بررسی امکانات و ویژگی های هتل داریوش کیش با ایران هتل آنلاین

بررسی امکانات و ویژگی های هتل داریوش کیش با ایران هتل آنلاین


منبع: تکراتو

4

1402/4/3

18:53


کیش یکی از محبوب‌ترین جزایر تفریحی در ایران است و برای گردشگران داخلی و خارجی جاذبه‌ای خاص می‌باشد. این جزیره در خلیج فارس قرار گرفته و دارای آب و هوای گرم و معتدلی است. هرچند که اقامت در هتل مثل هتل داریوش کیش ممکن است هزینه‌بر باشد؛ اما با توجه به امکانات و خدماتی که…

بررسی امکانات و ویژگی های هتل داریوش کیش با ایران هتل آنلاین

کیش یکی از محبوب‌ترین جزایر تفریحی در ایران است و برای گردشگران داخلی و خارجی جاذبه‌ای خاص می‌باشد. این جزیره در خلیج فارس قرار گرفته و دارای آب و هوای گرم و معتدلی است. هرچند که اقامت در هتل مثل هتل داریوش کیش ممکن است هزینه‌بر باشد؛ اما با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، انتخاب آن برای اقامت می‌تواند تجربه راحت و لذت بخشی را فراهم کند.  در ادامه با ایران هتل آنلاین همراه باشید که می‌خواهیم شما را هر چه بیشتر با این هتل آشنا کنیم.

معرفی هتل داریوش

مسافرین عزیزی که می‌خواهند به جزیره زیبای کیش سفر کنند امکان انتخاب هتل‌های متفاوتی را دارند. با این حال اقامت در هتل پنج ستاره داریوش کیش تجربه‌ای فوق‌العاده است. ما می‌خواهیم در ادامه به معرفی این هتل بپردازیم. هتل بزرگ داریوش دارای نمایی باستانی می‌باشد که از بنای عظیم و باشکوه تخت جمشید الهام گرفته شده است. این هتل در سال ۱۳۸3 و در قلب جزیره کیش شروع به فعالیت نمود.

هتل داریوش که یادآور یکی از برجسته‌ترین آثار تاریخی جهان و جلوه‌ای از شکوه ایران زمین می‌باشد، در زمینی به مساحت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع بنا شد. بر سر در هتل داریوش عبارت “کاخ بلند اندیشه پارسیان تا جاودانه تاریخ پاینده خواهد ماند، زیرا ایرانیان با فرهنگ و تمدن خود نخواهند گذاشت که فرهنگ اجدادی از دست داده شود” به چشم می‌خورد.

ساختمان این هتل متشکل از سه‌طبقه بوده و در تمام بخش‌های هتل سبک معماری خاصی بکار رفته است. بطورکلی هتل داریوش با 168 فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت است که از میهمانان میزبانی می‌کند. هتل داریوش با معماری اصیلی که دارد، یکی از منحصر به‌فردترین هتل های کیش محسوب می‌شود.

امکانات هتل داریوش

هتل داریوش کیش علاوه بر برخورداری از طراحی زیبا و چشم‌نواز، ارائه‌دهنده امکانات رفاهی لوکس و مطلوبی به میهمانان خود است. بصورتی که میهمانان در طول مدت اقامت، از آسایش و رفاه کامل برخوردار خواهند شد. از اصلی‌ترین امکانات ارائه‌شده در این هتل باید به تلویزیون، تاکسی سرویس، آنتن مرکزی، تلفن، یخچال، پاور سوئیچ، مینی‌بار، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم در لابی و اتاق‌ها، کافی‌نت، سیستم اعلام حریق، خانه‌داری ۲۴ ساعته، رمپ و آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، غرفه و فروشگاه، آتلیه، سالن پذیرایی، رستوران آپادانا (ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی)، رستوران پاسارگاد (سرو کننده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی)، کافی شاپ آتوسا، خودپرداز، فضای سبز حیاط هتل و پارکینگ (با ظرفیت محدود) اشاره کرد.

چنانچه به ورزش کردن علاقمندید بد نیست بدانید که با رزرو هتل داریوش کیش به امکانات ورزشی خوبی دسترسی خواهید داشت. تنیس از جمله ورزش‌های پرطرفدار و مناسب برای گذراندن اوقات فراغت است. چنانچه شما نیز به این ورزش محبوب علاقمندید، از زمین تنیس هتل که در ضلع شمالی قرار دارد می‌توانید استفاده کنید. به علاوه این امکان را دارید تا از سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و پینگ‌پونگ نیز بهره‌مند گردید. استخر روباز ویژه آقایان، قایق‌سواری و ماساژ تایلندی تکمیل‌کننده امکانات ورزشی هتل داریوش به شمار می‌آیند.

امکانات هتل داریوش

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش

انواع اتاق‌های موجود در این هتل کیش به تفکیک چشم‌انداز دریا یا باغ می‌توانند رزرو شوند. چنانچه به طبیعت بیشتر علاقمندید، اتاق‌ها و سوئیت‌های رو به باغ برای شما مناسب می‌باشد. اگر چشم‌انداز دریا را ترجیح می‌دهید فضاهای اقامتی رو به خلیج فارس برای شما مناسب است. اتاق‌های هتل داریوش کیش عبارتنداز اتاق‌های دونفره، سوئیت آتوسا یک‌خوابه و سوئیت استودیو.

تمام فضاهای اقامتی هتل دارای تراس می‌باشند و چنانچه تمایل به تماشای آب‌های نیلگون در هر ساعت از شبانه‌روز را دارید می‌توانید اتاق‌های رو به دریا را رزرو کنید. شایان ذکر است که سوئیت‌های کابانا هتل داریوش کیش در داخل ساختمان اصلی وجود ندارند و در محوطه هتل واقع شده‌اند. اتاق‌های کابانا هتل داریوش کیش بصورت کابانا دونفره با صبحانه و ناهار و کابانا دونفره با حمام سانروف ارائه می‌شوند.

نفرات مجاز ورود به اتاق‌ها

کابانا دو نفره حمام سانروف امکان اضافه کردن سرویس اضافه و  همچنین پذیرش نوزاد را ندارد. امکان افزودن سرویس اضافه در اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ وجود ندارد با این حال نوزاد بدون سرویس پذیرش می‌شود. در سوئیت استودیوِ، اتاق دوتخته لوکس رو به باغ، دوتخته استاندارد رو به دریا، اتاق دوتخته لوکس رو به دریا، امکان افزودن یک سرویس اضافه وجود دارد،. در ضمن یک نوزاد بدون سرویس نیز پذیرش خواهد شد. سوئیت‌های آتوسا و سوئیت‌های لوکس چهار نفره امکان اضافه کردن یک سرویس اضافه را دارند. در عین حال یک کودک زیر ۷ سال بدون خدمات و سرویس نیز پذیرش خواهد شد. افراد یاد شده تنها در صورت ثبت اسامی پذیرش خواهند شد.

سالن‌های پذیرایی هتل داریوش

چنانچه انتخاب شما برای اقامت در این جزیره هتل داریوش کیش می‌باشد، دیگر اصلا نگرانی بابت انتخاب رستوران باکیفیت نخواهید داشت. چراکه پرسنل چیره‌دست هتل در رستوران‌های آپادانا و پاسارگاد میزبان شما هستند. این امکان را دارید تا انواع متنوع غذاهای ایرانی و لذیذ گرفته تا غذاهای بین المللی و همچنین فست‌فود را سفارش دهید. هر دو رستوران آپادانا و پاسارگاد در طبقه همکف هتل واقع شده‌اند. این دو رستوران در فضاهای متفاوت ارائه‌دهنده انواع متنوع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌اللملی به میهمانان خود هستند. در لابی، کافی‌شاپ آتوسا نیز قرار دارد که امکان سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین دسرهای متنوع را دارد. این لابی مکانی مناسب جهت گپ زدن شما با دوستان و عزیزانتان یا قرار ملاقات‌های کاری می‌باشد.

سایر خدمات هتل داریوش

هرآنچه را برای اقامتی خاطره‌انگیز نیاز دارید هتل داریوش برایتان فراهم می‌کند. اینگونه هتل میزبانی شایسته برای میهمانان خود خواهد بود. البته خدماتی که این هتل لوکس پنج ستاره ارائه می‌دهد تنها منحصر به خدمات ارائه شده در هتل نمی‌شود. مدیران هتل به فکر راهکاری کاربردی جهت رفاه مسافران برای تفریح و گردش در جزیره نیز بوده‌اند. نتیجه‌ این قضیه تورهای گردشگری هتل شد که چنانچه میهمانان علاقمند باشند به آن‌ها ارائه می‌شود. توجه داشته باشید هزینه تورها به صورت مجزا محاسبه می‌گردد و این موضوع بر قیمت هتل داریوش کیش تاثیر دارد.

با استفاده از این تورها، شما این امکان را دارید تا از باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و کشتی تفریحی بازدید کنید. علاوه بر این مورد، در برنامه تورهای گردشگری هتل داریوش کیش، کنسرت، گشت دورجزیره و کلاسیک‌شو هم وجود دارد.

جاذبه‌های اطراف هتل داریوش

همانطور که می‌دانید اکثر مسافران جزیره با هدف تفریح و خرید به کیش سفر می‌کنند. از همین رو این موضوع برایشان پراهمیت است که هتل محل اقامتشان دارای دسترسی مناسبی به مراکز تجاری و اماکن تفریحی کیش باشد. هتل داریوش کیش در مرکز جزیره واقع شده است. به همین خاطر مسافران به راحتی می‌توانند به اماکن تفریحی و مراکز تجاری کیش از جمله پلاژ بانوان، بازار پردیس۲، بازار پانیذ، ساحل بی نظیر خلیج فارس، مجتمع تجاری سارینا۱، مرکز خرید مرجان، بازار مریم و … بروند.

در عین حال هتل داریوش در مسیر دوچرخه‌سواری واقع شده است. از همین رو میهمانان در صورتی که علاقمندند می‌توانند از هتل دوچرخه گرفته و در این مسیر دوچرخه‌سواری کنند. اینگونه از منظره‌ی آبی بیکران دریای جنوب کشورمان لذت خواهند برد و بوی ساحل و دریا را حس می‌کنند. علاوه بر این از آنجایی که فاصله هتل از اسکله تفریحی تنها چند کیلومتر می‌باشد، این امکان را دارید تا به این اسکله رفته و اوقات خوشی را در آنجا بگذرانید

فضای تمیز و لوکس، کادر حرفه‌ای، امکانات مطلوب و همچنین قیمت مناسب هتل داریوش کیش در مقایسه با خدمات ارائه شده بدون شک از جذابیت‌های این هتل محسوب می‌شود. این هتل با معماری منحصربه‌فرد خود در مرکز جزیره کیش همچون الماس میدرخشد. به‌صورتی که از بدو ورود، محوطه چشم‌نواز مجموعه و معماری لوکس لابی هتل، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

جاذبه‌های اطراف هتل داریوش

قوانین عمومی هتل

  • پذیرش آقا و خانم تنها، چنانچه با ارائه‌ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر همراه باشد، امکان‌پذیر است.
  • بانوان و آقایان این امکان را ندارند در یک اتاق با تبعه خارجی نامحرم اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نمی‌باشد.
  • پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، خواهد بود. به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، الزامی است.
  • استعمال دخانیات در هتل ممنوع بوده و شامل جریمه خواهد شد.

مزایای اقامت در هتل داریوش

سفر به کیش یک مقصد گردشگری محبوب در ایران است و اقامت در هتل‌های کیش می‌تواند برای چندین دلیل مناسب باشد:

  1. قرار گرفتن هتل‌در مکان‌های استراتژیک: این هتل در نزدیکی سواحل، مراکز تفریحی و تجاری واقع شده است. با اقامت در هتل، به راحتی به مناطق دیدنی، فضاهای تفریحی و مکان‌های خرید نزدیک خواهید بود.
  2. امکانات و خدمات رفاهی: این هتل امکانات رفاهی جامعی ارائه می‌دهند از جمله استخر، سونا، باشگاه ورزشی، رستوران‌ها و خدمات اتاقی طبقه‌بندی شده. شما می‌توانید از این امکانات استفاده کنید و تجربه‌ی آسایش و استراحت کامل را در طول سفر بدست آورید.
  3. خدمات پذیرایی و مراقبت: این هتل دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است که برای شما خدمات پذیرایی و مراقبتی فراهم می‌کند. از تحویل و دریافت بسته‌ها و پیام‌ها تا خدمات نظافت اتاق و اطلاعات گردشگری، تیم هتل تلاش می‌کند تا اقامت شما را بهتر و راحت‌تر کند.
  4. امنیت و اطمینان: این هتل بزرگ و معتبر در کیش به امنیت مهمانان خود توجه می‌کند و تدابیر لازم را برای حفظ امنیت فراهم می‌کند. همچنین، رزرو اقامت در هتل داریوش به شما اطمینان می‌دهد که شما در یک محلی با استانداردهای ارتباطی، امکاناتی و مدیریت حرفه‌ای اقامت خواهید داشت.

مزایای اقامت در هتل داریوش

جمع‌بندی

هتل‌های کیش اکثرا از کیفیت و خدمات خوبی برخوردارند. کیش به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران، سطح بالایی از صنعت هتلداری را داراست. در شهر کیش هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌، هتل‌های متوسط و هتل‌های اقتصادی موجود می‌باشد که به انواع سلیقه‌ها و بودجه‌ها پاسخ می‌دهند. هتل داریوش طی مدت فعالیتش توانسته با برجای گذاشتن عملکری فوق‌العاده رضایت قلبی میهمانانش را بدست آورد.

 

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو