بررسی سریال انتقام ازدواج کامل (Perfect Marriage Revenge)

بررسی سریال انتقام ازدواج کامل (Perfect Marriage Revenge)


منبع: پلازا

3

1402/8/18

21:22


بررسی سریال انتقام ازدواج کامل (Perfect Marriage Revenge)

سریال انتقام ازدواج کامل با بازی سونگ هون و جونگ یو مین، درامی رمانتیک و فانتزی محصول شبکه MBN است که براساس وبتونی به همین نام ساخته شده است. با بررسی سریال Perfect Marriage Revenge همراه ما باشید.

سریال کره ای انتقام ازدواج کامل با کارگردانی اوه سانگ وون (Oh Sang-won) و نویسندگی ایم سو را (Im Seo-ra)، با اقتباس از وبتونی به همین نام به نویسندگی لی بوم بائه (Lee Beom-bae) ساخته شده است. ژانر سریال انتقام ازدواج کامل درام، رمانتیک و فانتزی است و حول محور زنی به نام هان یی جو می‌چرخد که به دنبال گرفتن انتقام از خانواده و همسرش است. کارگردان این سریال، ساخت فصل سوم سریال جنجالی Love (ft. Marriage and Divorce) را برعهده داشته است، به همین دلیل برخی از هنرپیشه های آن را می‌توانید دوباره در تیم بازیگران سریال Perfect Marriage Revenge کنار هم ببینید. با معرفی سریال انتقام ازدواج کامل همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال انتقام ازدواج کامل

این سریال داستان هان یی جو (جونگ یو مین) را روایت می‌کند که با سئو دو گوک (سونگ هون) قرارداد ازدواج می‌بندد. در سال 2023، هان یی جو بزرگترین دختر یک خانواده ثروتمند بوده که به سرپرستی گرفته شده است. علی‌رغم رفتار سرد و بی‌توجهی که نسبت به او دارند، یی جو سخت تلاش می‌کند تا محبت و تایید خانواده‌اش را جلب کند، به‌ویژه مادرش (لی جونگ هی) که برای او به عنوان سرگرمی از نقاشی‌های معروف تقلید می‌کند.

یک روز، یی جو متوجه می‌شود که مادرش نه تنها با فروش محصولات تقلیدی از مشتریان کلاهبرداری کرده است، بلکه او را به خاطر این جنایت متهم کرده است تا خودش نجات پیدا کند. در همان روز، یی جو متوجه می‌شود که همسرش یو سه هیوک (اوه سونگ یون)، نسبت به خواهر کوچکترش احساساتی دارد و درخواست طلاق داده است.

یی جو که احساس نابودی می‌کند، فرار می‌کند و در همین حین دچار یک تصادف شدید رانندگی می‌شود و علی‍رغم نجات از تصادف، روی تخت بیمارستانش کشته می‌شود. او سپس در سال 2022، دقیقا یک سال قبل از تصادف، زمانی که هنوز نامزد یو سه هیوک است، از خواب بیدار می‌شود. یی جو که تصمیم دارد تا از خانواده و نامزدش انتقام بگیرد، به دنبال سئو دو-گوک، مردی که خواهر کوچکترش در حال تلاش برای ازدواج با او است، می‌گردد و از او خواستگاری می‌کند. آیا دو گوک یی جو را در انتقامش همراهی می‌کند؟

بازیگران سریال انتقام ازدواج کامل

بیایید با هنرپیشه های سریال Perfect Marriage Revenge آشنا شویم.

جونگ یو مین در نقش هان یی جو

جونگ یو مین متولد 10 جولای 1991 است. او پیش از این در آثاری همچون سریال “Celebrity 2023” در کنار پارک گیو یونگ، و سریال “Red Balloon 2022″ در کنار سئو جی هه و سریال ” Red Shoes 2021″ در کنار پارک یون جه بازی کرده است.

جونگ یو مین در این درام نقش هان یی جو را به تصویر می‌کشد که توسط خانواده گروه مالی هانول به سرپرستی گرفته شده است. پس از تناسخ، او به روابط آشفته گذشته خود پایان می‌دهد و زندگی خود را از نو آغاز می‌کند.

سونگ هون در نقش سئو دو گوک

سونگ هون متولد 14 فوریه 1983 است. این بازیگر در آثار زیادی مانند سریال “Woori the Virgin 2022” در کنار ایم سو هیانگ، سریال “Love (ft. Marriage and Divorce) 2021” در کنار لی مین یونگ و سریال “So I Married the Anti-fan  2021” در کنار سو هیون نیز حضور دارد.

سونگ هون در این درام به مردی به نام سئو دو گوک تبدیل می‌شود که در اواسط 30 سالگی، ریاست یک شرکت بازی را بر عهده دارد. او نه تنها با ظاهر خیره‌کننده‌اش همه را مجذوب خود می‌کند، بلکه به‌عنوان نوه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کره‌جنوبی، بسیار ثروتمند است. او بنا به دلایلی احساس همزادپنداری شدیدی با هان یی جو دارد.

جی جین هی در نقش هان یو را در سریال کره ای انتقام ازدواج کامل

جی جین هی متولد 25 مارس 1992 است. این هنرمند را می‌توانید در آثار دیگری مانند سریال پر سرو صدای “The Penthouse: War in Life  2020-2021” در کنار لی جین آه و سریال “Band of Sisters 2017” در کنار جانگ سو هی دنبال کنید.

جی جین هی در نقش هان یو را، تنها دختر خانواده گروه مالی هانول بازی می‌کند. او به شدت به مادرش وابسته است. با یی جین رفتار خوبی ندارد و تنها چیزی که می‌خواهد ازدواج با سئو دو گوک است.

کانگ شین هیو در نقش سئو جونگ ووک در سریال انتقام ازدواج کامل

کانگ شین هیو متولد 13 آگوست 1989 است. این بازیگر پیش از حضور در سریال کره ای انتقام ازدواج کامل در عناوین دیگری مانند سریال “Insider 2022″، سریال “Love (ft. Marriage and Divorce) 3  2022” و سریال “Oh, the Mysterious 2017” نیز نقش آفرینی کرده است.

لی مین یونگ در نقش لی جونگ هه در سریال Perfect Marriage Revenge

لی مین یونگ یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای انتقام ازدواج کامل است. این هنرمند متولد 6 فوریه 1976 است و در عناوین دیگری مانند سریال “Becoming Witch 2022″، سریال “Love (ft. Marriage and Divorce) 2021-2022″، سریال “Doctor Prisoner 2019” و سریال “Strongest Deliveryman 2017” نیز حضور دارد.

نقد سریال Perfect Marriage Revenge

همان‌طور که در خلاصه سریال انتقام ازدواج کامل گفتیم، هان یی جو، نقاش و فرزندخوانده‌ای است که پدرش گروه مالی هانول را اداره می‌کند. یی جو علی‌رغم ظاهر زندگی مرفه خود، هرگز در این خانه خوشبخت نبوده است، و والدین و خواهرش او را دوست ندارند. او از صمیم قلب عاشق همسرش جونگ سه هیوک است اما متوجه می‌شود که شوهرش در واقع خواهرش را دوست دارد و برای اینکه نزدیک خواهرش باشد با او ازدواج کرده است! در همان روز هان یی جو تصادف می‌کند و می‌میرد.

در ادامه سریال Perfect Marriage Revenge وقتی هان یی جو از خواب بیدار می‌شود، خودش را در زمان نامزدی با جونگ سه هیوک می‌بیند. او برای تغییر سرنوشت و انتقام گرفتن از خانواده اش، نامزدی خود را با جونگ سه هیوک بهم می‌زند. او با استفاده از این فرصت عالی برای انتقام گرفتن از بقیه و درس عبرت برای خانواده اش، تصمیم می‌گیرد با سئو دو-گوک، مردی که خواهرش می خواهد با او ازدواج کند، قرارداد ازدواج ببندد. رفتار یی جو پس از بازگشت به خانه کاملاً تغییر می‌کند و تبدیل به دختری سرکش که به هیچ‌کس اهمیت نمی‌دهد می‌شود. او این حقیقت را می‌شنود که یو را عاشق دو گوک است و با توجه به اینکه او می‌خواهد از خانواده‌اش انتقام بگیرد، تصمیم می‌گیرد با دو کوک همراه شود زیرا این کار قلب خواهرش را می‌شکند.

یی جو به سرعت با دوستش سو جین، که یک روزنامه نگار است ملاقات می‌کند. او با استفاده از اطلاعات دوستش به عنوان پل، قصد دارد قبل از یورا با دو گوک ملاقات کند. علاوه بر این، او به دوستش پیشنهاد می‌کند که از ملاقاتشان عکس بگیرد و آن‌ها را در روزنامه منتشر کند، تا این معامله قطعی شود. گرچه او فقط به این ازدواج به صورت یک قرارداد فکر می‌کرد تا با خانواده‌اش مخالفت کند، اما نقشه یی جو تغییر شدیدی پیدا می‌کند زیرا دو گوک، در حالی که با این قرارداد موافقت می‌کند، می‌خواهد آن‌را به یک ازدواج واقعی تبدیل کند.

زمانی که سئو دو گوک به هان یی جو می‌گوید: “هان یی جو، تو حتی نخواهی فهمید که چقدر دوستت دارم یا از چه زمانی عشق من به تو شروع شد! واقعاً نمی‌دانی یا تظاهر می‌کنی که نمی‌دانی؟”، مشخص بود که نویسنده برای تماشاچیان اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بسیاری را آماده کرده است. حتی در اولین ملاقات یی جو و دو گوک در هتل نیز شاهد این بودیم که سئو دو گوک پس از دیدن یی جو کاملا تعجب کرد و او را با نامش صدا زد. و حتی پیش از سفر یی جو به گذشته، در زمان حال و روز برگزاری نمایشگاه نقاشی نیز دو گوک رفتاری باملاحظه و مشکوک با یی جو داشت. از روند سریال مشخص است که دو گوگ یی جو را از مدت‌ها پیش می‌شناسد و دارد این حقیقت را مخفی می‌کند. اما چرا؟ و این دقیقا چیزی است که ما را به ادامه دادن تماشای سریال کره ای انتقام ازدواج کامل وادار می‌کند.

سریال‌های انتقامی چه در کره و چه در میان بینندگان بین‌المللی همیشه محبوب بوده‌اند و این درام نیز بدون شک هرچه بیشتر رو به جلو پیش رود، شهرت بیشتری پیدا خواهد کرد. همان‌طور که سریال‌های انتقامی دیگری همچون پنت هوس و سریال متن ازدواج و موسیقی طلاق توانستند با کسب ریتینگ‌های بالا برای فصل دوم و سوم تمدید شوند، انتظار می‌رود که اوه سانگ وون کارگردان سریال کره ای انتقام ازدواج کامل نیز پس از انتشار نیمی از سریال، درباره تصمیماتش درمورد ساخت فصل بعدی به بینندگان خبر دهد.

زمان پخش سریال انتقام ازدواج کامل روزهای شنبه و یکشنبه از MBN و مدت زمان هر قسمت از آن حدود 70 دقیقه است. همچنین تعداد قسمت های سریال انتقام ازدواج کامل 12 اپیزود است. با دانلود سریال Perfect Marriage Revenge می‌توانید از سریالی انتقامی، هیجان انگیز و تاثیرگذار با تیمی تشکیل شده از بازیگران سریال متن ازدواج و موسیقی طلاق لذت ببرید. درضمن نمرات سریال انتقام ازدواج کامل در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 9.2 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.5 از 10 است که رضایت منتقدین و بینندگان از قسمت‌های ابتدایی این درام را نشان می‌دهند.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال انتقام ازدواج کامل همراهتان بودیم. داستان این درام درباره زنی است که از رفتار بد خانواده‌اش رنج بسیاری می‌برد و از سمت نزدیک‌ترین افراد زندگی‌اش خیانت بزرگی می‌بیند. اما زندگی به او فرصتی دوباره برای گرفتن تصمیماتی متفاوت می‌دهد، و زمان به عقب برمی‌گردد و او خود را در گذشته می‌بیند. آیا این زن می‌تواند ازدواج متفاوتی را برای خود طرح‌ریزی کند که انتقام کاملی را برای اشتباهاتی که متحمل شده است، ممکن سازد؟ شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و پیش روی سریال چیست؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا در بخش دیدگاه ها درمیان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو