سریال خود کرده را تدبیر نیست | داستان، بازیگران و نمرات

سریال خود کرده را تدبیر نیست | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/9/4

10:23


سریال خود کرده را تدبیر نیست | داستان، بازیگران و نمرات

سریال خود کرده را تدبیر نیست محصول کشور ترکیه است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Kendi Düşen Ağlamaz آشنا شویم.

ژانر سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست کمدی و رمانتیک است. این سریال را بر اساس یک رمان با همین عنوان اثر Ayşegül Çiçekoğlu تولید کرده‌اند و کارگردانی آن را İnci Balabanoglu Ahıska بر عهده داشته است. زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست اولین بار در تاریخ 22 ژوئن 2023 برابر با 1 تیر 1402 از TRT 1 بود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان ایلول تومبر (Eylül Tumbar)، انس کوچاک (Enes Koçak)، سلن سویدر (Selen Soyder) و هاکان یلماز (Hakan Yılmaz) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال خود کرده را تدبیر نیست 21 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 2 ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال Kendi Düşen Ağlamaz خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال خود کرده را تدبیر نیست

سریال Kendi Düşen Ağlamaz

به طور خلاصه سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست با ورود سرکان به زندگی آلیز شروع می‌شود. آلیز نمی‌داند که سرکان یک هدیه است یا یک آزمایش مهم برای او خواهد بود. او روزی که به دنیا آمد مادرش را از دست داد و حالا که متوجه شده است پدرش قصد دارد دوباره ازدواج کند از دست او ناراحت است و تصمیم گرفته است که درسی به او بدهد، بی خبر از اینکه چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. آلیز ناگهان خود را در یک زندگی به طور کامل متفاوت می‌بیند. همان طور که او تلاش می‌کند که با زندگی جدید خود سازگار شود راز پنهان سرکان را کشف می‌کند. وقتی که او می‌خواهد به زندگی قبلی خود به خانه خانواده خود برگردد ناامید می‌شود. او نمی‌داند که پدرش و سرکان در حال همکاری برای به چالش کشیدن او هستند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Kendi Düşen Ağlamaz را تماشا کنید.

بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست و نقش‌هایی که ایفا کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

ایلول تومبر در نقش آلیز

بررسی سریال Kendi Düşen Ağlamaz

ایلول تومبر یک بازیگر اهل ترکیه است که بر اساس بعضی از سایت‌ها در تاریخ 19 آگوست 2002 متولد شد. او در سریال Biz Kimden Kaciyorduk Anne محصول سال 2023 نیز بازی کرده است. ایلول تومبر در سریال خود کرده را تدبیر نیست در نقش کاراکتر آلیز (Alize) حضور داشته است.

انس کوچاک در نقش سرکان

معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست

اطلاع زیادی در مورد این بازیگر موجود نیست اما بر اساس سایت آی‌ام‌دی‌بی او در سریال Kraliçe محصول سال 2023 و سریال Hakim محصول سال 2022 بازی کرده است. انس کوچاک در سریال Kendi Düşen Ağlamaz ایفای نقش کاراکتر سرکان (Serkan) را بر عهده داشته است.

سلن سویدر در نقش سینم

بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

سلن سویدر یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 26 دسامبر 1986 برابر با 5 دی 1365 در ازمیر (Izmir) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Lale Devri و سریال Hangimiz Sevmedik را نام برد. سلن سویدر در سریال Kendi Düşen Ağlamaz در نقش کاراکتر سینم (Sinem) بازی کرده است.

هاکان یلماز در نقش نورتین

هنرپیشه های سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست

هاکان یلماز یک بازیگر است که در تاریخ 6 دسامبر 1969 برابر با 15 آذر 1348 در ترکیه متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Koca Koca Yalanlar و فیلم Aşk Çağırırsan Gelir را نام برد. هاکان یلماز در سریال Kendi Düşen Ağlamaz به ایفای نقش کاراکتر نورتین (Nurettin) پرداخته است.

نقد سریال Kendi Düşen Ağlamaz و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال خود کرده را تدبیر نیست و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.5 از 10 را دریافت کرده است. البته این نمره از تعداد کاربران کمی از این سایت به دست آمده است و بهتر است خودتان تعدادی از قسمت‌های این سریال را تماشا کنید. بعضی از بینندگان که به سریال Kendi Düşen Ağlamaz نمرات بالا داده‌اند بیان کرده‌اند که از جاذبه متقابل بین کاراکترهای آن خوششان آمده است و داستان آن را جالب توصیف کرده‌اند که باعث شده است بخواهند به تماشای سریال ادامه بدهند.

بعضی از افرادی که نمرات کمی به این سریال داده‌اند بیان کرده‌اند که هر قسمت این سریال دارای بخش‌های زیادی است که تاثیری در داستان اصلی ندارد و فقط مدت آن را طولانی کرده است و همچنین بیان کرده‌اند ارتباطی که بین شخصیت‌های این سریال وجود دارد به طوری است که نمونه آن را ممکن است نتوانید در دنیای بیرون از این سریال پیدا کنید که حتی اگر افرادی با ویژگی‌های کاراکترهای آن وجود داشته باشند به درمان نیاز دارند. آن‌ها همچنین داستان و دیالوگ‌های این سریال را خسته‌کننده توصیف کرده‌اند. می‌توانید در سایت آی‌ام‌دی‌بی نقدهای بیشتری را در مورد سریال Kendi Düşen Ağlamaz بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های رمانتیک و کمدی خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Kendi Düşen Ağlamaz را شروع کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال خود کرده را تدبیر نیست و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر فیلم یا سریال جدید دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن موجود نیست می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو