بهترین جاذبه های پوکت

منبع: نوداد

206

1398/8/1

23:07


جزیره پوکت در جنوب غربی کشور تایلند واقع شده و یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی جهان است.

جزیره زیبای پوکت به عنوان بهشت روی زمین شهرت دارد. در این جزیره سواحل شنی زیبایی وجود دارند که تا چندین مایل در کناره ی دریا گسترده شده و آبی گرم و زلال دارد که برای غواصی مناسب اند. سواحل غربی پوکت شامل خلیج شنی، برآمدگی های سنگی و پرتگاه های عظیم آهکی و نواحی توریستی از قبیل ساحل کامالا، ساحل کارون و ساحل پاتونگ می باشند. اگر علاقه ای به سواحل ندارید، می توایند جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های گسترده نارگیل، شالیزارها، فیل سواری، موج سواری، قایق سواری با قایق های بامبو و بانجی جامپینگ را تجربه کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تور پوکت به بهترین جاذبه های پوکت سفر کنیم. 

پوکت


جاذبه های گردشگری پوکت

پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که در اقیانوس هند و در 867 کیلومتری بانکوک قرار دارد. پوکت شهرت و ثروت خود را در 5 قرن گذشته از طریق استخراج قلع به دست آورده، امروزه قطب گردشگری مهمی در تایلند شده که بازدیدکنندگان متعددی را برای بازدید از سواحل زیبا به خود کشانده است. در ادامه مطلب با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

• خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay)

یکی از معروف ترین گردش های روزانه در پوکت، گردش در خلیج فانگ نگا است که شامل فیل سواری و رانندگی در سواحل شرقی پوکت است. همچنین گشتن جزیره با قایق های کوچک در دریای فانگ نگا است که در آن میمون ها و مرغ های دریایی بدون توجه به دنیای بیرون در آن زندگی می کنند.

• جزیره جیمز باند (Nail Island)

جزیره نیل در پوکت به علت ایفای نقش در فیلم «مردی با اسلحه طلایی» شهرت یافت. حتما بازدید از این جزیره فوق زیبا را از دست ندهید.

• روستای کو پانی (Koh Panyee)

روستای شگفت انگیز کو پانی بر روی آب بنا شده است و در کنار صخره ای بزرگ واقع است. زمانی که گردشگران را از جزیره جیمز باند برمی گرداند، به این روستا می آیند تا ناهار بخورند و از صنایع دستی منطقه خرید کنند.

• شهر قدیمی پوکت (Old Phuket Town)

قسمت قدیمی شهر پوکت جاذبه ای است که اهالی محلی اهمیت والایی به آن می دهند. در شهر قدیمی پوکت انواع مقبره ها، بناها و معابد زیبای مختلف دیده می شوند. معابد مهم این منطقه شامل معبد بودا و چینی می باشند.

• مجسمه بزرگ بودا (Big Buddha Statue)

مجسمه بزرگ بودا در پوکت، یکی از دیدنی ترین جزیره ها محسوب می شود. این مجسمه در بالای تپه های ناکارد (Nakkerd) و بین کاتا و چالونگ واقع شده است. مجسمه ی بودا 45 متر ارتفاع داشته و از فاصله دور نیز به راحتی قابل مشاهده است. در ارتفاعات مجسمه بودا، منظره ای 360 درجه از جزیره خواهید داشت که مناسب برای عکاسی است.

• معبد چالونگ (Chalong)

معابد بودایی نمادهای کشور تایلند هستند و طرفداران خود را دارند. معماری این معابد هم در سبک خاص خود هستند. جزیره پوکت 29 معبد بودایی دارد. معبد چالونگ در فاصله 8 کیلومتری شهر پوکت قرار دارد. این معبد نقاشی ها بسیار زیبا روی دیوارها و معماری منحصر به فردی دارد.

• جزیره فی فی (Phi Phi)

جزیره فی فی یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تاینلد است. سرتاسر جزیره فی فی را صخره های آهکی، سواحل شنی و غارهای مخفی پر کرده اند. به صورت روزانه از پوکت به جزیره فی فی قایق می رود. فی فی در فاصله 48 کیلومتری پوکت واقع شده که در کل از 6 جزیره تشکیل شده است. غار بزرگی به نام غار وایکینگ (Viking Cave) با مساحت 3.2 کیلومتر مربعی اصلی ترین جاذبه جزیر فی فی کوچک است. با وجود مرجان و عمق زیاد، بخش های جنوبی این جزیره مناسب غواصی هستند. بهترین زمان سفر به جزیره فی فی ماه نوامبر تا فوریه است زیرا دریا آرام است.

خرید بلیط پوکت

 بی شک در زمان سفر به پوکت از نحوه خرید بلیط هواپیما پوکت ، قوانین خاص و بایدها و نباید ها اطلاع کامل ندارید. با خرید تور پوکت گلفام سفر، کانترهای خبره گلفام تمامی اطلاعات ضروری در خصوص پوکت را برای شما عزیزان در نهایت حوصله اطلاع رسانی می کنند. همچنین شما می توانید از مطلب گردشگری موجود در سایت گلفام سفر و صفحات اجتماعی از قبیل اینستا و تلگرام با جدیدترین اخبار گردشگری و مطالب جذاب آشنا شوید.

پوکت


آکواریوم پوکت (Phuket Aquarium)

آکواریم پوکت تحت نظر مرکز حیات دریایی بوده و به تازگی تعمیر و بازسازی شده است. جاذبه های دریایی و ماهیان رنگارنگ آب های شیرین در آکواریوم دیده می شوند. تونل 10 متری زیر آب محبوبیت بالایی دارد و روش خوبی برای دیدن حیوانات دریایی از نزدیک است. همچنین می توانید در آکواریوم های عظیم لاکپشت های بزرگ، ماهی های نورانی و حیوانات بومی این مناطق را ببینید.

هزینه های کنترل شده و خدمات آژانس در شهر مقصد

زمانی که شما عزیزان از آژانس مسافرتی گلفام سفر تور کامل خریداری می کنید و رزرو آنلاین هتل پوکت را انجام می دهید برای خدماتی از قبیل هزینه بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل و در برخی مقاصد گشت رایگان شهری اقدام های لازم انجام می شود. که این امر نه تنها در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند بلکه آسایش خیال در طول مسافرت را تضمین می کند. همچنین کانترهای پذیرش گلفام سفر به صورت آنلاین پیگیر مسافران بوده و آماده برای رفع مشکلات شما می باشند. همچنین آژانس مسافرتی گلفام سفر در خصوص تورهای زمان بندی شده ی خود یک فاصل PDF در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که تمامی فعالیت های شما را معرفی می کند.

پوکت


اطمینان از محل اقامت

کافیست شما هتل مورد نظرتان و نوع اتاق خود را انتخاب کنید. کانترهای آژانس گلفام سفر در اسرع وقت برای شما اتاق مورد نظر در هتل شما را رزرو می کنند و در صورت منصرف شدن شما می توانید ظرف چند دقیقه رزرو خود را کنسل کنید.

• امنیت در سفر

زمانی که شما به تنهایی سفر می کنید تمامی خرج ها، هماهنگی ها و حتی برقراری امنیت در سفر بر عهده خودتان است. آژانس مسافرتی گلفام سفر با انجام تمامی هماهنگی ها و اعلام اخطارها به شما عزیزان به دنبال ایجاد فضایی امن برای گذراندن تعطیلاتی فراموش نشدنی می باشد.

• لذت خرید اینترنتی بلیط

آژانس گلفام سفر برای آسایش شما عزیزان نحوه خرید بلیط را به راحت ترین حالت ارائه می دهد. برای خرید بلیط اینترنتی کافیست وارد سایت گلفام سفر بشوید و در صفحه نخست، شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و کلاس پروازی را انتخاب کرده و روی دکمه ی جستجو کلیک کنید. سپس لیست پرواز های موجود بر حسب ارزان ترین به گرانترین نمایش می دهد. شما می توانید با همراه داشتن کارت بانکی و کارت ملی برای خرید بلیط های پرواز داخلی و همراه داشتن کارت بانکی و پاسپورت برای خرید بلیط های پرواز خارجی اقدام کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی http://bia2safa.net/goto/web/url/816998




مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو