آموزش زبان کره ای برای نوجوانان

آموزش زبان کره ای برای نوجوانان


منبع: فیگار

2

1402/9/5

13:52


اگر به دنبال بورسیه تحصیلی دانشگاه های کره جنوبی هستید و آینده خود را در این کشور می بینید، باید بدانید که امروز با معرفی یکی از بهترین دوره های…

آموزش زبان کره ای برای نوجوانان

اگر به دنبال بورسیه تحصیلی دانشگاه های کره جنوبی هستید و آینده خود را در این کشور می بینید، باید بدانید که امروز با معرفی یکی از بهترین دوره های آموزش زبان کره ای برای نوجوانان در خدمت شما هستیم. برای اولین بار در ایران برگزار می شود. دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ! پس تا انتها با ما همراه باشید.

یادگیری کره ای برای نوجوانان سخت است یا آسان؟

بر خلاف تصور عموم مردم، زبان کره ای مانند زبان فارسی کشور خودمان، دارای اصول و قواعد مشخص است که با در کنار هم قرار دادن آن ها می توانیم کلمات و جملات کره ای را بسازیم. در این زبان شیرین شرقی خبری از درب و پنجره نیست و همه چیز طبق قاعده و اصول انجام می شود.

جالب است بدانید که حتی الفبای زبان کره ای از زبان فارسی چند حرف نیز کمتر دارد! حرف هایی همچون ز، ق، ژ، ف و … که البته در صورتی که بخواهید یک کلمه فارسی مانند اسمتان به کره ای را بنویسید می توانید از حروف جایگزین آن استفاده نمایید. پس یاد گرفتیم که این زبان علاوه بر قاعده مند بودن، هم شیرین است و هم آسان. حال سوالی که پیش می آید این است که آیا می توانیم زبان کره ای را رایگان یاد بگیریم؟

آیا می توان زبان کره ای را رایگان آموخت؟

آیا می توان زبان کره ای را رایگان آموخت؟

البته! قبل از هر چیز به شما یک خبر خوش در مورد این مدرسه کره ای می دهیم و آن این است که یادگیری زبان کره ای در موسسه سجونگ به صورت کاملا رایگان برگزار می شود؛ آن هم با اساتید کره ای اصیل که باعث می شوند تا شما عزیزان زبان کره ای را با لهجه اصلی خود کشور کره جنوبی فرا بگیرید. دیگر چه می خواهید؟! البته همچنان یک نکته مهم در این رابطه وجود دارد و آن این است که اگر چه مدرک سجونگ مهم است و معتبر، اما از آن جایی که آزمون ورودی این مدرسه هم سخت است و هم متقاضیان بسیاری برای شرکت در آن ثبت نام می کنند، تنها تعداد اندکی در آن پذیرفته می شوند. پس راه حل چیست؟

دوره آمادگی آزمون مدرسه سجونگ؛ تونلی به سمت رویاها

اگر به دنبال مرجعی هستید که هم بتوانید در آن زبان کره ای را از صفر بیاموزید و هم بتوانید با یادگرفتن نکات امتحان آن خود را وارد موسسه سجونگ کنید، امروز یک پیشنهاد ویژه برای شما عزیزان داریم. این دوره علاوه بر آموزش زبان کره ای با کتاب های اصلی موسسه سجونگ، به شما آموزش می دهد تا با اخذ مدرک این مدرسه کره ای، بتوانید خود را برای بورسیه دانشگاه های کره جنوبی آماده کنید. از جمله ویژگی های این دوره آموزشی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آموزش مکالمه زبان کره ای از پایه
  • آموزش نکات مربوط به نحوه ثبت نام در این مدرسه
  • آموزش نحوه تعیین سطح در سایت اصلی سجونگ
  • آموزش کامل دو کتاب اول سجونگ
  • پشتیبانی آنلاین هفتگی برای رفع اشکالات و مکالمه کره ای

من کمی کره ای بلدم؛ آیا این دوره به دردم می خورد؟

قطعا این دوره خیلی کمکتان می کند. به این دلیل که ما در این دوره ترم یک و دو کتاب سجونگ را آموزش می دهیم تا شما عزیزان بتوانید با خیالی راحتتر و با نگرانی کمتر خود را برای امتحان سطح سوم این مدرسه کره ای آماده کنید. آزمون سطح سه از این جهت مهم است که تعداد متقاضیان برای سطح یک و دو بسیار زیاد هستند و شما عزیزان با طی کردن یک دوره 3 الی 5 ماهه (بسته به میزان تلاش خودتان)، می توانید در شرایط رقابتی بسیار کمتر به نسبت دو سطح ابتدایی، خود را یکی از پذیرفته شدگان این مدرسه بدانید. همچنین ذکر این نکته نیز مهم است که استاد زبان کره ای این دوره یکی از شاگردان همین موسسه کره ای است.

مدرک مدرسه سجونگ یا تاپیک؟ کدام معتبرتر است؟

آموزش زبان کره ای برای نوجوانان

در پاسخ باید بگوییم که مدرک معتبر جهانی برای زبان کره ای، مدرک آزمون تاپیک است که همه ساله توسط دولت کره جنوبی برگزار می شود. اما یک نکته مهم در این میان وجود دارد و آن این است که چند سالی است که این آزمون دیگر در کشورمان برگزار نمی شود و به همین جهت نیز برای ما علاقه مندان ایرانی مدرک موسسه سجونگ می تواند جایزگین مناسبی بجای آزمون تاپیک کره ای باشد. موسسه سجونگ 8 ترم دارد که مدرک ترم هشت آن معادل تاپیک 4 می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام در موسسه سجونگ

و اما زمان ثبت نام این موسسه کره ای در بازه دی الی بهمن هر سال (یعنی با شروع سال میلادی) برگزار می شود. در این بازه زمانی باید گوش به زنگ باشید و به محض این که سایت سفارت کره جنوبی، فراخوان ثبت نام را خدمت علاقه مندان ارائه کرد، با مراجعه با تکمیل فرم ثبت نام سجونگ و آپلود آن در سایت اعلام شده، ثبت نام خود را تکمیل کنید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت آموزش آزمون آمادگی سجونگ از زمان ثبتنام آن باخبر شوید. ثبت نام در این مدرسه دارای چند نکته مهم است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • موسسه سجونگ دارای دو شعبه تهران و اصفهان است.
  • کلاس ها به صورت آنلاین نیز برگزار می شوند؛ به همین جهت از سراسر ایران نیز می توانید برای حضور در این مدرسه کره ای اقدام کنید.
  • تنها یکبار می توانید فرم ثبت نام را ارسال کنید.

پرسش و پاسخ آموزش زبان کره ای برای نوجوانان در سجونگ

پرسش: کلاس ها چند بار در هفته برگزار می شوند؟

پاسخ: کلاس های این موسسه یکبار درهفته برگزار می شوند که هر جلسه به مدت تقریبی 3 ساعت به طول می انجامد.

پرسش: کلاس ها به چه زبانی تدریس می شود؟

پاسخ: کلاس ها هم به زبان کره ای، هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی تدریس می شوند. اگر برای ترم های ابتدایی اقدام کنید احتمالا تدریس به زبان فارسی خواهد بود.

کاور لتر چیست و چرا انقدر مهم است؟

کاور لتر یا همان انگیزه نامه، فیلدی است که در هنگام ثبت نام در این موسسه کره ای باید آن را به بهترین نحو ممکن پر کنید. این که چرا می خواهید کره ای یاد بگیرید؟! به طور کلی آن ها انگیزه شما را از یادگیری این زبان شیرین شرقی می خواهند بدانند که نحوه نوشتن این انگیزه نامه دارای نکات مهمی است و از طرفی می تواند تاثیر بسزایی در قبولی شما در این آزمون داشته باشد؛ که این نکات مهم تماما در دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ خدمت شما عزیزان آموزش داده شده است.

دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ

دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ

در یک جمع‌بندی کلی باید بگوییم که در این مطلب دریافتیم که چگونه می‌توانیم زبان کره‌ای را رایگان آموزش ببینیم و از آن مهمتر چگونه خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های کره‌جنوبی آماده کنیم. دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ سایت Sejung.ir دوره‌ای است که توسط یکی از شاگردان همین موسسه تدریس شده و شما عزیزان با شرکت در آن می‌توانید علاوه بر یادگیری زبان کره‌ای، نکات سجونگ را آموزش ببینید و راه خود را برای حضور در کره‌جنوبی آماده کنید. شما عزیزان می‌توانید برای شرکت در این دوره به صفحه “آموزش زبان کره ای” این وبسایت مراجعه نمایید.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو