معرفی سریال ترکی دریا و خورشید | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال ترکی دریا و خورشید | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/8/7

10:22


معرفی سریال ترکی دریا و خورشید | داستان، بازیگران و نمرات

سریال ترکی دریا و خورشید از سال 2016 تا 2018 از شبکه Fox منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Kalbimdeki Deniz آشنا شویم.

ژانر سریال ترکی دریا و خورشید درام و رمانتیک است. آیسون آکیوز مهدی‌عباس (Aysun Akyuz Mehdiabbas) کارگردانی این سریال را بر عهده داشت. اوزگه اوزبرک (Özge Özberk)، احمد کوتسی کارادوغان (Ahmet Kutsi Karadoğan)، یشیم سرن بوزوغلو (Yeşim Ceren Bozoğlu)، صبحات کوماش (Sebahat Kumaş)، دوین ازگور چینار (Devin Özgür Çınar) و باهوتان اکسی (Batuhan Eksi) بعضی از بازیگران این سریال هستند. زمان پخش سریال دریا و خورشید اولین بار در تاریخ 22 اکتبر 2016 برابر با 1 آبان 1395 از شبکه Fox ترکیه بود و پخش آن پس از دو فصل در تاریخ 12 مارس 2018 برابر با 21 اسفند 1396 به پایان رسید. همچنین تعداد قسمت های سریال دریا و خورشید 60 اپیزود است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال دریا و خورشید می‌پردازیم و بیشتر در مورد داستان و بازیگران و نقدهای سریال Kalbimdeki Deniz صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال ترکی دریا و خورشید

سریال دریا و خورشید

دنیز اوزتونا هر چیزی که می‌خواهد دارد و احساس خوشبختی می‌کند. او با دو فرزند دوست داشتنی و همسر خوش‌تیپ خود به خوبی در یک خانواده ثروتمند زندگی می‌کند. او در زندگی خود با آسودگی و بدون تجربه کردن سختی بزرگ شده است. این باعث شده است که  او همیشه حسن نیت داشته باشد و به همه افراد اطراف خود اعتماد کند. زندگی دنیز با ناپدید شدن همسرش علیهان متحول می‌شود. او نگران این است که برای همسرش اتفاقی افتاده باشد و زندگی او در خطر باشد و نمی‌داند که همسرش آن‌ها را ترک کرده است که با زن دیگری زندگی جدیدی را آغاز کند. او همچنین نمی‌داند که یکی از اقوام او به همسرش در این کار کمک کرده است.

دنیز اوزتونا همه ثروت خود را پس از گذشت سه روز از ناپدید شدن همسرش از دست می‌دهد و خود را با دو فرزند و پدرش در یک وضعیت ناامید کننده می‌بیند. ترک شدن توسط همسرش، زندگی دنیز را به اندازه‌ای تغییر می‌دهد که او هرگز نمی‌تواند مثل قبل زندگی کند. پس از منتقل شدن به یک خانه جدید در محله ای فقیرنشین، دنیز تلاش می‌کند جلوی فرزندان و پدرش خود را قوی نشان دهد. او در حالی که تلاش می کند به زندگی جدید خود عادت کند، تلاش می‌کند به فرزندانش نیز کمک کند که با محیط جدید سازگاری پیدا کنند. پس از مدتی دنیز اوزتونا با شخصی به اسم میرات یاووز آشنا می‌شود. برای ادامه داستان می‌توانید سریال ترکی دریا و خورشید را تماشا کنید.

بازیگران سریال دریا و خورشید    

در این بخش از مقاله با بیوگرافی تعدادی از هنرپیشه های سریال ترکی دریا و خورشید که حضور آن‌ها در این سریال بیشتر بود آشنا خواهیم شد.

اوزگه اوزبرک در نقش دنیز اوزتونا

سریال Kalbimdeki Deniz

اوزگه اوزبرک یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 13 آگوست 1976 برابر با 22 مرداد 1355 در استانبول (Istanbul) متولد شد. او در تعداد زیادی فیلم و سریال بازی کرده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم‌های Bizi Hatırla در سال 2018، Evlenmeden Olmaz در سال 2015 و سریال Gelsin Hayat Bildiği Gibi در سال 2022 را نام برد. اوزگه اوزبرک در سریال ترکی دریا و خورشید در نقش دنیز اوزتونا (Deniz Öztuna) حضور داشته است.

احمد کوتسی کارادوغان در نقش میرات یاووز

بررسی سریال دریا و خورشید

احمد کوتسی کارادوغان معروف به کوتسی یک آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرای ترکیه‌ای است که در تاریخ 16 مارس 1973 برابر با 25 اسفند 1351 متولد شد. او در آنکارا (Ankara)‌ بزرگ شد. کوتسی در تعدادی فیلم و سریال نیز حضور داشته که از جمله آن‌ها می‌توان Benim Adım Melek و Huzur Sokağı را نام برد. او در سریال دریا و خورشید نقش میرات یاووز (Mirat Yavuz) را بازی کرده است.

یشیم سرن بوزوغلو در نقش فکریه یلماز

معرفی سریال ترکی دریا و خورشید

یشیم سرن بوزوغلو یک بازیگر، کارگردان و صداپیشه ترکیه‌ای است که در تاریخ 29 جولای 1974 برابر با 7 مرداد 1353 در آنکارا متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Yaz Şarkısı در سال 2023 و  Hayaller ve Hayatlar در سال 2022 را نام برد. یشیم سرن بوزوغلو در سریال Kalbimdeki Deniz در نقش فکریه یلماز (Fikriye Yılmaz) حضور داشته است.

باتوهان اکسی در نقش مصطفی ترهان

بازیگران سریال دریا و خورشید

باتوهان اکسی یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 13 اکتبر 1990 برابر با 21 مهر 1369 در استانبول متولد شد. او در آثاری مانند Ebb and Tide در سال 2013 و Sevmek Zamani در سال 2022 حضور داشته است. باتوهان اکسی در سریال Kalbimdeki Deniz در نقش کاراکتر مصطفی ترهان (Mustafa Tarhan) حضور داشته است.

صبحات کوماش در نقش دیار ترکجان

هنرپیشه های سریال ترکی دریا و خورشید

صبحات کوماش یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 12 می 1989 برابر با 22 اردیبهشت 1368 متولد شد. او در آثاری مانند Karagül محصول 2013 و Askin Gönül Yazisi محصول 2022 به ایفای نقش پرداخته است. صبحات کوماش در سریال ترکی دریا و خورشید در نقش کاراکتر دیار ترکجان (Diyar Türkcan) حضور داشته است.

دوین ازگور چینار در نقش هولیا آکسال

داستان سریال ترکی دریا و خورشید

دوین ازگور چینار یک بازیگر ترکیه ای است که در تاریخ 21 ژوئن 1973 برابر با 31 خرداد 1352 متولد شد. از جمله فیلم‌ها و سریال‌‌هایی که دوین ازگور چینار در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Aile Arasında محصول 2017 و سریال 10 Bin Adım محصول سال 2020 را نام برد. او در سریال دریا و خورشید ایفای نقش کاراکتر هولیا آکسال (Hülya Aksal) را بر عهده داشته است.

نقد سریال Kalbimdeki Deniz و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Kalbimdeki Deniz و نقدهای آن می‌پردازیم. سریال بازی بخت در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 4.1 از 10 را به دست آورده است. البته این نمره از تعداد کاربران بسیار کمی به دست آمده است. در بعضی از نقدهای این سریال گفته شده است که داستان آن از واقعیت دور و خیلی از وقت‌ها تقریبا غیر ممکن است. همچنین کارگردانی این اثر ضعیف توصیف شده و به حرفه‌ای نبودن بازی بعضی بازیگران در این سریال اشاره شده است.

کلام آخر

در این مقاله معرفی سریال ترکی دریا و خورشید را انجام دادیم و از داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه سریال دریا و خورشید داستان یک زن به اسم دنیز اوزتونا را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند پس از ناپدید شدن شوهرش زندگی جدیدی را همراه با دو فرزندش در یک خانه کوچک در یک محله جدید تجربه کند. اگر از سریال‌‌های رمانتیک خوشتان می‌آید و با وجود نمره کم این سریال در سایت آی‌ام‌دی‌بی می‌خواهید آن را تماشا کنید، می‌توانید دانلود سریال ترکی دریا و خورشید را شروع کنید و پس از تماشای آن نظر خود را در مورد سریال ترکی دریا و خورشید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو