معرفی سریال به سامدالری خوش آمدید | عاشقانه ای به سبک دهکده چاچاچا

معرفی سریال به سامدالری خوش آمدید | عاشقانه ای به سبک دهکده چاچاچا


منبع: پلازا

1

1402/9/5

22:19


معرفی سریال به سامدالری خوش آمدید | عاشقانه ای به سبک دهکده چاچاچا

سریال به سامدالری خوش آمدید داستان دو دوست دوران کودکی در جزیره ججو را روایت می‌کند که به دلیل اهداف مختلف زندگی از هم جدا شده‌اند، اما پس از مواجهه با یک بحران، دوباره در یک مسیر قرار می‌گیرند. با بررسی سریال Welcome to Samdalri 2023 همراه ما باشید.

سریال به سامدالری خوش آمدید با کارگردانی چا یونگ هون (Cha Young Hoon)، خالق سریال “پیش بینی عشق و آب و هوا” محصول 2022 و سریال “وقتی کاملیا شکوفه می‌دهد” محصول 2019 و نویسندگی کوان هه جو (Kwon Hye Joo)، نویسنده سریال “سلام، خداحافظ مامان” محصول 2020 و سریال “بازگشت زوجین” محصول 2017، درامی عاشقانه و 16 قسمتی محصول شبکه jtbc است. تیم سازنده سریال Welcome to Samdalri 2023 خاطرنشان کردند: “این درام برای افرادی است که امسال بدون اینکه فرصتی برای نفس کشیدن داشته باشند، در حال دویدن هستند. امیدواریم که در پایان امسال بتوانید با نفس کشیدن در کنار هم، برای لحظاتی دوباره شارژ شوید و با یونگ پیل و سام دال از طریق «به سامدالری خوش آمدید» آرامش یابید.” با معرفی سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال به سامدالری خوش آمدید

داستان سریال به سامدالری خوش آمدید / تعداد قسمت های سریال به سامدالری خوش آمدید / دانلود سریال Welcome to Samdalri 2023

داستان دو دوست صمیمی در جزیره ججو را به تصویر می‌کشد که به دلیل دنبال کردن اهداف مختلف در زندگی از هم جدا شده‌اند، اما پس از حوادثی در زندگی، دوباره کنار هم برمی‌گردند. جو یونگ پیل (جی چانگ ووک)، پس از مرگ مادرش به دلیل گزارش اشتباه آب و هوا، آرزو دارد یک کارمند در اداره پیش بینی آب و هوا شود تا از بزرگان شهر خود در ججو محافظت کند. جو سام دال (شین هه سان)، آرزویی ندارد جز اینکه جزیره را به مقصد سئول ترک کند و در صنعت عکاسی مد و فشن فرد معروفی شود. با این حال، او همه چیز را از دست می‌دهد و به زادگاهش باز می‌گردد و آنجا دوباره با دوست دوران کودکی‌اش برخورد می‌کند و احساسات قدیمی دوباره زنده می‌شوند.

بازیگران سریال به سامدالری خوش آمدید

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید آشنا شویم.

شین هه سان در نقش جو سام دال

هنرپیشه های سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید / نمرات سریال Welcome to Samdalri 2023

شین هه سان متولد 31 آگوست 1989 است. او بیشتر بخاطر بازی در سریال “Mr. Queen 2021” در کنار کیم جونگ هیون شناخته می‌شود. از دیگر آثاری که در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم سریال “See You in My 19th Life 2023” در کنار آن بو هیون، سریال “Angel’s Last Mission: Love 2019” در کنار میونگ سو و سریال “The Hymn of Death 2018” در کنار لی جونگ سوک را نام ببریم.

جی چانگ ووک در نقش جو یونگ پیل در سریال Welcome to Samdalri 2023

سریال به سامدالری خوش آمدید / سریال Welcome to Samdalri 2023 / سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید

جی چانگ ووک متولد 5 جولای 1987 است. او با بازی در سریال “Healer 2015” در کنار پارک مین یونگ و سریال “The K2 2016” در کنار ایم یونا به شهرت رسید. این سوپر استار در سریال “The Worst of Evil 2023” در کنار وی ها جون و سریال “If You Wish Upon Me 2022” در کنار چوی سویونگ نیز حضور دارد.

شین دونگ می در نقش جو جین دال در سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید

سریال به سامدالری خوش آمدید / سریال Welcome to Samdalri 2023 / سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید

شین دونگ می متولد 29 نوامبر 1977 است. این بازیگر را می‌توانید در عناوینی مانند سریال “Joseon Attorney 2023” در کنار وو دو هوان، سریال “The Fabulous 2022” در کنار چه سو بین و سریال “Record of Youth 2020” در کنار پارک بوگوم دنبال کنید.

کانگ می نا در نقش جو هه دال در سریال Welcome to Samdalri 2023

بررسی سریال Welcome to Samdalri 2023 / معرفی سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید / زمان پخش سریال به سامدالری خوش آمدید

کانگ مینا متولد 4 دسامبر 1999 است. مینا در سریال “Café Minamdang 2022” در کنار سئو این گوک، سریال “Moonshine 2021” در کنار یو سئونگ هو و سریال “Hotel del Luna 2019” در کنار یئو جین گو نقش آفرینی کرده است.

بررسی و نقد سریال Welcome to Samdalri 2023

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید گفتیم، جو یونگ پیل در سن جوانی پس از مرگ مادرش که یک هانیو (غواص زن) بود، به دلیل گزارش آب و هوای اشتباه، تصمیم خود را می‌گیرد که یک پیش بینی کننده آب و هوا شود و از بزرگان شهر خود محافظت کند. با این حال، اشتیاق و امتناع او از دادن اطلاعات نادرست باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک مشکل ساز سرسخت که از بحث کردن با رئیسش نمی‌ترسد، شهرت پیدا کند.

جو سام دال با جو یونگ پیل بزرگ شد. بر خلاف جو یونگ پیل که راضی به ماندن در زادگاهش سامدالری است، جو سام دال ماموریت خود را برای خروج از شهر کوچکشان و نقل مکان به سئول انجام می‌دهد. پس از سال‌ها تلاش به عنوان دستیار در صنعت عکاسی مد، سام دال که نام خود را در سئول به جو یون هی تغییر داده بود، سرانجام موفق شد و به صدر رسید.

با این حال، وقتی همه چیزهایی که برای ساختن آن سخت کار کرده بود در یک چشم به هم زدن خراب می‌شود، او به سامدالری بر می‌گردد، جایی که مردم هنوز او را به عنوان سام دال می‌شناسند و نه یون هی. اگرچه جو یونگ پیل و جو سام دال زمانی که جوانتر بودند صمیمی ترین دوستان هم بودند، اما این دوستان جدایی ناپذیر به دلیل حادثه‌ای که آن‌ها را از هم جدا کرد، دیگر با یکدیگر در تماس نیستند. با این حال، وقتی جو سام دال به سامدالری برمی‌گردد، متوجه می‌شود که محبت دیرینه‌ای که زمانی نسبت به یکدیگر داشتند، دوباره درحال برگشتن است.

سریال به سامدالری خوش آمدید / سریال Welcome to Samdalri 2023 / سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید

چو سامدال در جستجوی آرامش پس از شکست، تلاش می‌کند تا تعادل خود را بازیابد و در محیط آشنای قدیمی با خودش ارتباط برقرار کند. او که مصمم است جوهر واقعی خود را دوباره کشف کند، از جو یونگ پیل، که همیشه در تحت هر شرایطی از بزرگان شهر و دوستانش محافظت می‌کند، کمک می‌گیرد. یونگ پیل به او انگیزه می‌دهد تا از نو شروع کند، نه به عنوان عکاس چو سامدال، بلکه به عنوان خود واقعی او. همانطور که او از او در این سفر خودیابی حمایت می‌کند، محبت فراموش شده آنها دوباره برافروخته می‌شود.

اگرچه سام دال در ابتدا انتظار دارد پس از بازگشت به سامدالری ناراضی باشد، اما به طور غیرمنتظره ای آسایش و آرامش درونی را در زادگاهش پیدا می‌کند و پس از بهبودی در کنار یونگ پیل، قدرت شروع دوباره را می‌یابد. اگرچه آنها گذشته پیچیده ای دارند. تیزر سریال Welcome to Samdalri 2023 تصویری باشکوه از پذیرفتن اصالت است که ماهرانه تجربه واقعی انسانی را در میان مناظر خیره کننده حومه شهر به تصویر می‌کشد. فیلمبرداری استادانه و کارگردانی هنرمندانه آن در هم تنیده شده و سمفونی بصری را ایجاد می‌کند که می‌تواند مخاطب را مجذوب خود کند.

بازیگران سریال به سامدالری خوش آمدید / نقد سریال Welcome to Samdalri 2023 / داستان سریال به سامدالری خوش آمدید

کارگردان این درام، چا یانگ هون، به دلیل کار استثنایی خود در درام های محبوبی مانند “وقتی کاملیا شکوفا می دهد” و “پیش بینی عشق و آب و هوا” شناخته شده است. فیلمنامه این سریال آینده توسط کوان هه جو نوشته شده که به خاطر مشارکت در درام های موفقی مانند “بازگشت زوجین” و “سلام خداحافظ مامان” شهرت دارد. جذابیت عاشقانه های حومه شهر برای بسیاری از علاقه مندان به کیدراما، موضوع مورد علاقه ای است که تجربه تماشای آرامش بخشی شبیه به سریال دهکده ساحلی چا-چا-چا با بازی کیم سون هو و شین مین آه را ارائه می‌دهد.

کارگردان و نویسنده فیلم «به سامدالری خوش آمدید» از قصد اولیه خود در هنگام برنامه ریزی برای درام پرده برداری کردند و نشان دادن مرحله مبهم افراد حدودا چهل ساله را به تصویر کشیده اند. اینها افرادی هستند که خجالت می‌کشند به خود برچسب جوانی بزنند، اما احساس می‌کنند هنوز بلوغ عمیق مرتبط با بزرگسالی کامل را ندارند. در حالی که دیگران ممکن است آنها را به عنوان دستاوردهایی با افتخارات مرتبط با نامشان درک کنند، در واقعیت، آنها با چالش از دست دادن آنچه که دارند دست و پنجه نرم می‌کنند و اغلب در حین انجام این کار احساس تنگی نفس می‌کنند. این درام می‌خواهد حکمت هانیو (غواص‌های زن) را به این افراد منتقل کند و از آنها بخواهد: «حریص نباش. فقط تا جایی که نفست اجازه میدهد تحمل کن و وقتی دیگر نمی‌توانی تحمل کنی، دوباره به سطح آب‌هایی که از آنجا شروع کردی برگرد و نفسی بکش.»

جی چانگ ووک و شین هه سان نیز تجربه کار خود را با کارگردان و نویسنده به اشتراک گذاشتند و بر گرمایی که احساس کردند تأکید کردند. آنها اظهار داشتند: «کارگردان خونگرم است و همدلی بالایی دارد، به طوری که سر صحنه با ما می‌خندد و گریه می‌کند. شاید به همین دلیل است که آثار کارگردان نیز چنین گرما را می‌تاباند. نویسنده حمایت زیادی می‌کند و توجه دقیقی به نظرات بازیگران دارد که به نوبه خود به شخصیت ها روح می‌بخشد و شیمی آنها را زنده تر می‌کند. ما به کارگردان و نویسنده‌ای تکیه می‌کنیم که گرمای آنها کاملاً مکمل درام دل‌انگیز است.»

تیم تولید اظهار داشت: «برای خلق درامی که بتواند بینندگان را به یادآوری گرانبهای ریشه‌هایشان، ارزش چیزهای از دست رفته در گذشته و روابط با دوستانی که به مرور زمان فراموش شده‌اند، ترغیب کند، کارگردان چا یونگ هون، نویسنده کوان هه جو و همه بازیگران و کارکنان انرژی گرم خود را روی این پروژه می‌ریزند. انتظارات ما برای سریال به سامدالری خوش آمدید این است کهبتوانیم با آن زمستان را برای شما گرم کنیم.»

هنرپیشه های سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید / خلاصه سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید

ایفای نقش اخیر جی چانگ ووک در بدترین شر در کنار وی ها جون، بازی اکشن جذاب او را به نمایش گذاشت، اما تماشای او در یک درام عاشقانه همیشه لذت بخش است. این دومین سریال او برای سال 2023 خواهد بود. همچنین این دومین سریال شین هه سان در سال 2023 خواهد بود. این بازیگر نیز چندی پیش پس از سه سال با سریال “See You in My 19th Life” به همراه آن بو هیون به تلویزیون بازگشت و حالا این دو هنرمند در کنار هم در این سریال دوست داشتنی حضور دارند.

ژانر سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید درام و عاشقانه است. تعداد قسمت های سریال به سامدالری خوش آمدید 16 اپیزود است. نمرات سریال Welcome to Samdalri 2023 نیز در آپدیت‌های بعدی و پس از انتشار درام به مقاله اضافه خواهند شد. زمان پخش سریال به سامدالری خوش آمدید 2 دسامبر 2023 (11 آذر 1402) است و شنبه ها و یکشنبه ها از jtbc پخش می‌شود. شما می‌توانید از این تاریخ با دانلود سریال Welcome to Samdalri 2023 از تماشای سریال جی چانگ ووک و شین هه سان در کنار هم لذت ببرید. تیم سازنده این سریال خاطر نشان کرده‌اند که برای به تصویر کشیدن آرامش، آشنایی و صمیمیت حاصل از کلمه زادگاه، به زیبایی فیلمبرداری نیز توجه ویژه ای داشته‌ایم. لطفا منتظر اولین قسمت نمایش “به سامدالری خوش آمدید” باشید، درامی که آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد و در عین حال شما را در میان زندگی پر مشغله روزمره تان می‌خنداند.

سخن آخر

با معرفی سریال کره ای به سامدالری خوش آمدید همراهتان بودیم. نظر شما درباره پروژه جدید شین هه سان و جی چانگ ووک چیست؟ شما نیز مانند ما برای انتشار هرچه سریع تر این درام هیجان زده هستید؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو