طرز تهیه شیرینی رژیمی خوشمزه و بسیار لذیذ

طرز تهیه شیرینی رژیمی خوشمزه و بسیار لذیذ


منبع: آرگا

4

1402/3/19

19:38


شیرینی رژیمی از انواع شیرینی های خوشمزه و بسیار لذیذ است که می توانید این شیرینی خوشمزه را در منزل تهیه و از خوردن آن لذت ببرید. طرز تهیه شیرینی رژیمی را در این مطلب به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

شیرینی رژیمی یکی از شیرینی های خوشمزه و خوش طعم است، که  با مواد بسیار کم در منزل می توانید تهیه نمایید، در طرز تهیه شیرینی رژیمی گفته می شود، که این شیرینی خوشمزه بدون آرد و روغن تهیه می شود برای کسانی که قصد رژیم دارند بسیار مفید است و این افراد می توانند، این شیرینی رژیمی خوش طعم و متفاوت را به آسانی تهیه نمایند و از خوردن آن لذت ببرند.

طرز تهیه شیرینی رژیمی

در روزهای گذشته طرز تهیه شیرینی برنجی خوشمزه و طرز تهیه شیرینی پاپاتیا را آموزش دادیم امیدواریم از تهیه آن ها نهایت استفاده را برده باشید. همانطور می توانید از شیرینی کشمشی و گردویی در پذیرایی از مهمان هایتان استفاده نمایید.

مواد اولیه :

  • فندق : ۱ لیوان
  • شکر : نصف لیوان
  • سفیده تخم مرغ : ۱ عدد
  • کاکائو : ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیرینی رژیمی :

برای تهیه شیرینی رژیمی : ابتدا  فر را روشن کرده در روی دمای  ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا گرم شود، فندق ها را از داخل پوست بیرون آورید، فندق ها را داخل غذاساز بریزید، تا مانند آرد پودر شوند، داخل ظرفی ریخته، کاکائو را اضافه کرده،

تهیه شیرینی

طرز تهیه شیرینی رژیمی

در مرحله بعدی شکر را اضافه نمایید، هم بزنید، سفیده تخم مرغ را داخل ظرف بریزید،

آماده کردن شیرینی رژیمی

هم بزنید تا به شکل  خمیر در آید، درون یک سینی کوچک پودر قند بریزید، مواد را به پودر قند آغشته کرده، سینی فر را بردارید، کف آن کاغذ روغنی قرار دهید، شیرینی ها را به شکل دلخواه در آورید و درون قالب بچینید، به ترتیب و درون فر قرار دهید، به مدت هفت دقیقه، بیشتر درون فر قرار ندهید زیرا باعث سوختن شیرینی ها می شود. شیرینی آماده سرو است. درون ظرفی بچینید، می توانید از پودر قند استفاده نکنید.

درست کردن شیرینی

در این مقاله طرز تهیه شیرینی رژیمی خوشمزه و پرطرفدار را ملاحظه کردید، امیدواریم این شیرینی خوشمزه را در منزل تهیه و از خوردن آن لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو