بیوگرافی سو بورجو یازگی جوشکون؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن زیبا

بیوگرافی سو بورجو یازگی جوشکون؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن زیبا


منبع: تاپ ناز

3

1402/6/29

16:16


بیوگرافی سو بورجو یازگی جوشکون؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن زیبا

ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم تا  زندگی شخصی و هنری سو بورجو یازگی جوشکون بازیگر معروف ترکی را برای شما طرفداران این بازیگر بنویسیم تا بیش از بیش درباره او بدانید. پس تا آخر همراه تاپ ناز باشید.

تولد

سو بورکو یازگی خوسکون در 5 آوریل 2005 در استانبول ترکیه به دنیا آمد.

دلیل نام بلند این ستاره سینما

دلیل نام بلندش این است که همه اعضای خانواده اش نام او را با یک نام کوچک صدا کنند و خواهر بزرگش او را سو پدرش بورجو و مادرش یازقی صدا می زنند‌.

خانواده

خانواده

سو بورکو در یک خانواده پرجمعیت زاده شده و کوچک‌ترین فرزند خانواده است و سه برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد.

تحصیلات

سو بورکو  در هنرستان اپرا مشغول به تحصیل در رشته ی تئاتر بوده و نیز همزمان با درس آموزش رقص را هم به صورت حرفه‌ای گذرانده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی دنیز بایسال بازیگر زیبا؛ درباره رابطه عاشقانه، زندگی شخصی و کارهای هنری

علاقه به بازیگری در 6 سالگی

علاقه به بازیگری در 6 سالگی

سو بورکو  از همان اوان کودکی یعنی 6 سالگی به بازیگری علاقه داشت، به طوری که دیالوگ فیلم ها را حفظ و تقلید می کرد. کم کم خانواده اش از علاقه او به بازیگری باخبر شدند، و خواهرانش تصمیم گرفتند وی را در یکی از آژانس های بازیگری ثبت نام نماید.

ورود به دنیای بازیگری

ورود به دنیای بازیگری

سو در سال  2012 در 7 سالگی با بازی در سریال «کارادایی»  در نقش جوی در کنار بازیگران مطرحی چون کنان ایمیرزالی اوغلو، برگزار کورل، چتین تکیندور، اولین بار پا در عرصه بازیگری گذاشت. سریال کاردایی یکی از مشهور ترین و پر بیننده ترین سریال های ترکیه میباشد، کارگردان این اثر اولوچ بایراکتار کارگردان مشهور ترکی است که این سریال را در 3 فصل و 115 قسمت  ساخته و پرداخته است. این شروعی خوب برای سو بورکو بود.

مطلب مشابه: بیوگرافی اوزگه گورل؛ درباره زندگی شخصی بازیگر ترکیه و کارهای هنری او

بازی در سریال رازی را برای شما خواهم گفت

بازی در سریال رازی را برای شما خواهم گفت

سو سپس در سال 2013 در سریال «رازی را برای شما خواهم گفت» به هنرنمایی پرداخت و با سن کم بسیار درخشان ظاهر شد. این سریال در ژانر رمانتیک، درام و راز آلود موفق به جذب مخاطب زیادی شده و در 1 فصل و 29 قست ساخته شد.

بازی در سریال حکایت ما

بازی در سریال حکایت ما

سو بورجو در سال 2018 پیشنهاد حضور در سریال حکایت ما را دریافت کرد. این پیشنهاد توسط سردار گوزلکلی به سو داده شد که سو قبول کرده و در این سریال به ایفای نقش پرداخت. سریال حکایت ما در ژانر درام کمدی ساختهشد از بازیگران مطرح این سریال میتوان به هازل کایا، بوراک دنیز، رها اوزجان و نسرین جوادزاده اشاره کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی ایرم دریجی خواننده ترکی؛ درباره زندگی شخصی و کارهای هنری او

شهرت جهانی با سریال خواهر و برادرانم

شهرت جهانی با سریال خواهر و برادرانم

سو در سال 2021 جذاب ترین پیشنهاد عمر بازیگری خود را گرفت و آن بازی در سریال خواهر و برادرانم بود که باعث شهرت جهانی سو بروکو شد. خواهر و برادرانم به کارگردانی سرکان بیرینجی در 4 فصل و 95 قسمت که هنور پخش سریال ادامه دارد ساخته میشود، از بازیگران مطرح این سریال میتوان به آهو یائتو، جلیل نالچاکان و کان سویی، فادیک سوین آتاسوی، خالد اوزگور ساری، ییعیت کوچاک اشاره کرد. این سریال در ژانر کمدی، عاشقانه و تم مدرسه و دانشگاه تا به حال توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

خلاصه داستان سریال خواهرم و برادرانم

خلاصه داستان سریال خواهرم و برادرانم

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند. زندگی این ۴ خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند. در این بین شما شاهد فراز و نشیب‌های زیاد زندگی این چهار نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند.

هر بار که زمین می‌خورند باز به کمک یک‌دیگر از جا بلند می‌شوند. اما این‌ها همه داستان نیست. در این میان پای آنان به مدرسه‌ای باز می‌شود که قاتل پدرشان به نام عاکف، مالک آن‌جا است و …

فعالیت سینمایی

سو در سال 2012 با بازی در فیلم ترسناک  Dabbe: A Jinn Case اولین بار در عرصه سینما حاضر شد به قدری فیلم ترسناک ساخته شده بود که سو به گفته دوستانش چند بار از استرس  خشکش زده بود.وی همچنین  سال 2018 در فیلم مرا به خاطر بسپار در نقش ایرم بازی کرد.

جوایز

سو بورکو در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه چهل و هشتمین دوره جوایز پروانه طلایی ستاره درخشان شد و همچنین در همان سال به عنوان برنده بهترین زوج سریال تلویزیونی انتخاب شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی چاغاتای اولوسوی بازیگر و مدل جذاب ترکی؛ درباره زندگی شخصی او

زندگی شخصی

زندگی شخصی

سو بورکو یازگی خوسکون اکنون با همبازی خود در سریال «خواهران و برادران» به نام انور سعید یاران بازیگر و مدل جذاب ترکی  وارد رابطه عاطفی شده است که خیلی ها بر این باورند به نظر زوجی خوبی برای ازدواج هستند.

سو از کاربران فعال شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام محسوب می شود که تصاویر متفاوت و زیبایی از خود در پیج خود قرار می دهد. این دو با اختلاف سنی 10 سال هنوز در رابطه هستند.

علاقه مندی های سو بورکو

سو به ورزش های اسب سواری علاقمند است. همچنین مطالعه کتاب به خصوص رمان را خیلی دوست دارد. او به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می دهد و در میان پوشاک تی شرت و دامن کوتاه را خیلی دوست دارد.

وی در این رابطه گفته است: «من معمولا دوست دارم همیشه لباس های زیبایی بر تن کنم و عاشق خرید لباس هستم و سعی می کنم شیک ترین لباس ها را بپوشم و معمولا دامن کوتاه و تی شرت بیشتری در کمد لباسم دارم» وی همچنین درباره زیبایی پوستش میگوید: «زیبایی چیزی است که خیلی از مردم بهش علاقه دارند و منم جز اون افراد به شمار می آیم و به زیبایی پوست و موهایم اهمیت میدهم و سعی می کنم از محصولات طبیعی از جمله آبرسان و ضد آفتاب برای پوستم استفاده کنم.

مطلب مشابه: بیوگرافی افرا ساراچ‌ اوغلو بازیگر و مدل ترکیه ای؛ درباره زندگی شخصی و هنری او

علاقه به ورزش

علاقه به ورزش

سو بورکو در مصاحبه جدیدش گفته است که به ورزش و اندام خود اهمیت خاصی میدهد و در طول روز ورزش میکند و به ورزش یوگا علاقه خاصی دارد و سعی میکند تا حد امکان از محصولات غذایی سالم و خوب استفاده کند.

سو بورکو و علاقه به هنر

سو بورکو و علاقه به هنر

سو درباره هنر گفته است که: من به هنر علاقه خاصی داشتم، اما به بازیگری بیش از بقیه. من رقص و موسیقی را دوست داشتم اما میدانستم که بازیگری باید شروع ورود من به دنیای هنر باشد  و از خانواده‌ام بسیار ممنونم که مرا حمایت کردند.

مطلب مشابه: بیوگرافی الچین سانگو بازیگر جذاب ترکیه؛ در مورد زندگی شخصی و علایق او

علایق

علایق

فردی معتقد است و از افراد ژولیده، بی تدبیر و پست خوشش نمی آید.

 عاشق همه ی آهنگ های پینک فلوید است.

 او به رقص، تماشای فیلم، یوگا، عکاسی، ورزش، خرید، مطالعه، گردش و سفر علاقه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو