چگونه با ثبت نام در آلپاری جایزه ببریم؟

منبع: فیگار

2

1402/9/16

17:54


به‌عنوان یک فارکس تریدر و یا فردی که به‌تازگی قدم به دنیای معامله‌گری در بازار مالی فارکس گذاشته است، احتمالا با نام آلپاری آشنا هستید و یا حداقل یک‌بار این…

چگونه با ثبت نام در آلپاری جایزه ببریم؟

به‌عنوان یک فارکس تریدر و یا فردی که به‌تازگی قدم به دنیای معامله‌گری در بازار مالی فارکس گذاشته است، احتمالا با نام آلپاری آشنا هستید و یا حداقل یک‌بار این اسم را شنیده‌اید. آلپاری به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین بروکرهای فارکس جهان، با گام‌های مطمئن و تجربه بیش از دو دهه، به شما فرصت می‌دهد تا در دنیای معاملات مالی، پا به عرصه بگذارید اما به‌نظر شما چگونه می‌توان از این فرصت بهترین استفاده را داشت؟

در این مقاله شما را با فرصت بی‌نظیری آشنا می‌کنیم که با شرکت در جشنواره پاییزی آن که شامل ثبت نام و احراز هویت در بروکر آلپاری است، می‌توانید در قرعه کشی جوایز ارزنده آن شرکت کرده و برنده آن باشید! البته این جشنواره در سه بخش متنوع برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. همراه ما باشید!

آلپاری چیست؟

بروکر آلپاری از معدود کارگزاری‌هایی است که به ایرانیان خدمات ارائه کرده و ویژگی‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران تنها با ۱ دلار امکان افتتاح حساب در آلپاری را پیدا کرده و همچنین می‌توانند حساب‌های متنوعی را در این کارگزاری افتتاح کنند.

وجود بیش از ۲۵۰ نماد معاملاتی مختلف در کنار امکان استفاده از حداکثر لوریج ۱:۳۰۰۰ در آلپاری بسیار جذاب بوده و کاربران آن می‌توانند از طریق روش‌های متنوعی مانند ریالی، پرفکت‌مانی، بیت کوین، تتر و سایر رمز ارزها اقدام به انجام تراکنش کنند. پشتیبانی از زبان فارسی، قابلیت کپی تریدینگ و حساب اسلامی نیز از دیگر امکانات بروکر آلپاری به شمار می‌روند.

نحوه ثبت نام در بروکر آلپاری

ثبت نام در بروکر آلپاری بسیار ساده بوده و با استفاده از زبان فارسی به راحتی می‌توان در آن ثبت نام را انجام داد. برای این منظور ابتدا کافی است وارد سایت آلپاری شده و به صفحه ثبت نام در بروکر بروید. در این بخش با پر کردن مشخصات فردی مانند نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن همراه و در آخر زدن تیک تاییدیه اطلاعات می‌توانید دکمه ادامه را فشرده و به صفحه بعدی بروید.

در صفحه جدید نیز شهر و کشور تابع را مشخص کرده و بر روی ادامه کلیک می‌کنید. سپس روش ارسال کد تایید اطلاعات را از بین گزینه‌های ایمیل و پیامک انتخاب کرده و کد امنیتی داده شده را در محل مناسب قرار داده و بر روی گزینه دریافت کد کلیک کنید.

پس از دریافت کد تایید ارسال شده به ایمیل و یا گوشی همراه خود آن را در محل مشخص شده قرار داده و چنانچه کد معرف در اختیار دارید می‌توانید آن را نیز به صورت اختیاری وارد کرده و بر روی اتمام ثبت نام کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در بروکر آلپاری

مرحله بعدی شامل انتخاب رمز عبور و تکرار آن است که پس از انتخاب یک رمز قوی می‌توانید گزینه فعال سازی را زده و ثبت نام را به پایان برسانید. البته با انجام تایید حساب در پایان کار می‌توانید به طور کامل عملیات را به پایان برسانید. برای این کار وارد پروفایل خود شده و روی حساب من و سپس اطلاعات شخصی کلیک کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که در آن جنسیت و تاریخ تولد را وارد کرده و بر روی تایید ایمیل کلیک می‌کنید.

در آخرین مرحله از ثبت نام در بروکر آلپاری نیز جهت احراز هویت لازم است نوع مدرک ارسالی خود را مشخص کرده و یک عکس از آن در محل مشخص شده بارگزاری کنید. حال تنها کافی است مدتی صبر کنید تا حسابتان مورد تایید کارگزاری قرار گرفته و اجازه شروع فعالیت برای شما صادر شود.

چگونه در جشنواره پاییزی شرکت کنیم؟

چگونه در جشنواره پاییزی شرکت کنیم؟

 

جشنواره پاییزی بروکر آلپاری شامل سه بخش بوده که برای شرکت در بخش اول آن تنها کافی است که در بروکر آلپاری ثبت نام و احراز هویت کرده و از شانس برنده شدن در قرعه کشی ۵ عدد ایرپاد بهره‌مند شوید. البته فراموش نکنید برای ثبت نام در این جشنواره باید حتما از کد معرف ۱۲۶۰۳۴۷ (مربوط به مجموعه ایران بروکر) استفاده کنید.

افراد به محض ثبت نام در آلپاری و دریافت تاییدیه یک کد کابین دریافت کرده که با وارد کردن آن در فرم جشنواره پاییزی به صورت خودکار وارد قرعه کشی شده و شانس برنده شدن پیدا می‌کنند. این جشنواره تا پایان آذر ماه ادامه دارد و هنوز برای شرکت در آن فرصت کافی باقیست.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این جشنواره مربوط به معامله‌گرانی است که دانش و تجربه کافی در بازار مالی فارکس را دارند و به‌نوعی معامله‌گر هستند. برای معامله‌گرانی که بیشترین حجم ترید را داشته باشند جوایز ارزنده‌ای همچون PS5، اپل واچ و ایرپاد در نظر گرفته شده است.

سخن نهایی چگونه با ثبت نام در آلپاری جایزه ببریم؟

بروکر آلپاری طی سال‌های فعالیت خود در بازار فارکس، نشان داده است که همیشه در تلاش برای فراهم کردن جدیدترین امکانات و مزایا برای کاربران خود بوده و در اقدام اخیر نیز با برگزاری جشنواره پاییزی فرصت مناسبی را برای کاربران جهت به دست آوردن جوایز بسیار ارزشمند فراهم کرده است.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو