اوتت‌مارکتس؛ سود تضمینی با بهترین بروکر آسیا

منبع: فیگار

2

1402/9/26

10:58


در شرایطی که وضعیت اقتصاد هر روز بحرانی‌تر می‌شود؛ کار عاقلانه این است که به دنبال سرمایه‌گذاری دارایی‌ها و تزریق آنها به بازارهای مالی باشیم. سود کردن با استفاده از…

اوتت‌مارکتس؛ سود تضمینی با بهترین بروکر آسیا

در شرایطی که وضعیت اقتصاد هر روز بحرانی‌تر می‌شود؛ کار عاقلانه این است که به دنبال سرمایه‌گذاری دارایی‌ها و تزریق آنها به بازارهای مالی باشیم. سود کردن با استفاده از سرمایه راه‌های مختلفی دارد. یکی از آنها تزریق سرمایه به بازارهای مالی جهانی مثل فارکس است. در گذشته، برای وارد شدن به این بازار در کنار پول قابل توجه، نیازمند آموزش و تجربه بودیم. به این ترتیب می‌توانستیم اطمینان حاصل کنیم که بعد از مدت زمان مشخص به سود دست پیدا می‌کنیم.

اما این روزها برای ورود به دنیای معامله‌گری نیازی به سرمایه کلان نیست. وجود یک کارگزاری معتبر با خدمات مناسب می‌تواند راه را برای وارد به بازارهای مالی جهانی باز کند. کارگزاری اوتت مارکتس با تمرکز بر نیازهای معامله‌گران ایرانی، گزینه‌ای ایده‌آل برای آنها محسوب می‌شود.

به این ترتیب نه تنها خیال‌مان بابت حفظ ارزش اموال راحت می‌شود بلکه در کنار آن می‌توانیم به سوددهی برسیم و از اموال راکد، درآمد کسب کنیم. در این نوشته مجوزها و تاییدیه‌های کارگزاری اوتت، را بررسی و درباره انواع حساب‌ها و خدمات خاص این بروکر برای ایرانی‌ها صحبت خواهیم کرد.

جهت ارتباط با چت زنده  و 24 ساعته ی پارسی زبان اوتت مارکتس کلیک کنید

 

 

تایید رگوله‌های جهانی، دلیل اعتماد به اوتت‌مارکتس

برای اعتماد به یک کارگزاری باید ببینیم که مجوز کدام نهادهای را مالی را دارد و از سوی کدام یک از آنها رگوله شده است. کارگزاری Otet Markets دارای رگوله از سه کشور کوموروس، مارشال و‌ سن لوسیا است.

از جمله موفقیت‌های کارگزاری اوتت‌مارکتس در سال ۲۰۲۳ این بود که توانست اولین مجوز و تاییدیه خود را از «اتحادیه کوموروس» دریافت کند. رگولاتور اتحادیه کوموروس یکی از نهادهای نظارتی معتبر جهانی است که به‌طور منظم فعالیت‌های کارگزاری‌های معاملاتی را تحت نظارت قرار می‌دهد.در حال حاضر بروکر اوتت توسط «اتحادیه کوموروس» به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است.

«جمهوری جزایر مارشال» دومین رگولاتوری است که عملکرد اوتت را تایید کرده است. این کارگزاری در «جزایر مارشال» با شماره ۱۱۸۹۲۲ ثبت شده و از سوی آن رگوله شده است. سومین مجوز فعالیت مالی اوتت به عنوان کارگزاری فعال در حوزه‌های فارکس، CFD  و ارزهای دیجیتال از سوی سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی «سن لوسیا» اهدا شده‌است.

سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی (FSRA) مسئول صدور مجوز برای شرکت‌های تجاری بین‌المللی فعال در حوزه‌های مالی (IBC) است. این سازمان، مطابق دستورالعمل‌ها و مقررات از پیش تعیین شده، مجوزهای خود را تحت قوانین بسیار سخت‌گیرانه با بالاترین استاداردهای نظارتی بین‌المللی صادر می‌کند. به این ترتیب اوتت از سوی کوموروس، جزایر مارشال و سن‌لوسیا رگوله شده است.

مشاهده ی مجوز های بین المللی اوتت مارکتس

وارد شدن نام اوتت مارکتس در سایت MyFXBook  و قرار گرفتن نام آن در کنار سایر کارگزاری‌های مشهور و معتبر دنیا افتخار دیگری برای این بروکر است که مهر تاییدی بر اعتبار آن نیز محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اوتت این است که شناسه مالی آن در رسانه بزرگ بلومبرگ ثبت و تایید شده‌است. به همین خاطر می‌توان شفافیت فعالیت‌های مالی این بروکر را از طریق شناسه اشخاص حقوقی بلومبرگ (LEI) مورد بررسی قرار داد.

در کنار اینها باید به کسب یک جایزه خاص در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد که موجب شد فهرست افتخارات اوتت مارکتس، در مدت زمانی کوتاه، پر بارتر شود. این جایزه مربوط به کسب جایگاه «بهترین بروکر معاملات رمزارز آسیا در سال ۲۰۲۳» است که از سوی «فارکس اواردز» اهدا می‌شود.

«فارکس اواردز»، سازمانی است که فعالیت کارگزاری‌های فارکس را بر اساس خدمات باکیفیت، متنوع و خلاقانه به مشتریان مورد بررسی قرار می‌دهد. بر همین اساس، اوتت توانست از میان ۳۰ نامزد منتخب چنین جایزه معتبری را کسب کند.

اوتت‌مارکتس؛ سود تضمینی با بهترین بروکر آسیا

پلتفرم‌ها و طرح‌های تشویقی بروکر اوتت برای کسب سود بیشتر

کارگزاری اوتت دو پلتفرم معاملاتی پیشرفته متاتریدر MT5 و سی‌تریدر cTrader را به کاربرانش ارائه می‌دهد که جزو پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای معامله‌گری جهانی هستند. MT5، رابط کاربری ساده‌، ابزارها و قابلیت‌های متعددی ارائه می‌دهد که برای تمامی معامله‌گرها در هر سطحی مناسب است. cTrader علاوه بر این موارد، قابلیت‌های برنامه‌نویسی گسترده‌تری ارائه می‌کند.

در کارگزاری اوتت ۷ نوع حساب معاملاتی وجود دارد که از این تعداد ۵ نوع حساب معاملاتی مربوط به متاتریدر است و ۲ نوع باقی مانده در پلتفرم سی‌تریدر در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. این پلتفرم‌ها را می‌توان به راحتی از از وب‌سایت فارسی‌زبان این کارگزاری دانلود و نصب کرد.

همچنین در  بروکر اوتت کنار روش‌های معامله‌گری و سرمایه‌گذاری معمول، طرح‌های مختلف پراپ‌تریدینگ و کپی‌تریدینگ برای کسب سود بیشتر به کاربران ارائه می‌شود. طرح‌های مختلف «پراپ‌تریدینگ» اوتت نوعی کمک سرمایه برای معامله‌گران است. از این طریق، آنها می‌توانند با سرمایه‌ی بیشتر  روی نمادهای متنوع‌تری ترید کنند و به سودهای بالاتری برسند. در اوتت در بازه‌های زمانی مختلف، طرح‌های متنوعی از پراپ اجرا می‌شود.

طرح «کپی‌تریدینگ» نیز در واقع نوعی استراتژی معاملاتی و یک روش معامله‌گری غیرمستقیم است که به وسیله آن تمام معاملات ارائه‌دهنده یا مستر در حساب سرمایه‌گذار رونویسی می‌شود. در بروکر اوتت مارکتس یک لیست گسترده از معامله‌گران حرفه‌ای برای کپی تریدینگ وجود دارد تا افراد بتوانند بهترین معامله‌گر و مستر را برای خود انتخاب کنند.

علاوه بر اینها، بونوس‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در نظر گرفته شده می‌تواند هیجان معامله‌گری با بروکر اوتت را چند برابر کند. از جمله آنها می‌توان به بونوس تولد، بونوس واریز، کش‌بک، کمیسیون صفر درصدی و بونوس ۱۵۰ درصدی اشاره کرد.

اوتت‌مارکتس، بورکر مورد علاقه ایرانی‌ها

به خاطر «وجود بخش زبان فارسی» در سایت کارگزاری اوتت‌مارکتس، این بروکر به یکی از انتخاب‌های تریدرهای ایرانی تبدیل شده‌است. علاوه بر آن، برای آسان و سریع انجام شدن روند ثبت‌نام در اوتت مارکتس، فایل‌های آموزشی به زبان فارسی تهیه شده و تمامی فرآیندهای ثبت‌نام، ساخت حساب کاربری و حساب‌های معاملاتی مختلف قدم به قدم با بیانی ساده در این فایل‌ها برای کاربران ایرانی توضیح داده شده است.

ویژگی خاص دیگر بروکر اوتت برای ایرانی‌ها این است که از یک تیم پشتیبانی با تجربه و خبره فارسی‌زبان، مخصوص کاربران ایرانی استفاده می‌کند. پشتیبانی در این تیم به زبان‌های مختلفی انجام می‌شود که زبان فارسی یکی از آنها است.

مزایای مهم تیم پشتیبانی اوتت مارکتس این است که خدمات را به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته ارائه می‌کند. به این ترتیب معامله‌گران می‌توانند هر زمان که اراده کنند، به راحتی از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی این کارگزاری در ارتباط باشند.

اوتت‌مارکتس؛ سود تضمینی با بهترین بروکر آسیا

کلام آخر

کارگزاری OtetMarkets با تمرکز بر ارائه‌ی خدمات با کیفیت، مشتری‌مداری، کارمزدهای رقابتی، پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته، نمادهای معاملاتی متنوع و پشتیبانی فعال فارسی‌زبان به صورت شبانه روی در تمامی روزهای هفته از گزینه‌های مناسب برای هر معامله‌گری در دنیای مالی به شمار می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با این بروکر می‌توانید به سایت فارسی‌زبان OtetMarkets به این ادرس  مراجعه کنید. دیگر راه‌های ارتباطی اوتت‌مارکتس شامل ارسال پیام به تلگرام به شماره‌ی 7443945786 (44+) و و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945788 (44+) است.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو