طرز تهیه سالاد آووکادو خوشمزه و مقوی

منبع: آرگا

3

1402/6/4

18:07


سالاد آووکادو یک سالاد بسیار خوش طعم و مقوی بوده که با استفاده از مدت زمان کمی و با مواد اولیه نسبتا کمی تهیه می شود. طرز تهیه این سالاد با راحت و خوشمزه ترین در این مطلب قرار دارد.

آووکادو یکی از میوه هایی می باشد که دارای پروتئین و خواص بسیار زیادی از جمله تقویت بینایی، پیشگیری از پوکی استخوان و پیشگیری از بیماری های مزمن دارد. با تهیه سالاد آووکادو و ترکیب آووکادو با دیگر مواد مغذی می توان از تمامی خواص های این میوه بهرمند شد. سالاد آووکادو در مدت زمان کمی تهیه می شود . نیاز به مواد اولیه زیادی ندارد. این سالاد در زمان کمتر از ۱۰ دقیقه تهیه می شود که بسیار مناسب برای پیش غذا و میان وعده است. طرز تهیه سالاد آووکادو با طعمی عالی و خواص زیاد در این مطلب قرار دارد.

سالاد بلغور و سالاد کاهو فرانسوی دو سالاد متفاوت و بسیار خوشمزه هستاند که در سایت آرگا علاوه بر دستور تهیه سالاد آووکادو  مقوی می توان با روش تهیه دیگر سالاد های متفاوت مانند این دو سالاد آشنا شد. همانطور که گفته ایم این سالاد در مدت زمان کمی تهیه می شود و برای تهیه سالاد آووکادو از گوجه، خیار، آووکادو و … مواد اولیه استفاده می شود. برای طعم دار کردن این سالاد بهتری از از لیمو ترش استفاده کنید که البته می توان از آبلیمو هم استفاده کرد. این سالاد را به عنوان پیش غذا و یا میان وعده استفاده کنید.

سالاد آووکادو مفید

 

مواد لازم

  • پیاز قرمز ۱/۴
  • آووکادو رسیده ۲ عدد
  • گوجه خرد شده ۲ فنجان
  • جعفری یا گشنیز ۱/۴ فنجان
  • روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
  • آب لیمو ترش ۱ قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز ۱/۲ قاشق چای خوری
  • نمک و فلفل قرمز به مقدار لازم

سالاد آووکادو مقوی و مفید

 

طرز تهیه سالاد آووکادو مقوی

ابتدا برای تهیه سالاد آووکادو باید یک کاسه بزرگ برداریدو گوجه فرنگی را به صورت نگینی خرد، آووکادو را به صورت مکعبی و گشنیز را خرد کنید و در کاسه بریزید. سپس ۲ قاشق غذاخوری زیتون را به همراه ادویه ها ( نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز ) به کاسه بی افزایید و به آرامی هم بزنید تا آووکادو له نشود و به دیگر مواد سالاد نچسبد و یا می توان ابتدا تمامی مواد را در کاسه ریخت و در آخر آووکادو را اضافه کرد.

طرز تهیه سالاد آووکادو مقوی

 

برای تازه تر ماندن الاد روی کاسه را با استفاده از سلفون بپوشانید و برای به سفره بردن سلفون را بردارید. می توان از کاهو و دیگر سبزیجات برای تزئین این سالاد استفاده کرد که بستگی به سلیقه شما دارد. برای مشاهده و تهیه انواع سالاد های خوشمزه و مقوی بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید تا با دستور های تهیه انواع سالاد ها آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو