آزمون بینایی پلنگ پنهان: فقط کسانی که بینایی قوی دارند می توانند پلنگ را در 9 ثانیه پیدا کنند!

آزمون بینایی پلنگ پنهان: فقط کسانی که بینایی قوی دارند می توانند پلنگ را در 9 ثانیه پیدا کنند!


منبع: خبرنما

5

1402/4/18

18:32


آزمون بینایی پلنگ پنهان: در این تصویر خطای دید یک پلنگ در میان برگ ها پنهان شده است. آیا می توانید آن را در عرض 9 ثانیه پیدا کنید؟ بیایید ببینیم که آیا چشمان تیزبینی دارید یا خیر! توانایی های بینایی در زندگی روزمره بسیار مهم است. حل تست های بینایی می‌تواند به بهبود عملکرد […]

آزمون بینایی پلنگ پنهان: فقط کسانی که بینایی قوی دارند می توانند پلنگ را در 9 ثانیه پیدا کنند!

آزمون بینایی پلنگ پنهان: در این تصویر خطای دید یک پلنگ در میان برگ ها پنهان شده است. آیا می توانید آن را در عرض 9 ثانیه پیدا کنید؟ بیایید ببینیم که آیا چشمان تیزبینی دارید یا خیر! توانایی های بینایی در زندگی روزمره بسیار مهم است. حل تست های بینایی می‌تواند به بهبود عملکرد شما در فعالیت های روزمره مانند خواندن، نوشتن، رانندگی، تشخیص و شناخت اشیاء و سایر فعالیت های بصری کمک کند.

آیا آماده اید تا دقت دید چشمان خود را محک بزنید؟

بیایید شروع کنیم.

آزمون بینایی پلنگ پنهان

پلنگ را پیدا کنید

تصویر جنگلی سرسبز را نشان می دهد. ظاهرا چیزی غیر از برگ ها در تصویر وجود ندارد، اما چنین نیست. یک پلنگ جایی در تصویر مخفی شده است. چالش این است تا پلنگ را در عرض 9 ثانیه پیدا کنید. با این حال، ادعا می شود تنها افرادی که بینایی قدرتمندی دارند می توانند آزمون بینایی پلنگ پنهان را حل کنند.

اکنون گوشی های خود را بردارید، تایمر خود را تنظیم کنید و شروع کنید.

.

.

.

نکته: پلنگ را می توان در سمت راست تصویر پیدا کرد. با این حال جواب در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

جواب

اگر توانستید آزمون بینایی پلنگ پنهان را موفقانه حل کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر می خواهید بدانید پلنگ کجاست، پس به تصویر زیر نگاه کنید:

پلنگ پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی پلنگ پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو