معرفی سریال ترکی کلاغ | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال ترکی کلاغ | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/8/6

22:14


معرفی سریال ترکی کلاغ | داستان، بازیگران و نمرات

سریال ترکی کلاغ یکی از سریال‌هایی است که در سال 2019 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Kuzgun آشنا شویم.

ژانر سریال Kuzgun اکشن، درام و رمانتیک است. بهادر اینجه (Bahadır İnce) کارگردانی این سریال را بر عهده داشت. از جمله بازیگران این سریال می‌توان باریش آردوچ، بورجو بیریجیک، خدیجه اصلان، احسن اراوغلو و لونت اولگن را نام برد. زمان پخش سریال کلاغ ترکی اولین بار در تاریخ 13 فوریه 2019 برابر با 24 بهمن 1397 از Star TV بود و پخش آن در تاریخ 16 اکتبر 2019 برابر با 24 مهر 1398 به پایان رسید. همچنین تعداد قسمت های سریال ترکی کلاغ 21 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Kuzgun خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

 داستان سریال ترکی کلاغ

سریال Kuzgun

به طور خلاصه سریال کلاغ ترکی داستان کوزگون جبجی را دنبال می‌کند که وقتی کودک بود در کنار پدر و مادر، برادر و خواهرش زندگی شادی داشت. پدر او پلیس بود و وقتی که همکارش به او خیانت کرد زندگی خانواده آن‌ها زیر و رو شد. پدر کوزگون پیشنهاد رشوه‌ای را که از یک گروه قاچاق مواد مخدر ارائه شد نپذیرفت اما همکارش ریفات این پیشنهاد را قبول کرد و پس از آن به دست راست فروشنده مواد مخدر تبدیل شد و پدر کوزگون به زندان افتاد. بیست سال بعد کوزگون با یک هویت جدید به شهر برمی‌گردد و به دنبال انتقام است اما با دیلا که یک وکیل موفق شده است ملاقات می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Kuzgun را تماشا کنید.

بازیگران سریال ترکی کلاغ 

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کلاغ ترکی و نام‌های بعضی از بازیگران دیگر این سریال آشنا خواهیم شد.

باریش آردوچ در نقش کوزگون جبجی

بررسی سریال ترکی کلاغ

باریش آردوچ (Barış Arduç) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 9 اکتبر 1987 برابر با 17 مهر 1366 در سوئیس (Switzerland) متولد شد. او در دو سریال عشق اجاره‌ای که از سال 2015 تا سال 2017 منتشر شده بود و Kulüp محصول سال 2021 بازی کرده است. فیلم Mutluluk Zamanı محصول سال 2017 از جمله آثار دیگری است که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. باریش آردوچ در سریال ترکی کلاغ در نقش کاراکتر کوزگون جبجی (Kuzgun Cebeci) حضور داشته است.

بورجو بیریجیک در نقش دیلا بیلگین

بازیگران سریال ترکی کلاغ

بورجو بیریجیک (Burcu Biricik) یک بازیگر است که در تاریخ 4 می 1989 برابر با 14 اردیبهشت 1368 در ترکیه متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Hayat Şarkısı که از سال 2015 تا سال 2017 و سریال Camdaki Kız که از سال 2021 تا سال 2023 منتشر شده بودند نام برد. او همچنین در فیلم İnsanlar İkiye Ayrılır محصول سال 2020 حضور داشته است. بورجو بیریجیک در سریال Kuzgun ایفای نقش کاراکتر دیلا بیلگین (Dila Bilgin) را بر عهده داشته است.

خدیجه اصلان در نقش مریم جبجی

دانلود سریال Kuzgun

خدیجه اصلان (Hatice Aslan) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 20 فوریه 1962 برابر با 1 اسفند 1340 متولد شد. از جمله سریال‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Annemizi Saklarken  محصول سال 2021 و سریال Ya Çok Seversen محصول سال 2023 را نام برد. او همچنین در دو فیلم Üç Maymun و Anadolu Leoparı به ایفای نقش پرداخته است. خدیجه اصلان در سریال کلاغ در نقش کاراکتر مریم جبجی (Meryem Cebeci) بازی کرده است.

احسن اراوغلو در نقش کومرو جبجی

داستان سریال ترکی کلاغ

احسن اراوغلو (Ahsen Eroğlu) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 27 اکتبر 1994 برابر با 5 آبان 1373 متولد شد. او حرفه‌اش در بازیگری را در سال 2015 شروع کرد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال İstanbullu Gelin محصول سال 2018 و سریال Menajerimi Ara محصول سال 2020 را نام برد. احسن اراوغلو در سریال Kuzgun در نقش کاراکتر کومرو جبجی (Kumru Cebeci) بازی کرده است.

لونت اولگن در نقش ریفات بیلگین

معرفی سریال Kuzgun

لونت اولگن (Levent Ülgen) یک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که در تاریخ 8 آگوست 1962 برابر با 17 مرداد 1341 در ترکیه متولد شد. او در آثاری از جمله سریال عشق اجاره ای و سریال Aile محصول سال 2023 بازی کرده است. لونت اولگن در سریال ترکی کلاغ در نقش کاراکتر ریفات بیلگین (Rıfat Bilgin) حضور داشته است.

اسم‌های بعضی از بازیگران دیگر این سریال عبارت‌اند از:

  • جانر شاهین (Caner Şahin) در نقش کارتال جبجی (Kartal Cebeci)
  • آیتک شایان (Aytek Şayan) در نقش علی بیلگین (Ali Bilgin)
  • دریا بشرلر (Derya Beşerler) در نقش سدا بیلگین (Seda Bilgin)

نقد سریال Kuzgun و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال ترکی کلاغ و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.9 از 10 را از نمراتی که بیش از سه هزار کاربر به آن داده‌اند به دست آورده است و بر اساس این سایت برنده 1 جایزه و کاندید دریافت 7 جایزه شده است.

بعضی از افرادی که از این سریال خوششان آمده بود و نمرات بالایی به آن دادند در نقدهای خود بیان کردند که داستان سریال ترکی کلاغ به اندازه‌ای جالب است که می‌خواهید زودتر به تماشای قسمت بعدی آن بپردازید. آن‌ها پرداختن به موضوع‌های مختلف از جمله عشق، نفرت، طمع، حسادت و امید در داستان این سریال و همچنین بازی بازیگران این سریال به ویژه دو بازیگر نقش اصلی را تحسین کردند. بعضی از افرادی که نمره کمی به این سریال دادند در نقدهای خود به کیفیت پایین فصل دوم این سریال اشاره کردند. بعضی از افراد دیگر نیز در نقدهای خود این سریال را خسته‌کننده توصیف کردند.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال ترکی کلاغ پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های اکشن و رمانتیک خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Kuzgun را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد این سریال و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی تماشا کرده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو