انیمیشن نفرت انگیز (Abominable)؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن نفرت انگیز (Abominable)؛ داستان، بازیگران، نمرات


منبع: پلازا

1

1402/10/10

20:44


انیمیشن نفرت انگیز (Abominable)؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن نفرت انگیز یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2019 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Abominable آشنا شوید.

ژانر انیمیشن نفرت انگیز ماجراجویی و کمدی است. این انیمیشن را DreamWorks Animation و Pearl Studio تولید کردند و Jill Culton و Todd Wilderman در کارگردانی آن همکاری داشتند. تاریخ اکران انیمیشن نفرت انگیز در 7 سپتامبر 2019 برابر با 16 شهریور 1398 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) بود. از جمله افرادی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند می‌توان کلویی بنت (Chloe Bennet)، آلبرت تسای (Albert Tsai)، سارا پالسون (Sarah Paulson) و تسای چین (Tsai Chin) را نام برد. این انیمیشن به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و از نظر فروش نیز موفق بود. همچنین مدت زمان کارتون نفرت انگیز حدود 1 ساعت و 40 دقیقه است. در این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن Abominable 2019 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن نفرت انگیز

انیمیشن Abominable

به خلاصه کارتون نفرت انگیز داستان سه نوجوان و یک Yeti را دنبال می‌کند. Yi و دو دوستش پس از اینکه یک Yeti را در پشت بام ساختمان پیدا کردند می‌خواهند به او کمک کنند که پیش خانواده‌اش برگردد. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Abominable را تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن نفرت انگیز   

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون نفرت انگیز آشنا خواهیم شد.

کلویی بنت

بررسی انیمیشن Abominable 2019

کلویی بنت یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 18 آوریل 1992 برابر با 29 فروردین 1371 در ایالت ایلینوی (Illinois) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Agents of S.H.I.E.L.D. را نام برد. او همچنین در انیمیشن Rally Road Racers محصول سال 2023 صداپیشگی یکی از کاراکترها را بر عهده داشته است. کلویی بنت در انیمیشن Abominable در نقش کاراکتر Yi حضور داشته است.

آلبرت تسای

بازیگران انیمیشن نفرت انگیز

آلبرت تسای یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 5 آگوست 2004 برابر با 15 مرداد 1383 در ایالت کالیفرنیا (California) متولد شد. او کاندید دریافت Critics’ Choice Television Award شده است و همچنین در یکی از قسمت‌های سریال How I Met Your Mother حضور داشت. آلبرت تسای در انیمیشن نفرت انگیز در نقش کاراکتر Peng بازی کرده است.

سارا پالسون

معرفی انیمیشن نفرت انگیز

سارا پالسون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 دسامبر 1974 برابر با 26 آذر 1353 در ایالت فلوریدا (Florida) متولد شد. او جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy کسب کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم 12 Years a Slave و سریال American Horror Story را نام برد. سارا پالسون در انیمیشن Abominable ایفای نقش کاراکتر Dr. Zara را بر عهده داشته است.

تسای چین

بازیگران انیمیشن Abominable

تسای چین یک بازیگر، خواننده و کارگردان چینی است که در تاریخ 1 سپتامبر 1933 برابر با 10 شهریور 1312 متولد شد. از جمله فیلم‌های معروف سال‌های اخیر که او نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Now You See Me 2 را نام برد. تسای چین در انیمیشن نفرت انگیز به ایفای نقش کاراکتر Nai Nai پرداخته است.

نمرات انیمیشن Abominable و نقدهای آن

در این بخش از مقاله به نقد انیمیشن نفرت انگیز و بررسی نمرات آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سه سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7 از 10، 82 از 100 و 61 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه بعضی از نقدهایی که در مورد انیمیشن Abominable به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Chicago Tribune / کیتی والش: 88

این روزها یافتن یک فیلم انیمیشنی مناسب برای کودکان که واقعا شگفت‌زده و خوشحال کند می‌تواند اتفاقی کمیاب باشد. انیمیشن نفرت انگیز از Dreamworks به نویسندگی و کارگردانی مشترک Jill Culton از این نظر موفق بوده است. همه در حالی که داستان سفر یک قهرمان آشنا را دنبال می‌کند که از فیلم‌های دارای موجودات دوستانه مورد علاقه وام گرفته است.

San Francisco Chronicle / پیتر هارتلاب: 75

انیمیشن Abominable همه ویژگی‌هایی را که این روزها از انیمیشن‌های مناسب خانواده انتظار دارید ارائه می‌دهد و خوشبختانه، کمی بیشتر.

New York Post / سارا استوارت: 75

هرگز دیر نیست که فرزندان خود را با احساس و جادوی یک فیلم انیمیشنی هیولایی آشنا کنید.

The New York Times / گلن کنی: 70

انیمیشن Abominable یک داستان بسیار تماشایی و دوست داشتنی است.

IGN / کریس تیلی: 60

انیمیشن نفرت انگیز یک داستان ساده، خوشایند و کوتاه است که قبلا گفته شده، اما این بار چیزی زیباتر روایت شده است.

 The Associated Press / جیک کویل: 50

انیمیشن Abominable به اندازه کافی خوشایند و ساده است، اما احساسات در آن به اندازه کافی نیستند. همچنین، شبیه سایر بخش‌های این انیمیشن غیراورجینال هستند.

 کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن نفرت انگیز پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Abominable 2019 را ببینید و اگر از انیمیشن‌های DreamWorks خوشتان می‌آید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظرتان در مورد انیمیشن نفرت انگیز و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند و در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو