دانلود بازی Normans Night In برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

دانلود بازی Normans Night In برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO


منبع: دانلود ها

172

1398/8/4

00:46


Normans Night In یک پلتفورمر ماجراجویانه است که داستان مغازه داری را در دنیای بازی نشان می دهد. توپی مانند بولینگ در اختیار شما است و باید او را از سقوط های سرنوشت سازش نجات دهید. با این گوی شما شخصیت بازی را کنترل می کنید و مراحل را می گذرانید. با حیوانات و شخصیت های مخلتف آشنا می شوید و می توانید دنیای عجیبو غریب بازی را در مناطق مختلف اکتشاف کنید. مراحل کاملا مبتنی بر فیزیک هستند و هرچه قدر که بولینگ را محکم تر پرتاب کنید، سرعت بالایی را خواهید داشت. در این تجربه شما می توانید موارد عجیبی را اکتشاف کنید و گیم پلی بازی هم باعث شده است که این اثر در جشنواره های جهانی هم جوایز زیادی را کسب کند. مکانیسم اصلی بازی به چالش کشیدن اعصاب بازیکن است و باید از طریق بسترهای مختلف توپ را در زاویه ای درست پرتاب کنید.

Normans Night In PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Normans-Night-In

با تجربه بازی Normans Night In می توانید مهارت های مختلفی را کسب کنید و با کنجکاوی در این غار عبور کنید. از آسمان سنگ می بارد و باید مراقب باشید که به آنها برخورد نکنید. داستان هم در پایین به صورت زیرنویس نمایش داده می شود و می توانید کلیت ماجرا را درک کنید. مراقب گدازه های آتشین باشید و مسیر خود را در جاهای ایمن انتخاب کنید. موسیقی هم کمک می کند که ریتم حرکات خود را بشناسید و بی گدار به آب نزنید. صاعقه هم به غار می زند و شما را دچار مشکل می کند. بازی جهان زیبایی دارد و در کل از پرسه زدن در آن لذت خواهید برد. قسمت های مختلف و دیگر بازی را هم می توانید در ماه های آینده تجربه کنید. شعله هایی در بازی وجود دارد که باید با شخصیت خود به آن برخورد کنید و برخی از معماها را بازگشایی کنید.

info

A platform adventure game that tells the tale of a shopkeeper, his bowling ball, and a fateful fall into the world of Cave. Use slingshot mechanics to solve physics-based puzzles, face unfamiliar cave beasties, and discover the unseen world by the light of your new bowling ball.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Memory: 2 GB RAM

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Normans Night In-TiNYiSO با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو