معرفی سریال آنوپاما (Anupama) ؛ یک سریال پرمخاطب و درام هندی

معرفی سریال آنوپاما (Anupama) ؛ یک سریال پرمخاطب و درام هندی


منبع: پلازا

5

1402/3/7

22:31


معرفی سریال آنوپاما (Anupama) ؛ یک سریال پرمخاطب و درام هندی

سریال آنوپاما یکی از سریال‌های هندی پرطرفدار است که مخاطبان از آن استقبال کردند. این سریال بر اساس  یک مجموعه تلویزیونی بنگلادشی ساخته شد. در مقاله پیش‌رو سریال Anupamaa 2020 را به شما معرفی می‌کنیم.

سریال‌های هندی انواع مختلفی دارند. تعدادی از آنها با کیفیت‌ بالا ساخته می‌شوند که به صورت جهانی می‌توانند رقابت کنند و تعدادی دیگر صرفا سرگرم‌‌کننده هستند یا به مسائل آموزشی یا فرهنگی می‌پردازند. سریال‌های دسته دوم یا به صورت مجموعه‌هایی که به سریال‌های دیگری مرتبط می‌شوند و یا به صورت سوپ اپرا (Soap opera) هستند.

سریال هندی آنوپاما یک مجموعه تلویزیونی است که رومش کالرا (Romesh Kalra) کارگردانی آن را برعهده داشت و باونا ویاس (Bhavna Vyas) نویسنده آن بود. این سریال در واقع بر اساس سریال Sreemoyee محصول 2019 ساخته شده و از سال 2020 تاکنون بر روی آنتن می‌رود. در ادامه این مقاله پلازا قصد داریم تا معرفی سریال آنوپاما بپردازیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال هندی آنوپاما

ژانر سریال آنوپاما درام است. این اثر نخستین بار از تاریخ 13 ژوئیه 2020 (23 تیر 1399) بر روی آنتن شبکه StarPlus رفت. همچنین این اثر را می‌توان از سرویس Disney+ Hotstar نیز تماشا کرد. تعداد قسمت های آنوپام تاکنون 934 قسمت 20 تا 24 دقیقه ای بوده و به صورت روزانه پخش می‌شود. همچنین شما علاقمندان به تماشای این سریال می‌توانید در روزهای زوج هفته ساعت 21:00 آن را از شبکه جم بالیوود تماشا کنید.

داستان سریال هندی آنوپاما

داستان سریال هندی آنوپاما

داستان حول محور زنی فداکار و وفادار به خانواده به نام آنوپاما می‌گردد. آنوپاما در لغت به معنای منحصر به‌ فرد است. او تمام سال‌های زندگی مشترکش را وقف این کرده که همسری خوب، عروسی حرف گوش کن و مادری مهربان باشد اما مشکل اینجاست که او خود را فراموش کرده! آنوپاما تحصیلات سطح پایینی دارد و چیزی جز از خود گذشتگی نمی‌داند. حال با فهمیدن این خبر که همسرش به مدت 8 سال به او خیانت می‌کند و فرزندانش نیز او را رها کرده‌اند، انقلابی درون او رخ می‌دهد. این خلاصه سریال هندی آنوپاما که برای شما تعریف کردیم.

بازیگران سریال هندی آنوپاما

در این بخش بازیگران آنوپاما را به شما معرفی می‌کنیم‌‌.

روپالی گانگولی در نقش آنوپاما

بازیگران سریال هندی آنوپاما

  • سن: 46 سال
  • محل تولد: کلکته، هند

روپالی گانگولی (Rupali Ganguly) بازیگر هندی در 5 آوریل سال 1977 (16 فروردین 1356) است. او به واسطه کار پدرش آنیل گانگولی در سن هفت سالگی با فیلم Saaheb (1985) وارد دنیای بازیگری شد و در چند فیلم دیگر بازی کرد. پس از آن در دوره بزرگسالی وارد تلویزیون شد و نقش معروف سیمران چوپرا را در سریال Sanjivani (2002) بازی کرد و بعد از آن در مجموعه تلویزیونی Sarabhai vs Sarabhai (2004) حضور داشت. این بازیگر به ایفای نقش در سریال‌های پرمخاطبی چون Baa Bahoo Aur Baby (2005) و Parvarrish – Kuchh Khattee Kuchh Meeth (2011) حضور پیدا کرده است. این بازیگر در  سریال آنوپاما نقش اصلی را دارد.

سودهانشو پاندی در نقش وانراج

بازیگران سریال هندی آنوپاما

  • سن: 48 سال
  • محل تولد: هند

سودهانشو پاندی (Sudhanshu Pandey) مدل، بازیگر، تهییه‌کننده، نویسنده و خواننده اهل هند در 22 اوت 1974 (31 مرداد 1353) متولد شد. او از حرفه مدلینگ شروع کرد و در سال 1998 کار بازیگری را آغاز کرد. این هنرپیشه را به واسطه بازی در نقش وانراج سریال هندی آنوپاما می‌شناسند. او همچنین در فیلم Khiladi 420 (2000) حضور داشت و در بسیاری از فیلم‌های هندی و تامیلی زبان حضور پیدا کرده است.

مادالسا شارما چاکرابورتی در نقش کاویا

هنرپیشه های سریال آنوپاما

  • سن: 31 سال
  • محل تولد: بمبئی، هند

مادالسا ام چاکرابورتی (Madalsa M Chakraborty) که به مادلسا شارما چاکرابورتی معروف است در 26 سپتامبر 1991 (4 مهر 1370) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2009 و با سینما شروع کرد. شارما عمدتا برای ایفای نقش کاویا در سریال Anupamaa 2020 شناخته می‌شود و Ravivaar With Star Parivaar (2022) سریال جدید اوست.

گاراو خانا در نقش آنوج

هنرپیشه های سریال آنوپاما

  • سن: 41 سال
  • محل تولد: کاپور، هند

گاراو خانا (Gaurav Khanna) بازیگر و مدل هندی متولد 11 دسامبر 1941 (20 آذر 1360) است‌. او کار خود را از سال 2003 با سریال Kayaamat شروع کرد. سریال‌های معروف او Bhabhi (2006)، Kumkum – Ek Pyara Sa Bandhan (2006-2007) و Meri Doli Tere Angana (2007) هستند. گاراو خانا فعالیت مدلینگ نیز انجام می‌دهد و جز بازیگران اصلی سریال است.

سایر هنرپیشه های سریال آنوپاما عبارتند از:

  • پاراس کانلاوات (Paras Kalnawat) در نقش سامر
  • دیپاک گیوالا (Deepak Gheewala) در نقش گوپیچاند
  • موکان بامنه (Muskaan Bamne) در نقش پاکی شاه
  • ناکش آدهیارو (Naksh Adhyaru) در نقش کودکی آنوج
  • و…

نقد سریال Anupamaa 2020

نقد سریال Anupamaa 2020

سریال آنوپاما همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، از لحاظ فنی چندان سریال پیشرفته ای نیست. این اثر همان خط داستانی و اتفاقات دیگر آثار هندی را دنبال می‌کند و دچار کلیشه می‌شود. مخاطبان این سریال معمولا افرادی هستند که از دیدن آثاری که به زندگی واقعی نزدیک هستند لذت می‌برند. بازی بازیگران قابل قبول اما اغراق‌آمیز است و نمرات سریال هندی آنوپاما در نتیجه چندان بالا نیست. در مجموع تنها به دلیل مخاطب‌پسند بودن و موضوع پر سر و صداست که این سریال با استقبال مواجه شده است.

سخن پایانی

با معرفی و بررسی سریال آنوپاما هندی همراه شما بودیم. این اثر دنیای مشترکی با سایر سریال‌های هندی مانند Aai Kuthe Kay Karte و Sreemoyee دارد. همچنین این اثر یک دنباله دیگر با نام Anupama: Namaste America محصول دارد که در سال 2022 پخش شد. نظر شما درباره این مجموعه تلویزیونی چیست؟ شما نیز با تماشا و دانلود سریال Anupamaa 2020 نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو