصی زیبایی بهدیس: 02122229660  - 09212112896
  • وب سایت کلینیک تخصصی بهدیس: behdisclinic.com

 

5. کلینیک نیل، بهترین مرکز کاشت مو در غرب تهران

احتمالا شما نیز نام کلینیک نیل را به عنوان بهترین یاسابقه ترین کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو شنیده اید! در این مرکز علاوه بر خدمات تخصصی که در زمینه کاشت مو و ابرو ارائه می شود می توانید از سایر خدمات تخصصی از جمله تزریق ژل و بوتاکس، لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت، خدمات پوستی با دستگاه های RF و CO2 و غیره نیز بهره مند شوید.

 

  • آدرس کلینیک نیل: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش گلبرگ چهارم غربی، پلاک ۱
  • شماره تماس کلینیک نیل: 02141233  -  09120819439
  • وب سایت کلینیک نیل: nileclinic.com

 

6. کلینیک آسمان، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

کلینیک آسمان یا آسمان کلینیک، یکی دیگر از مراکز تخصصی کاشت مو در تهران است که این خدمات را زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه در این زمینه، بهترین تیم کاشت مو و با استفاده تجهیزات جدید به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. در این مرکز با اطمینان کامل می‌توانید موی طبیعی خود را بازگرانید و زیبایی مورد انتظار خود را بدست اوردید.

 

  • آدرس کلینیک آسمان: تهران، تجریش، خیابان فناخسرو، بن بست یاسمن، پلاک یک
  • شماره تماس آسمان کلینیک: 09111607500  -  22702530 021
  • وب سایت کلینیک آسمان: asmanclinic.com

 

7. کلینیک ساعی، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

اگر به دنبال یک کلینیک کاملا مدرن و پیشرفته برای انجام کاشت مو هستید، پیشنهاد ما این است که به کلینیک ساعی مراجعه کنید. این مرکز دارای سابقه بسیار درخشان در زمینه کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل بوده و  تمامی تکنیک های جدید کاشت مو را به طور کاملا تخصصی و تحت نظارت کارآزموده ترین متخصصین به متقاضیان عزیز ارائه می دهد. 

 

  • آدرس کلینیک ساعی: تهران ، جردن ، بلوار آفریقا ، ابتدای خیابان دستگردی غربی ، پلاک ۲۶۹ ، طبقه ۳
  • شماره تماس کلینیک ساعی: ۰۲۱۸۸۶۶۴۱۴۳ - ۰۲۱۸۸۱۹۳۱۴۶
  • وب سایت کلینیک ساعی: saeeclinic.com

 

8. کلینیک تخصصی پوست و مو صدف، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است و در زمینه کاشت مو نیز به یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز کاشت مو در تهران تبدیل شده است.

 

  • آدرس کلینیک کاشت مو صدف: خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج
  • شماره تماس کلینیک پوست و مو صدف:    02127437  - 09035019093
  • وب سایت کلینیک صدف: clinicsadaf.com

 

9. کلینیک دکتر نیلفروش زاده، بهترین مرکز کاشت مو در شمال تهران

اگر می خواهید کاشت مو را زیر بهترین متخصص پیوند مو انجام دهید، کلینیک دکتر نیلفروش زاده بهترین کلینیکی است که می توان معرفی کرد. در این کلینیک بعد از معاینه و بررسی شرایط پوست و بافت مو هر فرد، بهترین و مناسب ترین روش و تکنیک برای کاشت مو پیشنهاد می شود. 

 

  • آدرس کلینیک دکتر نیلفروش زاده:تهران، خیابان نلسون ماندلا (جردن)، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک 67
  • شماره تماس کلینیک دکتر نیلفروش زاده: 02188781090
  • وب سایت کلینیک دکتر نیلفروش زاده: nilforoushzadeh.clinic

 

10. کلینیک ایرانیان، بهترین مرکز کاشت مو در شرق تهران

اگر به دنبال بهترین مرکز کاشت مو در شرق تهران هستید، حتما به کلینیک ایرانیان مراجعه کنید. خدمات کاشت مو و ابرو در این مرکز، زیر نظر پرسنل و پزشکان متخصص و باتجربه و با استفاده از نواع تکنیک های بروز، انجام می شود .

 

  • آدرس کلینیک ایرانیان: فلکه اول تهران پارس، خیابان رشید جنوبی، تقاطع خیابان حسینی، پلاک 42، طبقه اول واحد 2
  • شماره تماس کلینیک ایرانیان: 02177297979
  • وب سایت کلینیک ایرانیان: iranianclinic.com

 

11. کلینیک رز، بهترین مرکز کاشت مو در غرب تهران

کلینیک رز، یکی از بهترین کلینیک های غرب تهران است که می توان گفت خدمات کاشت مو را به بهترین شکل ممکن و زیر نظر پزشکان متخصص و جدیدترین متدهای روز دنیا ارئه می دهد.

 

  • آدرس کلینیک رز: تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خ ولیعصر، خ طاهریان، پلاک 58، طبقه اول
  • شماره تماس کلینیک رز: 02148679
  • وب سایت کلینیک رز: roz-clinic.com

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو