معرفی بازی Mega Man X Dive Offline; اثر دیگری از CAPCOM

منبع: پلازا

3

1402/7/25

11:58


معرفی بازی Mega Man X Dive Offline; اثر دیگری از CAPCOM

روند توسعه و ساخت بازی های محبوب از سوی CAPCOM به طور جد در حال پیگیری است. جدیدترین محصول منتشر شده از کپکام بازی Mega Man X Dive Offline بوده که در ادامه قصد نقد و بررسی آن از زوایای مختلفی را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

امروزه سیرتکاملی بازی های انیمیشن محور با قهرمانان کودکانه به طور کاملا نامحسوس در حال پیشروی بوده که یکی از اثرگذار ترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت داشته CAPCOM بوده است. کپکام با در پیش گرفتن یک مسیر نوین توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان با علاقه مندی های مختلفی باشد که بازی مگامن X Dive Offline یک نمونه بارز و دوست داشتنی در این زمینه بوده است. با پایان معرفی بازی Mega Man X Dive Offline در ادامه این مطلب پلازا، به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

فهرست مطالب

بازی Mega Man X Dive Offline

بازی مگامن X Dive Offline که میزبان یک سبک 2 بعدی بوده از دیدگاه PEGI توانسته رده بندی سنی 12 سال به بالا را دریافت کند. این موضوع بازگو کننده گیم پلی خوب و دوست داشتنی بازی بوده که میتوانید برای مدت زمان طولانی در آن حضور داشته باشید و سرگرم چالش هایی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است. این موضوع را نادیده نگیرید که بازی کاملا آفلاین بوده و برای اجرا نیازی به اینترنت نخواهید داشت که این موضوع در نام بازی نیز ذکر شده است.

بررسی بازی Mega Man X Dive Offline

دنیای سری مگا من ایکس بار دیگر با بسته جدیدی منتشر شده که میتواند ساختار کلی بازی را مورد تقویت قرار دهد. اسکرول جانبی این بازی تقریبا برای همگی آشناست زیرا گیم پلی محبوب بازی عاملی بود تا در مدت زمان کوتاهی این بازی به محبوبیت بالایی برسد. در این نسخه از بازی قرار است وارد دنیای دیجیتالی بنام Deep Log شوید که اطلاعات جدیدی از سری مگا ایکس را قرار است در اختیار شما قرار دهد. جهت آشنایی با داستان بازی با ما همراه باشید.

سبک و سیاق بازی نسبت به سازنده سبب شده تا گیمرهای بسیاری این بازی را به یک عنوان رباتیک و قهرمانانه بشناسند که در این زمینه باید در برابر رقبایی از سراسر جهان ایستادگی کنید که این دشمنان ممکن است ربات های قدرتمند و یا هیولاهای عظیم الجثه باشند.

بازی Mega Man X Dive Offline اثر دیگری از CAPCOM

قبل از آغاز داستان باید بگوییم که نقد بازی Mega Man X Dive Offline بسیار بیشتر از بررسی و مزایای آن بوده زیرا امروزه ساخت بازی های 2 بعدی توسط بسیاری از شرکت ها انجام نمیگیرد ولی کمپام با وفاداری و قدرت تمام در این عرضه در حال فعالیت است. داستان بازی همانطور که کم و بیش میدانید در خصوص مبارزه شما با نیروهای بسیاری بوده که از اقصی نقاط سیاره های دیگر جمع آوری شده اند تا شما را به سمت نابودی سوق دهند.

بیش از 100 کاراکتر در این بازی حضور داشته است که با خیالی آسوده میتوانید آنها را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. وجود هدف گیری 360 درجه برای نابودسازی دشمنان و عملکرد قفل خودکار از جدیدترین سیستم هایی بوده که در این بازی پیاده سازی شده است. تمامی اقداماتی که قصد دارید در بازی انجام دهید در روند گیم پلی تاثیرگذار خواهد بود. داستان بازی با الهام گیری از مزیت های جدید در حال پیشرفت بوده که بی تردید میتواند نظر هر گیمری را به سمت خودش جذب کند.

در گیم پلی بازی‌ Mega Man X Dive Offline آیتم های قابل سفارشی بسیاری وجود داشته که در این راستا میتوانید با خیالی آسوده به چیزی که دنبالش هستید برسید. گیم پلی بازی توان سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت که شرکت کپکام در این زمینه المان های بسیاری را برای شما درنظر گرفته است. همانطور که گفته شد شخصیت های بازی Mega Man X Dive Offline بیش از 100 مورد خواهد بود که برای هریک از آنها ویژگی های خوبی درنظر گرفته شده است تا بتوانید بطور کامل و به شکل ویژه ای با گیم پلی بازی آشنا شوید. جهت آشنایی با دیگر بخش های بازی با ما همراه باشید.

فارغ از سبک بازی Mega Man X Dive Offline باید بدانید که در بخش ظاهری بازی ویژگی های خوب بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که در این میان میتوانید از ظاهر بازی لذت ببرید. این موضوع روی ژانر بازی Mega Man X Dive Offline تاثیر بسزایی داشته زیرا میتوانید با یکی از بهترین بازی های این سبک سروکار داشته باشید.

تاریخ انتشار بازی Mega Man X Dive Offline

بازی Mega Man X Dive Offline اثر دیگری از CAPCOM

این بازی اکشن و 2 بعدی در 31 اوت 2023 منتشر خواهد شد که بی تردید میتوان گفت قرار است با یکی از بهترین بازی های کلاسیک سروکار داشته باشید. رفته رفته به زمان انتشار بازی نزدیک خواهیم شد که نباید این موضوع را فراموش کنید. همچنین باید بدانید که نسخه اندروید و ایفون بازی در حال حاضر قابل دانلود از گوگل پلی بوده است.

سیستم های اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز بازی‌ Mega Man X Dive Offline

  • OS: Windows® 10 (64-BIT Required)
  • Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660 or AMD Radeon™ R7 260X
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 5 GB available space
  • Sound Card: DirectSound compatible(must support DirectX® 10 or higher)

سیستم پیشنهادی بازی

  • OS: Windows® 10 (64-BIT Required)
  • Processor: Intel® Core™ i5-6600 or AMD FX™-8300
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 770 or AMD Radeon™ R9 Nano
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 5 GB available space
  • Sound Card: DirectSound compatible(must support DirectX® 10 or higher)

پلتفرم های بازی‌ Mega Man X Dive Offline

شرکت کپکام این بازی را برای مایکروسافت ویندوز، اندروید و iOS عرضه نموده است که خبری از کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس نخواهد بود.

سخن پایانی

بررسی بازی‌ Mega Man X Dive Offline به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به بخش های مختلفی از این بازی محبوب اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به بازی مگامن X Dive Offline بیان کنید و بگویید که با وجود بازی های مطرح و محبوب جهانی آیا این محصول کپکام میتواند امتیاز کافی را از سوی گیمرها کسب کند یا خیر؟ بی تردید نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیرگذار خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو