طرز تهیه سالاد وینگرت خوش طعم به سبک آشپزهای روسی

منبع: آرگا

2

1402/8/9

19:29


اگر به فکر تهیه سالادی متفاوت برای پذیرایی از مهمان ها هستید، سالاد وینگرت گزینه ای مناسب می باشد. آن سالاد روسی یکی از محبوب ترین نوع سالاد در تمامی کشور ها می باشد.

سالاد وینگرت یکی از سالاد های بسیار محبوب و پرطرفدار روسی می باشد که علاوه بر داشتن طعمی متفاوت در مدت زمان بسیار کمی و با استفاده از مواد اولیه نسبتا کمی تهیه کنید. این سالاد یکی از سالاد های رژیمی می باشد که می توانید بدون اضافه کردن کالری سالادی متفاوت را میل کنید. طرز تهیه سالاد وینگرت با استفاده از مواد اولیه خوشمزه ای در این مطلب قرار گرفته شده است.

همانطور که می دانید سالاد ها انواع مختلف و خوشمزه ای مانند سالاد لایه ای، سالاد رست بیف و سالاد رشته فرنگی دارد که این سالاد ها هم مانند سالاد وینگرت دارای طعمی متفاوت و بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمان ها هستند. برای مشاهده طرز تهیه این سه سالاد کافی است تا بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید. سالاد وینگرت بسیار برای پذیرایی از مهمان ها مناسب بوده و می توان آن را به همراه سس های متفاوت سرو کرد.

سالاد وینگرت روسی

مواد لازم

  • خیار شور ۳ عدد
  • هویج ۵ عدد
  • پیاز ۱ عدد
  • سیب زمین ۶ عدد
  • لبو ۳ عدد متوسط
  • سرکه ۳ قاشق غذا خوری
  • نخود فرنگی ۶ قاشق غذا خوری
  • روغن زیتون ۳ قاشق غذا خوری
  • نمک به مقدار لازم

سالاد وینگرت خوشمزه

طرز تهیه سالاد وینگرت روسی

ابتدا برای تهیه سالاد باید لبو ها را با مقداری آب درون قابلمه ای بگذارید تا به خوبی بپزد ولی له نشود. زمانی که لبو ها پخته شدند آن ها را از قابلمه خارج کنید و پوست لبو ها را بگیرید. سپس لبو را به صورت نگینی تقریبا درشت خرد کنید و در کاسه ای مناسب بریزید.

هویج را هم به صورت آب پز بپزید و پس از اینکه پوست هویج را گرفتید آن را هم نگینی به اندازه دلخواه ریز کنید. سیب زمین ها را پوست کنید و به صورت نگینی خرد نمایید. حالا سیب زمینی ها را در مقداری آب بگذارید تا آب پز شود ولی حواستان باشد که سیب زمینی له نشود.

برای پخت سیب زمینی در حدی که خیلی سفت نباشد و به خوبی جوییده شود کافی است اما طوری باشد که فرم خود را از دست ندهد. حالا سیب زمینی را به کاسه لبو اضافه کنید و هویج را هم به آن کاسه اضافه نمایید. پیاز و خیار شور را هم نگینی ریز خرد کنید.

طرز تهیه سالاد وینگرت روسی

در آخر تمامی مواد خرد شده را به همراه نخود فرنگی داخل یک کاسه یعنی همان کاسه ای که می خواهید سالاد را سرو کنید بریزید و یا می توان آن را در قالب بریزید و قالب را فشرده کنید. سپس قالب را در بشقابی برگردانید. در آخر مقداری نمک و سرکه به کاسه بی افزایید و سالاد را هم بزنید. نوش جان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو