معرفی سریال روزی روزگاری بچگی (Boyhood) | بازی تحسین برانگیز شیوان در درامی کمدی

معرفی سریال روزی روزگاری بچگی (Boyhood) | بازی تحسین برانگیز شیوان در درامی کمدی


منبع: پلازا

1

1402/10/9

21:24


معرفی سریال روزی روزگاری بچگی (Boyhood) | بازی تحسین برانگیز شیوان در درامی کمدی

سریال روزی روزگاری بچگی با بازی ایم شیوان و لی شی وو، یک درام کمدی و شاهکار است که ماجراهای به یادماندنی چند نوجوان در دهه 1980 را به تصویر می‌کشد. با بررسی سریال Boyhood همراه ما باشید.

سریال Boyhood یک درام دبیرستانی است که با کارگردانی لی میونگ وو (Lee Myung Woo) که سریال‌های معروفی مانند سریال “One Ordinary Day 2021″، سریال “Backstreet Rookie 2020” و سریال “The Fiery Priest 2019” را در کارنامه کاری خود دارد، و نویسندگی کیم جه هوان (Kim Jae-hwan) ساخته شده است. بازیگر اصلی این درام یعنی ایم شیوان (Im Si-wan)، هنرمندی است که در سریال‌هایش مانند یک جواهر پنهان عمل می‌کند. با اینکه این خواننده و بازیگر همیشه دست کم گرفته می‌شود، اما مثل همیشه برای نشان دادن دوباره توانایی‌های همه‌جانبه‌اش، نقشی متفاوت از بازی‌های قبلی خود را امتحان کرده است. با معرفی سریال روزی روزگاری بچگی همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال روزی روزگاری بچگی

داستان سریال روزی روزگاری بچگی / خلاصه سریال روزی روزگاری بچگی / تعداد قسمت های سریال روزی روزگاری بچگی

داستان سریال Boyhood در دهه 1980 اتفاق می‌افتد. جانگ بیونگ‌ ته (ایم شی وان)، در مدرسه بدترین چیزها را تجربه می‌کند و هم‌کلاسی هایش برای او قلدری می‌کنند، زیرا در پایین ترین سطح سلسله مراتب اجتماعی قرار دارد و فقیر است.

در نهایت، پس از اتفاقی برای خانواده‌اش، او به دبیرستان کشاورزی بویو در استان چونگ‌چئونگ منتقل می‌شود. به محض ورودش به آنجا، همه او را بخاطر شباهت اسمی‌اش با جانگ کیونگ ته (لی شی وو)، که به “ببر سفید” معروف است و یکی از قوی‌ترین و قلدرترین پسرهای منطقه‌ای دیگر است و قرار است به مدرسه آن‌ها منتقل شود اشتباه می‌گیرند و باور دارند بیونگ‌ ته قدرتمند و خطرناک است.

همه چیز برای بیونگ ته تبدیل به یک زندگی رویایی می‌شود و تمام اطرافیانش با احترام با او رفتار می‌کنند، اما زمانی که “ببر سفید” واقعی به عنوان دومین دانش آموز انتقالی وارد مدرسه می‌شود، همه چیز بهم می‌ریزد.

بازیگران سریال روزی روزگاری بچگی

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای روزی روزگاری بچگی آشنا شویم.

ایم شی وان در نقش جانگ بیونگ ته

بازیگران سریال روزی روزگاری بچگی / هنرپیشه های سریال کره ای روزی روزگاری بچگی / سریال Boyhood

ایم شی وان خواننده و بازیگر، متولد 1 دسامبر 1988 است. این هنرمند در آثاری مانند سریال “Summer Strike 2022″، سریال “Run On 2021″، سریال “Hell Is Other People  2019” و سریال “The King in Love 2017” حضور دارد.

لی سون بین در نقش پارک جی یونگ

سریال Boyhood / سریال روزی روزگاری بچگی

لی سون بین خواننده و بازیگر، متولد 7 ژانویه 1994 است. این بازیگر در عناوینی همچون سریال “Work Later, Drink Now  2021-2022” و سریال “Team Bulldog: Off-Duty Investigation  2020” بازی کرده است.

لی شی وو در نقش جانگ کیونگ ته در سریال روزی روزگاری بچگی

boyhسریال روزی روزگاری بچگی / ood سریال Boyhood3

لی شی وو مدل و بازیگر، متولد 19 دسامبر 1999 است. شی وو در آثار دیگری مانند سریال “See You in My 19th Life 2023“، سریال “Pale Moon 2023” و سریال “Here’s My Plan 2021” نقش آفرینی کرده است.

کانگ هه وون در نقش کانگ سئون هوا در سریال Boyhood

سریال Boyhood / سریال روزی روزگاری بچگی

کانگ هه وون خواننده و بازیگر متولد 5 جولای 1999 است. این هنرمند را می‌توانید در سریال “Seasons of Blossom 2022” و سریال “Best Mistake: Season 3 2022” دنبال کنید.

دیگر بازیگران سریال Boyhood

  • کیم یون به در نقش  یو یونگ هو
  • کیم جونگ جین در نقش یانگ چول هونگ
  • پارک گون جو در نقش چو سانگ یو
  • لی سانگ جین در نقش چو هو سوک

نقد سریال کره ای Once Upon a Boyhood 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال روزی روزگاری بچگی گفتیم، ماجراهای این درام درباره پسر ضعیفی به نام بیونگ ته است که همیشه طعمه قلدری است، کتک می‌خورد و زندگی سختی دارد، اما پس از منتقل شدن به مدرسه جدید، همه او را با ببر سفید یک قلدر افسانه‌ای اشتباه می‌گیرند.

دو قسمت اول سریال Boyhood نشان می‌دهد که چگونه جونگ بیونگ ته ضعیف به ببر سفید افسانه‌ای آسان در مدرسه کشاورزی بویو تبدیل می‌شود. و اگر نظر ما را می‌خواهید، همه چیز درباره این سریال بسیار جالب است. شیوان که اکنون سی و چند سال دارد، نقش یک شخصیت دبیرستانی را بازی می کند. اگرچه فاصله سنی قابل توجهی بین شیوان واقعی و شخصیت بیونگ ته وجود دارد، اما او به لطف چهره بچگانه‌اش قابل قبول به نظر می‌رسد.

جونگ بیونگ ته ضعیف و تو سری خور، شبانه به همراه پدر و مادرش، بخاطر شغل غیرقانونی پدرش فرار می‌کند و خانواده او به خانه پدر پارک جی یونگ، همسایه‌ای از دوران کودکی‌اش نقل مکان می‌کنند. جی یونگ دختری شکننده به نظر می‌رسد اما در واقع او در میان دانش آموزان محله با نام عنکبوت سیاه معروف است و هیچ‌کس جرات نزدیک شدن به او را ندارد. جی یونگ از کودکی همیشه به بیونگ ته علاقه داشته و از دیدن دوباره او خوشحال است.

boyhسریال روزی روزگاری بچگی / ood سریال Boyhood3

اما بیونگ ته نگران قلدری و کتک خوردن در مدرسه جدیدش است و به دنبال راهی برای در امان بودن از آسیب بیشتر می‌گردد. او در محله جدید با دوچرخه به یک دانش آموز برخورد می‌کند، بی‌خبر از آنکه او جانگ کیونگ ته خطرناک‌ترین پسر این منطقه است. کیونگ ته پس از این تصادف بصورت موقت حافظه‌اش را از دست می‌دهد.

درست در روز اول ورود بیونگ ته به مدرسه، یک شایعه در میان دانش آموزان می‌پیچد که ببر سفید آسان، قوی‌ترین پسر منطقه قرار است به مدرسه آن‌ها منتقل شود و همه به اشتباه فکر می‌کنند که بیونگ ته همان ببر سفید است. با اینکه بخاطر شخصیت ضعیفش بعضی از افراد به او شک می‌کنند، اما او با خوش شانسی هربار از هر دسیسه ای نجات پیدا می‌کند. او حالا سردسته قوی‌ترین پسرهای مدرسه بویو است که آوازه‌اش در تمام شهر پیچیده و همه سعی می‌کنند دلش را بدست آورند تا از آسیب در امان باشند.

یک شب بیونگ ته و همکلاسی‌هایش بعد از شام با سون هوا زیباترین دختر محله روبرو می‌شوند. بیونگ ته، با حمایت دوستانش، از سون هوا محافظت می‌کند و تبدیل به دوست پسر معروف‌ترین دختر آن منطقه می‌شود. او کم کم سعی می‌کند از دانش‌آموزان ضعیف مراقبت کند و جلوی قلدری و اذیت و آزار بقیه را بگیرد، اما روزهای خوش او زیاد دوام نمی‌آورند.

در ادامه سریال روزی روزگاری بچگی ، کیونگ ته از بیمارستان مرخص می‌شود و هم‌کلاسی بیونگ ته می‌شود. او هنوز حافظه‌اش را بدست نیاورده، به همین دلیل در ابتدا تبدیل به دوست صمیمی بیونگ ته می‌شود، اما پس از یک دعوا و درگیری، دوباره به سرش ضربه می‌خورد و نه تنها حافظه‌اش بر می‌گردد، بلکه حتی بخاطر می‌آورد شخصی که به او برخورد کرد و باعث فراموشی گرفتنش شد همان بیونگ ته است که دارد به جای او یعنی ببر سفید، در مدرسه خوش می‌گذراند.

معرفی سریال روزی روزگاری بچگی / بررسی سریال Boyhood / زمان پخش سریال کره ای روزی روزگاری بچگی

از آن روز به بعد کیونگ ته تبدیل به ترسناک‌تریک کابوس بیونگ ته می‌شود. او حقیقت را برملا می‌کند و مدرسه بار دیگر برای بیونگ ته تبدیل به جهنمی می‌شود که در آن همه به او زور می‌گویند و کتکش می‌زنند. بدتر از همه این است که عشقش سونگ هوا او را رها می‌کند و تبدیل به دوست دختر کیونگ ته می‌شود. بیونگ ته درحالی که سعی می‌کند این روزها را بگذراند، به لطف حرف‌های جی یونگ یا همان بیوه سیاه، تصمیم می‌گیرد تغییر کند و انتقامش را از ببر سفید و افراد قلدر اطرافش بگیرد.

این درام که اجرای پرشور ییم شی وان را به تصویر می‌کشد و حال و هوای قدیمی را به جریان می‌اندازد، علاقه و کنجکاوی تمام تماشاگران را برای دیدن قسمت‌های بعدی به راحتی به خود جلب می‌کند. بیایید به آنچه که سریال Boyhood را بسیار فریبنده می‌کند بپردازیم.

قلب جذابیت سریال Boyhood، چیدمان جذاب تغییر ناگهانی سلسله مراتب اجتماعی است. بیونگ ته، ضعیف در اونیانگ، عادت دارد از دست شکنجه گران خود بگریزد. با این حال، وقتی او به طور تصادفی تبدیل به ببر سفید می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند و او یک قهرمان در میان همسالانش می‌شود. این درام در خط داستانی سرگرم‌کننده رشد می‌کند، جایی که بیونگ ته از یک شایعه استفاده می‌کند تا زندگی خود را تغییر دهد.

تماشای او که در حال و هوای دهه 80 با لفاظی‌های متقاعدکننده ادعا می‌کند «ببر سفید» است، و دیدن فریب‌خوردگی همه علی‌رغم دروغ‌های آشکار، کمدی متفاوتی را ایجاد می‌کند. دیدن بیونگ ته که با شانس و شوخ طبعی از حریفان قوی‌تر پیشی می‌گیرد، رضایتی عجیب و لذتی دوچندان را به ارمغان می‌آورد. بالماسکه مخاطره آمیز او، که باعث می‌شود بارها در لبه پرتگاه قرار گیرد، بینندگان را در نگرانی نگه می‌دارد، در حالی که مخفیانه امیدوارند هویت واقعی او پنهان بماند.

معرفی سریال روزی روزگاری بچگی / بررسی سریال Boyhood / زمان پخش سریال کره ای روزی روزگاری بچگی

ایم شی وان با بازی ماهرانه خود درام را جذاب نگه می‌دارد. او که به‌خاطر بازی به عنوان شخصیت‌های درستکار و با فضیلت‌ شناخته می‌شود، در سریال روزی روزگاری بچگی چرخشی 180 درجه‌ای انجام می‌دهد و شخصیتی عجیب و غریب را به تصویر می‌کشد که قبلا هرگز نشان داده نشده بود. گویش اصیل محلی او، همراه با شخصیتی که رقت انگیز و در عین حال به طرز عجیبی جذاب است، به داستان سرزندگی می‌بخشد. صحنه هایی که او بهترین راه را برای احساس درد کمتر در هنگام کتک خوردن پیدا می‌کند و با حیله گری هویت دروغین خود را به عنوان “ببر سفید” حفظ می‌کند، واقعا خنده دار است. علاوه بر این، عاشقانه ناخوشایند او با سون هوا (کانگ هی وون)، جذابیت معصومانه او را به نمایش می‌گذارد. شی وان، بدون ترس از قربانی کردن تصویر خود، با اداهایی که به تصویر می‌کشد طنز و لذت درام را تضمین می‌کند.

یکی دیگر از جذابیت‌های غیرقابل باور سریال، گروهی از پسران با قدرت‌های متفاوت در مبارزه‌اند که در کنار ببر سفید ماجراها را پیش می‌برند. بازیگران نسبتا ناشناسی که با ظاهری روستایی و بامزه، خنده‌دارترین سکانس‌های سریال بوی هود را رقم می‌زنند. در آخر باید از لی شی وو بازیگر نقش کیونگ ته صحبت کنیم. او در ابتدا با ظاهری مهربان و آرام درحالی که حافظه خود را از دست داده نقش یک پسر معصوم را بازی می‌کند و پس از برگشتن حافظه‌اش رفتارش 180 درجه تغییر می‌کند و با لبخندهای ترسناکش با بی‌رحمی، بیونگ ته را شکنجه می‌کند.

تعداد قسمت های سریال روزی روزگاری بچگی 10 اپیزود و ژانر سریال Boyhood نیز اکشن، هیجان‌انگیز، کمدی و جوانی است. اگر در مورد نمرات سریال کره ای روزی روزگاری بچگی کنجکاو هستید، باید بگوییم که این درام در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 7.7 از 10 و در سایت مای دراما لیست امتیاز 8.4 از 10 را به خود اختصاص داده است. با تمام این توضیحات اگر هنوز این درام به یادماندنی را نددیده‌اید، می‌توانید تماشای آن‌را در لیست خود قرار دهید.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال سریال Boyhood همراهتان بودیم. درامی دبیرستانی و کمدی در دهه 80 با حال و هوایی نوستالژیک به همراه گروهی از بازیگران جدید و قدیمی که در کنار هم یک هارمونی به یادماندنی را ثبت کرده‌اند. نظر شما درباره سریال جدید شیوان و لی شی وو چیست؟ از تماشای آن راضی بودید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو