پاورهای اقتصادی سری پرایم ایسوس در راه ایران

منبع: گیمفا

3

1402/6/27

15:41


ایسوس برترین تولید کننده سخت افزار در دنیا، برای اولین بار پاورهای ۷۵۰ و ۸۵۰ وات خود را از سری پرایم روانه بازار نمود. سری پرایم در کنار کیفیت بالا، قیمت اقتصادی و مناسبی همیشه داشته است. خط تولید سری پرایم ایسوس ابتدا کار خود را با مادربرد شروع کرد و پس از آن سراغ […]

پاورهای اقتصادی سری پرایم ایسوس در راه ایران

ایسوس برترین تولید کننده سخت افزار در دنیا، برای اولین بار پاورهای ۷۵۰ و ۸۵۰ وات خود را از سری پرایم روانه بازار نمود. سری پرایم در کنار کیفیت بالا، قیمت اقتصادی و مناسبی همیشه داشته است. خط تولید سری پرایم ایسوس ابتدا کار خود را با مادربرد شروع کرد و پس از آن سراغ کیس رفت و اولین کیس از سری پرایم با نام PRIME AP201 عرضه نمود. اکنون ایسوس با توجه به نیاز بازار به پاورهای زیر ۱۰۰۰ وات با قیمت رقابتی، از خط تولید سری پرایم خود کمک گرفت و پاورهای PRIME 750 GOLD و PRIME 850 GOLD را به تولید انبوه رساند. این دو منبع تغذیه از ویژگی‌های منحصربه فردی بهره می‌برند که همه آنها را تنها در مدل‌های بالارده دیده‌ایم. از این ویژگی‌ها می‌توان به فول ماژولار بودن و استاندارد ATX 3.0 اشاره کرد.

فول ماژولار بودن پاورها همیشه یک مزیت به حساب می‌آید چرا که در هنگام اسمبل کردن تنها کابل‌هایی که نیاز هست استفاده می‌شوند و بدین ترتیب اسمبل تمیزتری خواهید داشت. استاندارد ATX 3.0 نیز خیال کاربران را از نگرانی آبشدگی کابل ۱۶ پین کارت گرافیک‌های سری ۴۰ انویدیا مرتفع می‌سازد. چرا که کابل ۱۶ پین مستقیم از خود پاور بدون تبدیل به کارت گرافیک متصل می‎شود و بدین ترتیب خطر آبشدگی کابل اتصال ۱۶ پین به حداقل می‌رسد.

پاورهای ASUS PRIME 750 GOLD و ASUS PRIME 850 GOLD دارای کوهی ۸۰ Plus Gold هستند. این پاورها مجهز به فن‌های ۱۳۵ میلی‌متری هستند که بدلیل استفاده از بلبرینگ دوگانه، طول عمر بسیار بالایی نیز دارند. طراحی پاورهای ASUS PRIME 750 GOLD و ASUS PRIME 850 GOLD به گونه‌ای است که همه طیف سلیقه را پوشش می‌دهد. ایسوس از دو رنگ سفید و مشکی درکنار هم استفاده کرده است به طوری که یک طرف پاور به رنگ سفید و طرف دیگر به رنگ مشکی است و بدین ترتیب از تضاد این دو رنگ به خوبی بهره گرفته شده و زیبایی خیره کننده‌ای به این پاورها بخشیده است.

پاورهای سری پرایم ایسوس به زودی و با گارانتی اصلی با قیمت رقابتی در بازار ایران موجود خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو