طرز تهیه سالاد گرجی خوش طعم و ایده آل

منبع: آرگا

2

1402/9/30

18:08


طرز تهیه سالاد گرجی با یک رسپی ویژه در این بخش قرار داده شده است که شما علاقه مندان با نحوه تهیه آن آشنا می شوید. این سالاد ترکیب عالی دارد.

یکی از انواع سالادهای محبوب خانگی که در این بخش رسپی عالی از آن را مطالعه می کنید، سالاد گرجی است. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه سالاد گرجی که یک رسپی عالی دارد، آشنا شوید.

برای داشتن انواعی از سالادها می توانید در ارگا همراه ما باشید. طرز تهیه سس کرن و طرز تهیه سالاد کلم نیز در لینک قرار داده شده است که مطالعه می کنید.

سالاد گرجی خانگی

مواد اولیه:

  • بادمجان کبابی: ۴ عدد
  • گردو: ۱۰۰ گرم
  • فیله مرغ: ۲۵۰ گرم
  • سرکه بالزامیک: ۳ قاشق غذاخوری
  • فلفل: ۲ عدد
  • گشنیز: ۱ دسته
  • پیاز قرمز: ۱ عدد
  • نمک: به میزان لازم
  • سرکه سفید: ۱ چهارم فنجان

طرز تهیه سالاد گرجی:

ابتدا بادمجان ها را شسته و با پوست روی حرارت بگذارید تا به صورت کبابی درآید. فلفل ها را نیز کبابی کنید. برای کباب کردن آن می توانید از منقل و یا حرارت گاز هم استفاده کنید.

مواد لازم سالاد گرجی

بادمجان های کبابی را پوست کنده و آن را ساطوری نمایید. در این بخش بادمجان ها را درون ظرفی ریخته و کنار بگذارید. در این بخش به سراغ آب پز کردن مرغ ها بروید.

مرغ را درون قابلمه ای ریخته و مقداری ادویه به آن اضافه کنید. مقداری پیاز نیز درون قابلمه ریخته و زمان دهید تا مرغ پخته شود. مرغ های آب پز شده را آبکش کرده و خرد کنید. می توانید آن را به صورت ریش ریش خرد نمایید.

حالا باید پیاز را خرد کرده و به همراه مرغ به مواد ساطوری شده بادمجان کبابی و فلفل کبابی های ساطوری اضافه نمایید و خوب ترکیب کنید. سرکه سفید را نیز اضافه نمایید. مواد را هم زده تا سرکه به خورد مواد برود.

در این مرحله از طرز تهیه سالاد گرجی باید گشنیز را خرد نمایید. مقداری مغز گردو نیز خرد کرده و به سالاد خود اضافه کنید. در این مرحله می توانید از مقداری سرکه بالزامیک، نمک، فلفل و ادویه های دلخواه نیز استفاده کنید.

طرز تهیه سالاد گرجی

کمی زمان دهید تا سالاد خوب مزه دار شده و مواد به خورد یکدیگر بروند. این سالاد را می توانید با انواعی از سس های خانگی خوشمزه سرو نمایید. طعم‌ این سالاد بی نظیر است و شما می توانید یک رسپی ویژه اد آن را مطالعه کنید.

این سالا خوشمزه خانگی را می‌توانید در کنار غذاهای دیگر نیز داشته باشید. برای تزئین روی این سالاد نیز می توانید از جند برگ نعناع تازه استفاده کنید. این‌ نوع سالادها طعم فوق العاده ای دارند‌ و یک نوع سالاد جدید و متنوعی هستند که می توانید به عنوان عصرانه و برای پذیرایی از مهمان های خود استفاده کنید.

استفاده از سبزی های متنوع و معطر در این سالا نیز دلخواهی بوده و شما می توانید از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید. این سالاد یکی از انواع سالادهای خانگی بوده و شما می توانید در این بخش با نحوه تهیه این نوع سالاد آشنا می شوید. این سالاد را می توانید به عنوان یک سالاد پیش غذا یا یک سالاد غذایی استفاده کنید. سرو این غذا در مجالس نیز یک ایده جذاب بوده که شما از آن استفاده می کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو