دانلود انیمیشن سگ های قطب شمال Arctic Dogs 2019

منبع: دانلود ها

150

1398/9/17

02:21


دانلود انیمیشن سگ های قطب شمال – Arctic Dogs 2019

انیمیشن-Arctic-Dogs-2019

نام انیمیشن: Arctic Dogs – سگ های قطب شمال

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سگ های قطب شمال (به انگلیسی: Arctic Dogs 2019) در مورد روباهی است که در بخش انفجارهای قطب شمال کار می کند و رویاهای بزرگ تری را در سر می پروراند. او همیشه آرزو می کند که به مقام سگ والاتری دست پیدا کند و بتواند به عنوان پیشرو سگ های پیک فعالیت کند. او به منظور اینکه شایستگی های خود را ثابت کند، بسته ای مرموز را به یک پایگاه مخفی می برد و قصد دارد که با موفقیت در این کار، آخرین قدم ها را برای تبدیل شدن به یک پیشرو بیپماید. اما اتفاقات آن طور که باید پیش نمی روند و او متوجه می شود که قلعه تحت نظارت شخصی است و او در آن جا گیر می افتد. او نبوغ شیطانی عجیبی دارد و لشکری از نیروهای عجیب را فرماندهی می کند. آنها بی خبر از همه ی اهالی قطب شمال، در حال حفاری زیر سطحی پوشیده از برف هستند و خطر زیادی برای این سکنه محسوب می شود.

انیمیشن Arctic Dogs 2019 روباهی دوست داشتی را در مرز این ماموریت قرار می دهد و او باید این نقشه شوم را متوقف کن. این روباه سوویفتی نام دارد و می تواند از دوستان خودش هم کمک بگیرد. دوستان وی یک خرس به همراه برتا و لئوپولد است که می توانید تئوری پردازی کنند و یکی از آن ها هم مهندس کارکشته ای است. سوویفتی تیم خوبی دارد و می تواند این ماموریت بزرگ را به خوبی پشت سر گذارد. فضای فان انیمیشن رفته رفته هیجان بیشتری به خود می گیرد و شخصیت ها در معرض خطر قرار می گیرند. وجود صداپیشه های شاخص از جمله هایدی کلوم از دیگر ویژگی های این انیمیشن است.

info

Swifty the Arctic Fox (Jeremy Renner) works in the mailroom of the Arctic Blast Delivery Service, but he has much bigger dreams. He yearns to become a Top Dog, the Arctic’s star husky couriers. To prove he can do it, he commandeers one of the sleds and delivers a mysterious package to a secret location. Once there, he stumbles on a hidden fortress overseen by the nefarious Otto Von Walrus (John Cleese). The blubbery evil genius commands an army of oddly polite puffin henchmen. Swifty discovers Otto Von Walrus’ villainous plan to drill beneath the snow-packed surface to unleash masses of ancient gas to melt the Arctic and become the world’s supreme ruler. To stop this sinister scheme, Swifty enlists the help of his friends: PB (Alec Baldwin), a neurotic polar bear, Lemmy (James Franco), a scatterbrained albatross, Jade Fox (Heidi Klum), a brainy engineer, Leopold (Omar Sy) and Bertha (Heidi Klum), two conspiracy theorist otters and Magda (Anjelica Huston), his curmudgeonly boss.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو