معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

1

1402/10/24

21:22


معرفی سریال با شوهرم ازدواج کن ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال با شوهرم ازدواج کن یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی کره‌جنوبی است که از ابتدای سال 2024 میلادی شروع به پخش کرده است. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی دقیق‌تر سریال Marry My Husband بپردازیم.

سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن، یکی از جدیدترین و پرمخاطب‌ترین آثار سینمای کره محسوب می‌شود که اخیرا منتشر شده است. این سریال، علاوه بر کره، در کشورهای متعددی بر روی آنتن رفته است و در همین مدت کوتاه توانسته نظر مثبت بینندگان را به سوی خود جلب کند. ژانر سریال با شوهرم ازدواج کن، کمدی، درام و فانتزی است؛ ترکیبی استادانه از چند ژانر محبوب سینما که یک مجموعه تلویزیونی جذاب و تماشایی را ایجاد کرده است. کارگردانی سریال Marry My Husband را پارک ون-گوک (Park Won-guk) و هان جین-سئون (Han Jin-seon) برعهده داشته‌اند.

در مورد زمان پخش سریال با شوهرم ازدواج کن، باید گفت که اولین قسمت از این سریال کره‌ای در تاریخ 1 ژانویه 2024 معادل 11 دی 1402 در کره‌جنوبی منتشر شد. همزمان با انتشار سریال Marry My Husband، در کره‌جنوبی، این سریال به‌صورت اینترنتی در بسیاری از کشورهای جهان، همچون آمریکا، انگلیس، آلمان و… نیز منتشر شد. تعداد قسمت های سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن تا به اینجای کار، 16 اپیزود بوده است. باید دید که در ادامه مسیر بر تعداد قسمت‌های آن افزوده خواهد شد یا نه؟! مدت زمان پخش هر قسمت این سریال کره‌ای نیز چیزی در حدود 1 ساعت است. در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

سریال Marry My Husband

همان‌طور که اشاره کردیم، سریال با شوهرم ازدواج کن از یک ژانر کمدی، درام و فانتزی برخوردار است. البته خوب است بدانید که فیلم‌نامه این سریال کره‌ای، جنبه‌ای ملودرام دارد. همچنین، نویسنده با بهره‌گیری از عناصری همچون انتقام، به این فیلم‌نامه قوت و عمق بیشتری بخشیده است. فیلم‌نامه سریال Marry My Husband، به قلم شین یوو-دام (Shin Yoo-dam) نوشته‌شده است؛ نویسنده‌ای ماهر و توانا در خلق داستان‌های جذاب و خیره‌کننده!

داستان سریال با شوهرم ازدواج کن در مورد زنی به نام جی وون است که با مردی به نام پارک مین هوان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را تشکیل داده است. جی وون از زندگی خوب و خوشی برخوردار است. او علاوه بر انجام کارهای مربوط به خانه خود، در بیرون از خانه نیز مشغول به کار است و سعی دارد به هر نحوی، به همسر خود کمک کند و یک زندگی مشترک خوبی را برای خود بسازد. اما داستان از آنجایی جالب می‌شود که جی وون، همسر خود را در حال خیانت کردن می‌بیند! او متوجه می‌شود که پارک مین هوان با دوست صمیمی‌اش رابطه دارد و به این ترتیب، به او و زندگی مشترکشان خیانت کرده است.

این موضوع سبب می‌شود تا بحث و درگیری میان او و همسرش ایجاد شود. سرانجام، درگیری فیزیکی میان جی وون و همسرش باعث کشته‌شدن جی وون می‌شود! اما این اتفاق موجب پایان داستان نمی‌شود و جی وون، به‌طور خارق‌العاده‌ای خود را در 10 سال پیش پیدا می‌کند. یعنی درست زمانی که تازه با پارک مین هوان آشنا شده و در حال قرارگذاشتن با او است! حالا او سعی دارد تا از این فرصت استفاده کند و انتقام خود را از شوهرش بگیرد؛ موضوعی که سبب می‌شود تا جی وون با ماجراها و چالش‌های عجیب و بسیاری مواجه شود که…

بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

در قسمت ابتدایی مقاله به معرفی سریال Marry My Husband 2024 پرداختیم. بازیگران مستعد و توانایی از سینمای کره، در این سریال کمدی و فانتزی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله، به سراغ هنرپیشه های سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پارک مین-یونگ؛ بازیگر نقش جی وون در سریال Marry My Husband

معرفی سریال Marry My Husband 2024

هنرپیشه جوان و پرطرفدار سینما و تلویزیون کره، پارک مین-یونگ (Park Min-Young)، در تاریخ 4 مارس 1986 معادل 13 اسفند 1364 در این کشور چشم به جهان گشود. پارک مین-یونگ ازجمله بازیگران فعال و سخت‌کوش سینمای کره‌جنوبی در دهه گذشته محسوب می‌شود. جالب است بدانید که پارک مین-یونگ به‌عنوان یکی از بازیگران پرطرفدار سینمای کره شناخته می‌شود که در سریال با شوهرم ازدواج کن نیز در نقش شخصیت اصلی سریال حضور دارد.

قد پارک مین-یونگ در حدود 1 متر و 63 سانتی‌متر است. همان‌طور که اشاره کردیم، وی در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار پارک مین-یونگ می‌توان به The Good the Bad the Weird (2008) و Sungkyunkwan Scandal (2010) اشاره کرد.

نا این-هوو؛ بازیگر نقش یو جی-هیوک در سریال با شو‌هر‌م ازدواج کن

بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

بازیگر جوان و مستعد سینمای کره، نا این-هوو (Na In-woo)، در تاریخ 17 سپتامبر 1994 معادل 26 شهریور 1373 در این کشور چشم به جهان گشود. نا این-هوو را می‌توان یکی از بازیگران نسل جدید سینمای کره دانست که اخیرا فعالیت خود در حوزه فیلم و سینما را شروع کرده است. وی در آثار چندی به ایفای نقش پرداخته است و تا اینجای کار، بازیگری توانا و مستعد نشان داده است. از جمله مهم‌ترین آثاری که نا ای-هوو در آن‌ها حضور داشته است، می‌توان به River Where the Moon Rises (2021) و At A Distance, Spring Is Green (2021) اشاره کرد.

سونگ ها-یوون؛ بازیگر نقش جئونگ سو-مین در سریال کره‌ای Marry My Husband

داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

هنرپیشه محبوب و دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون کره، سونگ ها-یوون (Song Ha-yoon)، در تاریخ 2 دسامبر 1986 معادل 11 آذر 1365 در شهر بوچئون این کشور متولد شد. جالب است بدانید که نام اصلی این بازیگر توانا، می-سان کیم (Mi-Sun Kim) است اما وی نام سونگ ها-یوون را برای فعالیت حرفه‌ای خود برگزیده است.

قد سونگ ها-یوون در حدود 1 متر و 60 سانتی‌متر است و او را می‌توان از بازیگران خوش‌چهره و محبوب کره‌ای دانست. علاوه بر این سریال، سونگ ها-یوون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار او می‌توان به Strongest Chil Woo (2008) ،Ghost (2012) و Fight for My Way (2017) اشاره کرد.

لی یی-کیونگ؛ بازیگر نقش پارک مین هوان در سریال کره‌ای با شو‌هر‌م ازدواج کن

ژانر سریال با شوهرم ازدواج کن

بازیگر جوان و شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون کره‌جنوبی، لی یی-کیونگ (Lee Yi-kyeong)، در تاریخ 8 ژانویه 1989 معادل 18 دی 1367 در این کشور متولد شد. اگر از طرفداران سینمای کره‌جنوبی باشید و آثار این کشور را دنبال می‌کنید، بدون شک لی یی-کیونگ را از My Love from Another Star (2013) به خاطر دارید. می‌توان گفت همین سریال تلویزیونی بود که لی یی-کیونگ را به شهرت رساند و مسیر بازیگری را برای او هموار کرد. وی پس از آن، در آثار سینمایی و تلویزیونی ارزشمندی حضور داشته است. از جمله مهم‌ترین آثار لی یی-کیونگ می‌توان به Baby Beside Me (2017) و Descendants of the Sun (2016) اشاره کرد.

گونگ مین-جونگ؛ بازیگر نقش یانگ جو-ران

نمرات سریال Marry My Husband

بازیگر محبوب و توانای سینمای کره، گونگ مین-جونگ (Gong Min-jung)، در تاریخ 30 سپتامبر 1986 معادل 8 مهر 1365 متولد شده است. جالب است بدانید که نام اصلی این هنرپیشه کره‌ای، کیم مین جانگ (Kim Min Jung) است. اما وی نام گونگ مین-جونگ را برای فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کرده است. گونگ مین-جونگ را می‌توان از بازیگران پرکار و فعال کره‌ای دانست که در آثار برجسته و مهم بسیاری حضور داشته است. ازجمله مشهورترین آثار وی می‌توان به Hometown Cha-Cha-Cha (2021) ،Little Women (2022) و Nothing Serious (2021) اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال با شو‌هرم از‌دواج کن

نقد سریال Marry My Husband

تا به این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سراغ نقد سریال Marry My Husband برویم. همچنین در ادامه این بخش، به بررسی نمرات سریال با شوهرم ازدواج کن نیز خواهیم پرداخت.

همان‌طور که اشاره کردیم، سریال Marry My Husband به تازگی کار خود را شروع کرده است و تاکنون تنها چند قسمت ابتدایی آن بر روی آنتن رفته است. توجه داشته باشید که هنوز برای نقد و بررسی این سریال، زود است و باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتری از آن باشیم تا با دیدگاهی بهتر نسبت به نقد سریال با شوهرم ازدواج کن بپردازیم. در حالت کلی، می‌توان به کارگردانی خوب، موسیقی مناسب و شخصیت‌پردازی نسبتاً قوی این سریال، به‌عنوان نقاط قوت آن اشاره کرد.

نمرات سریال Marry My Husband

همان‌طور که در طول متن اشاره کردیم، سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن از اول سال 2024 میلادی بر روی آنتن رفته است و تاکنون تنها چند قسمت ابتدایی از آن بر روی آنتن رفته است. در همین فرصت کوتاه، استقبال بی‌نظیری از سریال Marry My Husband شده است و خیلی زود تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای شده است.

همچنین، سریال Marry My Husband، در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.4 از 10 را به خود اختصاص داده است. حتی می‌توان میزان محبوبیت و موفقیت این سریال کره‌ای را بر اساس نمره آن حدس زد! با توجه به اینکه قسمت‌های زیادی از سریال با شوهرم ازدواج کن پخش نشده است، بدون شک در ادامه مسیر، نمرات این سریال کره‌ای تغییر خواهد کرد.

سخن پایانی

هنرپیشه های سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن پرداختیم. سپس به خلاصه سریال با شوهرم ازدواج کن، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ اکران آن اشاره کردیم امیدواریم که این مطلب، برای شما عزیزان مفید بوده باشد. ممنون که در طول مقاله با ما همراه بودید. لطفا نظرات و نقدهای خود در مورد سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضا خانواده پلازا در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو