سریال مونارک: میراث هیولاها | داستان، بازیگران و نمرات

سریال مونارک: میراث هیولاها | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

1

1402/9/7

12:16


سریال مونارک: میراث هیولاها | داستان، بازیگران و نمرات

سریال مونارک: میراث هیولاها محصول کشور آمریکا است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Monarch: Legacy of Monsters آشنا شویم.

ژانر سریال Monarch: Legacy of Monsters اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی است. کریس بلک (Chris Black) و مت فرکشن (Matt Fraction) این سریال از دنیای MonsterVerse را تولید کردند. زمان پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters اولین بار در تاریخ 17 نوامبر 2023 برابر با 26 آبان 1402 از Apple TV+ بود. آنا ساوای، کرسی کلمونز، آندرز هوم و کرت راسل در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تعداد قسمت های سریال مونارک میراث هیولاها در فصل اول آن 10 اپیزود و مدت هر قسمت آن بین 40 تا 50 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال مونارک: میراث هیولاها می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال مونارک: میراث هیولاها

سریال Monarch: Legacy of Monsters

به طور خلاصه سریال Monarch: Legacy of Monsters داستان افراد سازمان مونارک را دنبال می‌کند که در طول نیم قرن پس از اتفاق‌های داستان فیلم Godzilla محصول سال 2014 با گودزیلا و هیولاهای دیگر معروف به تایتان روبرو می‌شوند.

بازیگران سریال مونارک میراث هیولاها  

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال مونارک: میراث هیولاها که حضور آن‌ها در این مجموعه بیشتر بود آشنا خواهیم شد.

آنا ساوای در نقش کیت راندا

بررسی سریال Monarch: Legacy of Monsters 2023

آنا سوای (Anna Sawai) یک بازیگر و خواننده است که در تاریخ 11 ژوئن 1992 برابر با 21 خرداد 1371 از پدر و مادری ژاپنی در نیوزلند متولد شد. از جمله فیلم‌ها و سریال‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم F9 محصول سال 2021 از مجموعه Fast & Furious و سریال Pachinko محصول سال 2022 را نام برد. آنا ساوای در سریال Monarch: Legacy of Monsters در نقش کاراکتر کیت راندا (Cate Randa) بازی کرده است.

کرسی کلمونز در نقش می اولو هیویت

معرفی سریال مونارک: میراث هیولاها

کی‌یِرسی کلمونز (Kiersey Clemons) یک بازیگر و خواننده اهل آمریکا است که در تاریخ 17 دسامبر 1993 برابر با 26 آذر 1372 در ایالت فلوریدا (Florida) متولد و در ایالت کالیفرنیا (California) بزرگ شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Zack Snyder’s Justice League محصول سال 2021 و فیلم The Flash محصول سال 2023 را نام برد. کرسی کلمونز در سریال مونارک: میراث هیولاها ایفای نقش کاراکتر می اولو هیویت (May Olowe-Hewitt) را بر عهده داشته است.

آندرز هوم در نقش بیل راندا

بازیگران سریال مونارک میراث هیولاها

اندِرز هوم (Anders Holm) یک بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه‌کننده اهل آمریکا است که در تاریخ 29 می 1981 برابر با 8 خرداد 1360 در ایالت ایلینوی (Illinois) متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم About My Father محصول سال 2023 و سریال Inventing Anna محصول 2022 را نام برد. اندِرز هوم در سریال Monarch: Legacy of Monsters در نقش کاراکتر بیل راندا (Bill Randa) بازی کرده است.

کرت راسل در نقش لی شاو

هنرپیشه های سریال مونارک: میراث هیولاها

کرت راسل (Kurt Russell) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 مارس 1951 برابر با 26 اسفند 1329 در ایالت ماساچوست (Massachusetts) متولد شد. از جمله جایزه‌هایی که او کاندید دریافت آن‌ها شده بود می‌توان Golden Globe و Primetime Emmy را نام برد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Once Upon a Time in Hollywood به کارگردانی Quentin Tarantino و تعدادی از فیلم‌های مجموعه Fast & Furious را نام برد. کرت راسل در سریال مونارک: میراث هیولاها به ایفای نقش کاراکتر لی شاو (Lee Shaw) پرداخته است. همچنین پسرش Wyatt Russell در این سریال در نقش جوانی کاراکتر لی شاو بازی کرده است.

نقد سریال Monarch: Legacy of Monsters و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال مونارک میراث هیولاها و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال تا الان در سایت معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.6 از 10 را کسب کرده است که از تعداد کاربران کمی از این سایت به دست آمده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره سریال Monarch: Legacy of Monsters به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بررسی کنید.

Paste Magazine / تری ترونز: 88

سریال Monarch: Legacy of Monsters یک داستان انسان محور را روایت می‌کند که دنیای MonsterVerse همیشه به آن نیاز داشته است.

The Telegraph / اد پاور: 80

یک سرگرمی کم کیفیت و به طور لذت‌بخش پرانرژی.

Variety / آرامید تینوبو: 80

حتی اگر لزوما از طرفداران گودزیلا و جنون نابودگر آن نیستید، ماجراجویی و پیچ و خم‌های متعدد سریال مونارک: میراث هیولاها احتمالا رضایت کم‌تجربه‌ترین کاوشگر در دنیای MonsterVerse را کسب خواهد کرد.

Decider / جسی هاسنگر: 70

اگر به فیلم‌های دنیای MonsterVerse اهمیتی نمی‌دهید، احتمالا سریال Monarch: Legacy of Monsters نظر شما را تغییر نخواهد داد. با این حال، اگر از گودزیلا، کونگ یا تایتان‌های مختلفی که در مقابل آن‌ها قرار می‌گیرند خوشتان می‌آید، سریال مونارک: میراث هیولاها بسیار سرگرم‌کننده است.

Slashfilm / کریس اوانجلیستا: 60

سریال Monarch: Legacy of Monsters با سرعت زیاد و داستان دارای پرش زمان آن توجه شما به آن را نگه می‌دارد اما نمی‌توانستم این حس که آن داستان نتیجه خاص چندانی ندارد در نظر نگیرم.

Empire / جان نوجنت: 60

سریال مونارک: میراث هیولاها به طور کامل نقطه اوج MonsterVerse نیست اما با وجود بعضی از جهان‌سازی‌های زیاد و طولانی رضایت‌بخش و ایفای نقش دوگانه بسیار لذت‌بخش از کرت راسل و وایِت راسل از نقطه پایین آن نیز فاصله دارد.

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 50

همه جنبه‌های انسانی سریال مونارک: میراث هیولاها توسعه نیافته است. گویی نویسنده‌های آن هرگز به اندازه کافی داستان برای گذر از یک قسمت سریال به قسمت دیگر آن ارائه نکرده‌اند که باعث صحنه‌های با دیالوگ‌های طولانی‌تر از نیاز شده است که اهمیت دادن به آن‌ها تقریبا غیرممکن است. بله، جذابیت کرت راسل برای خودش یک هیولا است و فکر می‌کنم پسرش یکی از بازیگران خوب نسل خودش است که همیشه می‌خواهم او را در نقش‌های بهتر ببینم. در نهایت، این همان چیز شوکه‌کننده در مورد پاسخ من با شانه بالا انداختن برای نشان دادن بی‌تفاوتی به این سریال است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال Monarch: Legacy of Monsters 2023 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از فیلم‌ها و سریال‌های دارای هیولا یا انیمه‌های دارای کایجو خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد سریال مونارک: میراث هیولاها و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سریال جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید آن را تماشا کنند و در این سایت مقاله آن موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو