برای خرید اکانت یوتیوب به صورت تضمینی و ارزان به کدام فروشگاه برویم؟

منبع: فیگار

1

1402/9/6

08:57


یوتیوب یکی از قدرتمند ترین پلتفرم های اشتراک ویدئو در جهان است که امکان اشتراک گذاری انواع ویدئو های علمی، آموزشی، تفریحی، هنری و سایر موضوعات مختلف را برای میلیاردها…

برای خرید اکانت یوتیوب به صورت تضمینی و ارزان به کدام فروشگاه برویم؟

یوتیوب یکی از قدرتمند ترین پلتفرم های اشتراک ویدئو در جهان است که امکان اشتراک گذاری انواع ویدئو های علمی، آموزشی، تفریحی، هنری و سایر موضوعات مختلف را برای میلیاردها کاربر جهانی فراهم نموده است. اگر به دنبال آگاهی از موضوع خاصی باشید یا قصد دارید یک ویدئوی خاص را تماشا کنید، به احتمال زیاد آن را در یوتیوب خواهید یافت. نکته جالب توجه و دلیل اصلی استقبال بسیار بالای کاربران از پلتفرم یوتیوب، رایگان بودن عمده ویدئوها و کلیپ های آن است که موجب استفاده بسیار بالای کاربران از این سرویس ویدئویی آنلاین شده است. پلتفرم یوتیوب توسط شرکت گوگل تاسیس شده است و امکان دسترسی کاربران جهانی را به کانال های مختلف و ویدئوهای مورد علاقه آنان، فراهم نموده است. یوتیوب امکان درآمدزایی برای طیف گسترده ای از کاربران خود را که استعداد و امکان تولید محتوای ویدئویی دارند، فراهم نموده است و از این رو تعداد بارگذاری ویدئوها و تولید محتواهای کاربران روز به روز در حال افزایش بوده و پلتفرم یوتیوب را به جز موضوعات تفریحی و سرگرمی، به یک ابزار آموزشی، ارتباطی و آگاهی بخش در سراسر جهان مبدل ساخته است.

یوتیوب دارای چه سرویس هایی است؟

پلتفرم یوتیوب امکان اشتراک گذاری تولید کنندگان محتواهای ویدئویی و دسترسی به محتواهای ویدئویی تولید شده توسط دیگر کاربران را فراهم نموده است و از این جهت دارای محبوبیت بالایی می باشد. این پلتفرم دارای دو نوع سرویس دهی اصلی و پرمیوم است که در ادامه در مورد آن ها توضیح می دهیم.

سرویس یوتیوب اصلی:

یوتیوب اصلی شامل وب سایت یوتیوب است که تمامی کاربران جهانی به صورت رایگان به آن دسترسی آنلاین داشته و می توانند ویدئوهای بی شماری در موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی، آموزشی و علمی و سایر محتواهای دیگر را به صورت رایگان و بدون صرف هزینه و تنها با پیش شرط اتصال به اینترنت، تماشا بکنند.

سرویس یوتیوب پرمیوم:

سرویس یوتیوب پرمیوم یک سرویس پولی و نامحدود برای دسترسی به طیف گسترده ای از محتواهای ویدئویی از جمله ویدئوهای پولی و غیر پولی است که از محبوب ترین سرویس های شرکت گوگل به شمار می رود. شما با خرید اکانت یوتیوب می توانید در کنار یوتیوب پرمیوم به یوتیوب موزیک نیز دسترسی داشته باشید و به صورت همزمان از دو سرویس محبوب گوگل استفاده نمایید. همچنین امکان دانلود ویدئوها و پخش با کیفیت تر محتواهای مختلف ویدئویی برای شما فراهم می شود. با خرید اکانت youtube همچنین می توانید به تماشای ویدئوهای مورد علاقه خود بدون تبلیغات آزار دهنده بنشینید و تمامی این تبلیغات ابتدا، وسط و انتهایی ویدئوها برای شما حذف می شود. با خرید اکانت youtube می توانید از پخش ویدئو و آهنگ به صورت آفلاین نیز لذت ببرید.

برای خرید اکانت یوتیوب به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به محدودیت ها و تحریم های ایران امکان خرید مستقیم اکانت یوتیوب برای کاربران ایرانی فراهم نیست و باید این اکانت را از سایت های واسطه خریداری کنند. خرید اکانت youtube از سایت های معتبر و مطمئن دارای اهمیت بالایی است. یکی از فروشگاه های آنلاین خرید اکانت سرویس های پرطرفدار جهانی، فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ است که بیش از 35 اشتراک پرمیوم از سایت های پر طرفدار خارجی را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. در مکسیمم شاپ کاربران می توانند با خیالی آسوده و خدمات عالی به خرید اکانت یوتیوب و همچنین خرید اکانت انواتو و نیز خرید اکانت گرامرلی و سایر سرویس های مفید و پرطرفدار بپردازند. مکسیمم شاپ کیفیت این اکانت ها را تضمین کرده و خدمات منحصر به فرد به مشتریان هوشمند خویش ارائه می دهد.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو