بهترین بازی های سال 2023 موبایل

بهترین بازی های سال 2023 موبایل


منبع: پلازا

3

1402/4/26

17:32


بهترین بازی های سال 2023 موبایل

نقش بازی های اندرویدی در سرگرمی مردم در دنیای کنونی به وفور دیده می شود که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با بهترین بازی های سال 2023 موبایل آشنا کنیم که در این میان ممکن است از محصولات برتر سال از گوگل پلی غافل مانده باشید.

حتما شما نیز با این موضوع مواجه شده اید که انتخاب بازی را براساس لوگوی آن انجام داده اید اما گیم پلی و ماهیت بازی آنگونه که فکرش را میکردید نبوده است. جای نگرانی نیست زیرا در این مقاله بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ گوشی را برایتان آماده سازی نموده ایم که گیم پلی جذاب و اعتیادآور آنها میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد. همین امر سبب شده تا برخی از آنها رده بندی سنی بالاتری را در مقایسه با دیگر گیم های مشابه دریافت کنند که این موضوع گیم پلی عالی آنها را بازگو میکند.

فهرست مطالب

بهترین بازی های سال 2023 موبایل

تمامی بازی های موجود در لیست به صورت دستی انتخاب شده اند که این موضوع سبب خواهد شد تا با محصولات خوبی در ژانر های متنوع مواجه شوید. اگر گزینه خوب دیگری را سراغ دارید که در لیست بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ گوشی به آن اشاره نشده است میتوانید آنرا در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و با اینکار به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید.

1. بازی Call of Duty: Mobile؛ بهترین بازی های سال 2023 اندروید

1. بازی Call of Duty: Mobile بهترین بازی های سال 2023 اندروید

سبک بازی های بتل آنلاین به دلیل ماهیت رقابتی و جذابشان همیشه مورد توجه گیمرهای بسیاری بوده که در این زمینه شرکت اکتیویژن با پوشش بخش های مختلف توانسته یکی از بهترین نمونه کارهای خود در پلتفرم موبایل را به ثبت برساند. در حال حاضر میتوان گفت که ماهانه شاهد آپدیت های مختلفی از این بازی محبوب و شناخته شده هستیم که اخیرا آپدیتی بزرگی برای این بازی درنظر گرفته شده بود که همین موضوع سبب شد تا شاهد حضور آن در لیست جدیدترین و گرافیکی ترین بازی های موبایل 2023 باشیم.

سبک بازی در مورد زنده ماندن در یک جزیره ناشناس بوده که گیمرها با فرود آمدن به اقسانقاط این سرزمین باید به دنبال بقاء باشند. سلاح و اقلام نظامی متعددی در این بازی وجود داشته است که دستیابی به آنها رایگان بوده اما نکته ای که نباید آنرا فراموش کنید درنظر داشتن آپدیت های شخصی سازی بوده است. با صرف هزینه میتوانید سلاح هایی که در اختیار دارید را ارتقاء دهید تا در زمان مناسب از قدرت آنها برای کشتن سریعتر دشمنان استفاده کنید. تنها عده کمی از هربار بازی کردن میتوانند برنده چالش شوند و در نهایت پاداش های بازی را دریافت کنند.

2. بازی Dead Cells؛ بازی های 2023 گوشی

2. بازی Dead Cells بازی های 2023 گوشی

با شنیدن نام سیاه چاله ذهن گیمرهای بسیاری ناخداگاه به سمت بازی های سلول مرده سوق داده خواهد شد. این بازی با توجه به اینکه در سال 2023 منتشر نشده ولی جذابیت های بسیار آن عاملی بود تا در این لیست قرار گیرد. دنیای تاریکی و حضور هیولاهای کشنده بسیار سبب شده است تا قهرمان شناخته ای که کنترل آن به شما واگذار شده برای نابودسازی این نیروها در سرزمین های تاریکی حضور پیدا کند. در این بین سلاح های افسانه ای خوبی برایتان درنظر گرفته شده است که با استفاده از آنها میتوانید مراحل بازی را پیش ببرید.

طراحی بازی تا حدودی شبیه به پیکسلی بوده که این موضوع سبب شده تا گیم پلی بازی میزبان ویژگی های خوبی باشد. شرکت توسعه دهنده یکی از بهترین نمونه کارهای خود در ژانر اکشن و جنگی را منتشر نموده است که در این بین میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

3. بازی Pokémon GO؛ لیست بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۳

3. بازی Pokémon GO لیست بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۳

بازی های بسیاری از سمت دولت ها ممنوعه اعلام شده اند که در کنار نهنگ آبی، بازی پوگمن گو یکی دیگر از مواردی بوده که نه تنها جنبه سرگرمی طولانی مدت را در اختیار دارد بلکه عاملی بر صدمه زدن به خود بوده است. این بازی با قابلیت اجرای انلاین خود به یکی از اعتیادآور ترین بازی های جهان تبدیل شده است که مابین ویژگی و ضعف های ساختاری خود، توانسته سبک جدیدی از بازی های ماجراجویی را در اختیار گیمرها قرار دهد که بی تردید میتوان گفت یکی از ماندگارترین بازی ها خواهد بود.

4. بازی Streets of Rage 4؛ بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۲

4. بازی Streets of Rage 4 بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۲

مجموع نبرد و نزاع های خیابانی از کنسول های سگا به اندروید کشیده شده است که در این میان بازی Streets of Rage 4 را میتوان محصولی عالی برای سرگرمی دانست. ماهیت مبارزه ای بازی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید علیه نیروهای مبارز بسیاری که در مقابل شما ایستادگی کرده اند قد علم کنید.

طراحی دیدنی و صداگذاری عالی بازی میتواند یکی از دلایل اصلی تقویت گیم پلی بشمار بیاید. لازم به ذکر است بدانید که در طول ساختار های بازی Streets of Rage 4 دکمه های مناسبی برای کنترل شخصیت ها درنظر گرفته شده است که با یادگیری صحیح آنها میتوانید روند نابود کردن دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. اولین نسخه از این بازی 30 سال پیش منتشر شد و حال نسخه جدیدی از بازی منتشر شده که کیفیت بسیار خوبی در حد 60 فریم برثانیه را در اختیار گیمر قرار میدهد. آپدیت های اخیر Streets of Rage 4 سبب شده اند تا امتیاز بازی در گوگل پلی به طرز چشمگیری افزایش یابد. جهت معرفی بازی های بیشتر در لیست باما همراه باشید.

5. بازی Minecraft؛ بهترین بازی جهان ۲۰۲۳ برای گوشی

5. بازی Minecraft بهترین بازی جهان ۲۰۲۳ برای گوشی

بازی ماینکرافت نیازی به توضیح خاصی ندارد زیرا گیم پلی و سبک جهان باز و سندباکس بازی امروزه به تمام گیمرها اثبات شده است. بازی ماینکرافت اولین نسخه از بازی های پیکسلی با کیفیت بوده که در جهانی آزاد جریان داشته است. همانطور که کم و بیش میدانید این بازی با پوشش بخش های مختلف توانسته میزبان گیمر های بسیاری از سراسر جهان باشد که در این زمینه میتوانید با چالش های بسیاری از سوی بازی مواجه شوید که برایتان درنظر گرفته شده است.

طراحی دیدنی و صدای هیجان انگیز بی تردید روند اجرای بازی را برایتان بهتر خواهد نمود که پیشنهاد می شود نظر خود را نسبت به این بازی و دیگر گزینه های معرفی شده بیان کنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های سال 2023 موبایل به پایان رسید که برای شروع 5 بازی برتر این حوزه را مورد بررسی قرار دادیم. شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به لیست بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ گوشی را بیان کنید و اگر از بازی خوبی اطلاع دارید که در لیست به آن اشاره نشده ، میتوانید در بخش نظرات آن را برایمان ارسال کنید تا در لیست قرار گیرد. بی تردید نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت و تکمیل شدن مقاله تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو