سریال زندگی زیبا عشق درخشان ؛ داستان، بازیگران، نمرات

سریال زندگی زیبا عشق درخشان ؛ داستان، بازیگران، نمرات


منبع: پلازا

2

1402/10/28

07:48


سریال زندگی زیبا عشق درخشان ؛ داستان، بازیگران، نمرات

سریال زندگی زیبا عشق درخشان محصول کشور کره جنوبی است و از سال 2019 تا سال 2020 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال beautiful love, wonderful life آشنا شویم.

ژانر سریال کره ای زندگی زیبا عشق درخشان درام، رمانتیک و کمدی است. کارگردانی این سریال را Han Joon-Seo بر عهده داشته است. زمان پخش سریال زندگی زیبا عشق درخشان اولین بار در تاریخ از 28 سپتامبر 2019 برابر با 6 مهر 1398 از KBS2 بود و پخش آن در تاریخ 22 مارس 2020 برابر با 3 فروردین 1399 به پایان رسید. از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان سئول این آه (Seol In-ah)، کیم جائه یونگ (Kim Jae-young)، جو یون هی (Jo Yoon-hee)، یون پارک (Yoon Park) و اوه مین سوک (Oh Min-suk) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال کره ای زندگی زیبا عشق درخشان 100 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 35 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال زندگی زیبا عشق درخشان خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال زندگی زیبا عشق درخشان

سریال beautiful love, wonderful life

به طور خلاصه سریال کره ای زندگی زیبا عشق درخشان در مورد عشق و فریب است. شخصیت‌های اصلی داستان این سریال برای یافتن خوشبختی تلاش می‌کنند و متوجه می‌شوند که عشق و شادی بیشتر وقتی در زندگی ظاهر می‌شود که انتظارش را نداشته‌اند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال beautiful love, wonderful life را تماشا کنید.

بازیگران سریال زندگی زیبا عشق درخشان

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کره ای زندگی زیبا عشق درخشان و نام‌های کاراکترهایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

سئول این آه

بررسی سریال beautiful love, wonderful life

سئول این آه یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 3 ژانویه 1996 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Sunny Again Tomorrow و سریال Business Proposal را نام برد. سئول این آه در سریال beautiful love, wonderful life در نقش کاراکتر Kim Cheong-ah حضور داشته است.

کیم جائه یونگ

معرفی سریال زندگی زیبا عشق درخشان

کیم جائه یونگ یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 30 سپتامبر 1988 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Secret Boutique را نام برد. کیم جائه یونگ در سریال beautiful love, wonderful life ایفای نقش کاراکتر Goo Joon-hwi را بر عهده داشته است.

جو یون هی

هنرپیشه های سریال کره ای زندگی زیبا عشق درخشان

جو یون هی یک بازیگر است که در تاریخ 13 اکتبر 1982 در کره جنوبی متولد شد. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال My Husband Got a Family را نام برد. جو یون هی در سریال beautiful love, wonderful life در نقش کاراکتر Kim Seol-ah بازی کرده است.

یون پارک

بازیگران سریال زندگی زیبا عشق درخشان

یون پارک یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 18 نوامبر 1987 در سئول (Seoul) متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Forecasting Love and Weather را نام برد. یون پارک در سریال beautiful love, wonderful life به ایفای نقش کاراکتر Moon Tae-rang پرداخته است.

اوه مین سوک

معرفی سریال beautiful love, wonderful life

اوه مین سوک یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 آوریل 1980 در سئول متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال It’s Beautiful Now را نام برد. اوه مین سوک در سریال beautiful love, wonderful life ایفای نقش کاراکتر Do Jin-woo را بر عهده داشته است.

نقد سریال beautiful love, wonderful life و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال beautiful love, wonderful life و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال تا الان در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.5 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 7.7 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از بینندگان این سریال که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که با اینکه از یک سریال درام خیلی خوب فاصله دارد اما ارزش دیدن را دارد و در آن به موضوع‌های مختلفی پرداخته شده است. افرادی که از این سریال خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که قسمت‌های اول این سریال جالب است و حال و هوای امیدوارکننده‌ای دارد، سپس به طور کامل بی‌روح و یکنواخت شده و کیفیت آن کاهش می‌یابد. می‌توانید نقدهای بیشتری را در مورد سریال زندگی زیبا عشق درخشان در سایت My Drama List بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال beautiful love, wonderful life پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های کمدی و رمانتیک خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال کره ای زندگی زیبا و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر جدیدی دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو