موس صورت چیست؟ + هنگام خرید موس صورت به چه نکاتی توجه کنیم؟

موس صورت چیست؟ + هنگام خرید موس صورت به چه نکاتی توجه کنیم؟


منبع: زیبامون

602

1398/5/19

17:03


موس صورت چیست؟ و چگونه می توانیم موس صورت مناسبی را خریداری کنیم ؟ برای جواب این سوالات در این پست با زیبامون دات کام همراه باشید.

موس صورت چیست؟ + هنگام خرید موس صورت به چه نکاتی توجه کنیم؟

موس صورت یکی از ابزار آرایشی است که این روز ها طرفداران خودش را پیدا کرده است. موس صورت چیزی بین کرم پودر و پنکیک است که از لحاظ ظاهری به کرم پودر بیشتر شبیه هست و از کاربرد آن برای یک دست ساختن پوست صورت می توان نام برد. موس صورت مثل کرم پودر چرب نیست و از طرفی مانند پنکیک خشک نیست و منافذ را مسدود نمی کند و همچنین خط و چین و چروک را می تواند بپوشاند. ولی همه این عوامل مستلزم آن است که یک محصول درجه یک و با کیفیت انخاب کنید. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر به کاربرد های موس صورت و همچنین راهنمای خریدن موس مناسب صورت بپردازیم.

 

موس صورت

 

مزایا و کاربرد های استفاده از موس صورت

موس صورت کرم پوشاننده با بافت سبک و ماندگاری بالا است. موس صورت با پوشاندن لک، جای جوش و عیوب صورت، پوست را یک دست و صاف می کند ولی به دلیل بافت سبکی که دارد منافذ را مسدود نمی کند و اجازه ی نفس کشیدن از پوست را نمی گیرد. به همین دلیل باعث جوش زدن نمی شود و برای استفاده ی روزانه بسیار مناسب است.

 

موس صورت

 

در ویژگی های موس صورت می توان به: پوشانندگی بالا، لطافت پوست، بافت نرم و سبک، یک دست کردن و صاف کردن پوست، زیرسازی مناسب برای آرایش، تنوع رنگ و مناسب برای استفاده ی روزانه اشاره کرد.

نحوه ی استفاده ی موس صورت

موس صورت را مانند کرم پودر می توان با انگشت، انواع پد و اسفنج بر روی پوست زد.

 

موس صورت

 

انواع موس آرایشی صورت

• بعضی موس ها دارای ضد آفتاب هستند و حداقل اس پی اف موجود در آن ها 10 است که در آرایش های روزانه می تواند موجب محافظت از نور خورشید شود.

• مدل دیگر مت موس ها هستند که بیشتر مناسب افرادی هستند که پوست چرب و مختلطی دارند به این دلیل که مت موس ها خاصیت مات کنندگی دارند.

• مدل های مایع موس های آرایشی مخصوص پوست های خشک هستند.

در هنگام خرید موس های صورت به چه نکاتی توجه کنیم؟

موس صورت باید متناسب با پوست صورت شما باشد. پوست های چرب بهتراست از نوع فشرده شده، کرمی و مات آن استفاده کنند و پوست های خشک بهتر است از مدل های مایع موس صورت استفاده کنند. در زمستان که پوست بیشتر خشک می شود و نیاز به آبرسانی بالاتری دارد بهتر از محصولی با خاصیت آبرسانی بالاتری استفاده شود.

رنگ موس صورت باید هماهنگی کامل با رنگ پوستتان داشته باشد تا بتواند عیب ها را بهتر پوشش دهد و بهتر محو شود.

 

موس صورت

 

انتخاب برند معتبر و محصولی با کیفیت یکی از نکات مهمی هست که باید حتما رعایت شود.

قبل از خریدن موس صورت حتما آن را بر روی پوست صورت امتحان کنید. سازگاری محصول با پوست بسیار حائز اهمیت است. خیلی از خانم ها فقط روی گردن یا پوست دست، کرمی را که می خواهند انتخاب کنند، تست می کنند. با این که پوست دست و گردن می تواند از پوست صورت، تیره تر باشند.

موس صورت را در نور طبیعی امتحان کنید. برای اطمینان بیشتر تناسب رنگ محصول با پوستتان در نور طبیعی آن را امتحان کنید. نور های مصنوعی فروشگاه ها درصد خطا را بالا می برد.

استفاده بیش از اندازه از هر محصول آرایشی می تواند به مرور زمان به پوست آسیب برساند. در صورت استفاده ی روزانه از موس های صورت بعد از رسیدن به منزل و حتما قبل از خواب با روش های صحیح و محصولات شوینده ی مرغوب  پوستتان را تمیز کنید و هیچ وقت با آرایش به خواب نروید.

 

موس صورت

 

مطالب پیشنهادی:

کرم پودر اول بزنیم یا ضد آفتاب؟

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده چیست؟

تونر طبیعی و خانگی برای انواع پوست

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو