راهنمای حل معماهای درب اعداد و قفل غارت بازی Hogwarts Legacy

منبع: پلازا

3

1402/7/23

23:21


راهنمای حل معماهای درب اعداد و قفل غارت بازی Hogwarts Legacy

اگر از علاقه مندان به بازی Hogwarts Legacy باشید تا حدودی میدانید که درهای پازلی میراث هاگوارتز در سراسر قلعه پنهان شده است. در کاوشگری های خود در مدرسه با چندین درب مواجه خواهید شد که برای ورود به آن باید پازل دشواری را حل کنید.

این مقاله به منظور یادگیری و راهنمای حل معماهای درب اعداد و قفل غارت بازی Hogwarts Legacy آماده سازی شده است که برای آماده سازی آن به بخش های مختلفی از بازی رجوع شده است. در حالی که روند تکمیل مراحل پازلی ساده به نظر میرسد ممکن است در طول روند حل آنها با مشکلات متعددی مواجه شوید. در ادامه بطور کامل این موضوع را برایتان شفاف خواهیم نمود که پیشنهاد میشود با پلازا همراه باشید تا دیگر پشت درهای پازلی مدرسه میراث هاگوارتز گیر نکنید.

فهرست مطالب

حل پازل های Hogwarts Legacy

اگر با این پازل ها مواجه شده باشید حتما میدانید که دانش ریاضی در این زمینه بسیار مهم بوده است. برای حل این موارد ابتدا باید دستورالعمل هایی که در مکان های دیگر نهفته است را پیدا کنید تا بتوانید از شر نکات آزاد دهنده بازی خلاص شوید. این راهنما و دستورالعمل ها نمادهای مهمی هستند که به شما در طول مراحل بازی کمک خواهند نمود.

کدهای درب پازلی میراث هاگوارتز

نمادهای 1 تا 10 همان 0 تا 9 هستند !؟

با مشاهده تصویر فوق شاید پیش خود بگویید که حل پازل یک اقدام غیرممکن است اما نکته ریزی در این زمینه وجود داشته که باید آنرا بدانید. در کنار هریک از نماد ها عددی نوشته شده که مفهومی از یک کلمه بوده است. این موارد عبارت اند از:

  • 0. تغییر شکل
  • 1. تک شاخ
  • 2. اژدها
  • 3. هایرا
  • 4. جغد
  • 5. پنج تایی
  • 6. سمندر
  • 7. گریندیلو (اختاپوس)
  • 8. عنکبوت
  • 9. مارها

اگر زمانی را برای پرسه زدن در اطراف مدرسه هاگوارتز صرف کرده باشید حتما با مسیرهایی مواجه شده اید که به درهای پازلی منتفی میشوند. اغلب این درب ها در نزدیکی شان دو وسیله نقلیه و یا علامت وجود داشته است که شاید در نگاه اول برای زیبایی به نظر برسند ولی باید بدانید که راهنمایی برای درک مفاهیم بوده اند. فارغ از این موضوع این وسایل و نمادها یک سرنخ جدید برای پازل ها بوده است که وقتی برای اولین بار با آنها مواجه میشوید یک تصویر مانند عکس بالا برایتان به نمایش در می آید.

در واقع این ذهن شماست که میتواند راه حل عبور از موانع را پیدا کند. به این مثال دقت داشته باشید:

یافتن یک تکه پوست مار در نزدیکی درب ها به معنای نماد مار یعنی عدد 9 بوده است که این مورد در برج ناقوس دیده شده و با تبدیل شدن به آن میتوانید راه حل عبور را پیدا کنید.

گیم پلی بازی هرگز شما را به این سمت از بازی سوق نخواهد داد زیرا باید خودتان به سمت چیزی که تعیین شده بروید. کاوشگری های شما به طور مستقیم روی گیم پلی بازی تاثیرخواهد گذاشت زیرا همانطور که میدانید بازی میزبان اتاق و درب های فرعی بسیاری بوده است که مستقیما در گیم پلی اصلی قرار ندارد ولی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است. در این اتاق ها میتوانید شاهد وسایل کلکسیونی بسیاری باشید.

نمادهای 1 تا 10 همان 0 تا 9 هستند !؟

برخلاف قفل‌های Daedalian Keys و Alohomora شما شاهد مسیر یا ماموریتی که شمارا به این قفل ها برساند نخواهید بود. بنابراین شما باید آنرا کشف کنید زیرا پوسته های دست نیافیتی بسیاری در بازی وجود داشته که با پیدا نمودن آنها میتوانید از شر قفل های بسیاری که فکرشان را هم نمیکردید خلاص شوید.

با درک به موقع اینکه نمادهای 1 تا 10 همان 0 تا 9 هستند روند بازکردن قفل هارا بسیار آسانتر خواهد شد زیرا در پایان میتوانید به نسبت نیاز مراحل و پازل ها درخواست خود را ثبت کنید. این موارد شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد ولی نکته مهمی بوده که متاسفانه از دید گیمرهای بسیاری نادیده مانده بود.

پشت درب ها چه چیزی است؟

معمولا در پشت این درب ها یک صندوقچه با اندازه و المان های مناسب وجود داشته است که در برخی از آنها شاهد صفحات راهنمای میدانی مجسمه Demiguise بوده ایم. همچنین دیده شده که برخی از این راهنماها مربوط به Revelio بوده است که برای پشت سر گذاشتن چالش و درب مربوط با توان بیشتری میتوانید به سراغ آن بروید. همانطور که گفته شد هیچ یک از این موارد جزو خط داستانی اصلی بازی نیستند و فقط برای به چالش کشیدن بیشتر گیمر به بازی اضافه شده اند.

ناامیدی و انتظارات بیشتر معمولا در درب های هاگوارتز Legacy دیده میشود که این موضوع برای تعادل بهتر به بازی اضافه شده است. وجود فیلدهای کمکی ارزش راهنماهارا افزایش میدهد زیرا از طریق این موارد میتوانید به واقعیت جالبی که وجود داشته دسترسی پیدا کنید. با استفاده از Accio میتوانید برای غارت بیشتر بازی استفاده کنید که این مورد برای اشخاص تنبلی درنظر گرفته شده که از بازی خسته شده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو