دانلود کامل چیدمانه عبدالله روا و حدیث میرامینی و مریم مومن

منبع: شبونه

2

1402/8/8

19:41


عبدالله روا مجری تلویزیونی و حدیث میرامینی مهمان برنامه چیدمانه با حضور مریم مومن و مجتبی شفیعی شده و برنامه بسیار جالب و طنزی را تولید کرده اند. عبدالله روا که خود یکی از مجریان طنز پرداز کشورمان است حالا با حضورش در برنامه چیدمانه موفق شده بسیار به کمدی این برنامه کمک کند. چیدمانه …

عبدالله روا مجری تلویزیونی و حدیث میرامینی مهمان برنامه چیدمانه با حضور مریم مومن و مجتبی شفیعی شده و برنامه بسیار جالب و طنزی را تولید کرده اند.

عبدالله روا که خود یکی از مجریان طنز پرداز کشورمان است حالا با حضورش در برنامه چیدمانه موفق شده بسیار به کمدی این برنامه کمک کند.

چیدمانه عبدالله روا و حدیث میرامینی

دانلود با لینک مستقیم

در هر قسمت از برنامه چیدمان تعدادی از چهره‌های سرشناس و شناخته شده کشور حضور پیدا می‌کنند که در قسمت جدید این برنامه باید با مریم مومن و حدیث میرامینی همکاری داشته باشد.

دانلود کامل چیدمانه عبدالله روا و حدیث میرامینی و مریم مومن

مجتبی شفیعی به عنوان مجری ثابت در این برنامه حضور دارد و حالا اضافه شدن مریم مومن به جای لیلا بلوکات باعث شده که این برنامه کمی متفاوت‌تر شود.

همچنین ببینید:

دانلود کامل تی ان تی tnt با حضور عبدالله روا

دانلود کامل سریال چیدمانه نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی

دانلود کامل سریال چیدمانه سرنا امینی

مریم میرامینی یکی از بازیگران شناخته شده کشورمان که سابقه زیادی در تلویزیون دارد در کنار عبدالله روا و مریم مومن با مجتبی شفیعی همکاری می‌کند به شما پیشنهاد می‌کنیم که این برنامه را از دست ندهید و حتماً دانلود و تماشا کنید.

در هر قسمت دو مهمان و بازیگران مختلف حضور دارند. در این برنامه مجتبی شفیعی هر قسمت گریم و نقش جدیدی دارد تا بتواند هر طور شده دل لیلا اوتادی را بدست آورد. این قسمت از بخش‌های جذاب و مورد استقبال مخاطبان برنامه است.

مسابقه چیدمانه بـه موضوع دکوراسیون داخلی منازل می پردازد. دراین برنامه، میهمانان پس از انجام چالش‌هاي‌ طراحی شده، امتیاز کسب می کنند و با امتیازهای خود لوازم منزل خریداری می کنند. در پایان، چیدمان ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان، توسط گروه داوری و مخاطبان برنامه قضاوت و نظرسنجی خواهد شد. این برنامه تحت میزبانی لیلا اوتادی و با هنرمندی مجتبا شفیعی برگزار می شود. جوایز این برنامه برای مخاطبان دو واحد آپارتمان و 60 جایزه بـه ارزش 20 میلیون تومان اسـت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو